Strona 6 z 257

: 12 gru 2007, 20:57
autor: TGM
Tacy wszyscy pewni wywalenia 195... A ja tam widzę analogię do południowego 174 które ma się całkiem dobrze :P.

: 13 gru 2007, 18:18
autor: pawcio
Temat oczyszczono i otwarto. Przypomniam, że projekty mają być opatrzone uzasadnieniami (możliwie rozsądnymi i pełnymi), a nie opisem, że skracamy linię X, a w jej miejsce wysyłamy linię Y.
TGM pisze:Tacy wszyscy pewni wywalenia 195... A ja tam widzę analogię do południowego 174 które ma się całkiem dobrze :P .
Na Kasprowicza jest 156. Jej chyba nikt wywalać nie chce.

: 13 gru 2007, 18:36
autor: 195
pawcio pisze:Temat oczyszczono i otwarto. Przypomniam, że projekty mają być opatrzone uzasadnieniami (możliwie rozsądnymi i pełnymi), a nie opisem, że skracamy linię X, a w jej miejsce wysyłamy linię Y.
spoko a więc projekt napoisze w sobote;p

: 13 gru 2007, 22:25
autor: Adam West
195 pisze:no bo z mojej obserwacji to te 158 (tak mi się wydaje) powoli traci pasażerów, tak jak 195 czy 116 :neutral: i dlatego więc taki mój pomyśł żeby połączyć 127 z 158 ;-)
Gdzie ci 116 traci pasażerów? Jakoś nie zauważyłem, a jeżdżę praktycznie codziennie.

: 14 gru 2007, 6:48
autor: 195
Adam West pisze:Gdzie ci 116 traci pasażerów? Jakoś nie zauważyłem, a jeżdżę praktycznie codziennie.
popołudniu troche traci tak jak 195 na odc.Dolna-Nowy Świat

[ Dodano: 2007-12-14, 18:24 ]
o to projekt w/w tematu:
114 :arrow: kasacja
170 :arrow: ELSNERÓW-...- Sokratesa- Kasprowicza- HUTA (częst:15/20/20)
400 :arrow: BRÓDNO PODGRODZIE-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-Starzyńskiego-Most Gdański-Słomińskiego-Rondo Radosława-Powązkowska-Gen.Maczka-Rudnickiego-Kochanowskiego-Conrada-Wólczyńska-Opłotek-Palisadowa-Wóycickiego-CM.PÓŁNOCNY.BR.GŁ (częst:-/-/20)
520 :arrow: MARYSIN-...-Al.Jerozolimskie-DW.CENTRALNY (częst:12/16/20)
524 :arrow: CHOMICZÓWKA-Conrada-Wólczyńska-Reymonta-Broniewskiego-Krasińskiego-Pl.Wilsona-Krasińskiego-Wybrzeże Gdyńskie-Most Grota Roweckiego-Toruńska-Wysockiego-Bartnicza-Wyszogrodzka-Chodecka-BRÓDNO PODGRODZIE
(częst:12/15/20)
a więc tak:
Linia 114 po otwarciu metra będzie zbędna, ponieważ ludzie gdy dojechać będą chcieli do Pl.Wilsona (bo najczęściej jeżdżą) pojadą na 100% metrem bo szybciej, pozostaje więc relacja między Bródnem a Pl.Wilsona, a więc zostanie ona zastąpiona przez linię 524 która zastąpi również linię 520 na relacji Chomiczówka-Pl.Wilsona. Będzie rzecz jasna jechała szybciej niż zwykłe 114. Aby linia 520 nie pokrywała się z metrem w 100% zostanie skrócona do DW.Centralnego i zastąpiona przez 524 na Bielanach.
Pozostaje 170 i 400, a więc:
Mieszkańcy Chomiczówki z pewnością będą chcieli szybkiego dojazdu do metra, a 106 i 121 nie wystarczy więc dołączyłaby by linia 170 która by wspomagała głównie 106 na odc.HUTA - CHOMICZÓWKA. Linia 400 (jeżdżąca tylko w święta i soboty+skoordynowany rozkład z 500) połączy 4 cmentarze i zastąpi równierz 170 na Cm.Północnym.

[ Dodano: 2007-12-14, 18:37 ]
co wy na to?? 8-(

: 14 gru 2007, 22:05
autor: MeWa
zabrakło projektu dowozówek lokalnych do metra na Bielanach... No i zastanowienia się, czy Żeromskiego nie wzmocnić, jak wylecą podmiejskie...

: 14 gru 2007, 22:37
autor: pawcio
Jeżeli wylecą. Dla 708 i 726 może być spory opór z racji socjalnego charakteru linii.
Co do projektu: Wygląda co najmniej interesująco. Oczywiście pozostaje kwestia doboru częstotliwości i rozliczenia brygad. A najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się ta 400.

: 14 gru 2007, 23:13
autor: Pan Piotr
195 pisze:
Adam West pisze:Gdzie ci 116 traci pasażerów? Jakoś nie zauważyłem, a jeżdżę praktycznie codziennie.
popołudniu troche traci tak jak 195 na odc.Dolna-Nowy Świat

[ Dodano: 2007-12-14, 18:24 ]
o to projekt w/w tematu:
114 :arrow: kasacja
170 :arrow: ELSNERÓW-...- Sokratesa- Kasprowicza- HUTA
400 :arrow: BRÓDNO PODGRODZIE-Chodecka-Kondratowicza-Św.Wincentego-Starzyńskiego-Most Gdański-Słomińskiego-Rondo Radosława-Powązkowska-Gen.Maczka-Rudnickiego-Kochanowskiego-Conrada-Wólczyńska-Opłotek-Palisadowa-Wóycickiego-CM.PÓŁNOCNY.BR.GŁ
520 :arrow: MARYSIN-...-Al.Jerozolimskie-DW.CENTRALNY
524 :arrow: CHOMICZÓWKA-Conrada-Wólczyńska-Reymonta-Broniewskiego-Krasińskiego-Pl.Wilsona-Krasińskiego-Wybrzeże Gdyńskie-Most Grota Roweckiego-Toruńska-Wysockiego-Bartnicza-Wyszogrodzka-Chodecka-BRÓDNO PODGRODZIE
a więc tak:
Linia 114 po otwarciu metra będzie zbędna, ponieważ ludzie gdy dojechać będą chcieli do Pl.Wilsona (bo najczęściej jeżdżą) pojadą na 100% metrem bo szybciej, pozostaje więc relacja między Bródnem a Pl.Wilsona, a więc zostanie ona zastąpiona przez linię 524 która zastąpi również linię 520 na relacji Chomiczówka-Pl.Wilsona. Będzie rzecz jasna jechała szybciej niż zwykłe 114. Aby linia 520 nie pokrywała się z metrem w 100% zostanie skrócona do DW.Centralnego i zastąpiona przez 524 na Bielanach.
Pozostaje 170 i 400, a więc:
Mieszkańcy Chomiczówki z pewnością będą chcieli szybkiego dojazdu do metra, a 106 i 121 nie wystarczy więc dołączyłaby by linia 170 która by wspomagała głównie 106 na odc.HUTA - CHOMICZÓWKA. Linia 400 (jeżdżąca tylko w święta i soboty+skoordynowany rozkład z 500) połączy 4 cmentarze i zastąpi równierz 170 na Cm.Północnym.

[ Dodano: 2007-12-14, 18:37 ]
co wy na to?? 8-(

520 na Andersa jeździ w dni powszednie pełne. Nieraz linia 35 w ogóle nie przyjeżdża i to własnie 520 jest najkorzystniejszym rozwiązaniem. Stąd linię 520 warto zostawić albo
dać w zamian jakieś zasilenie linii 35 ( relacja: Broniewskiego - Marszałkowska ).
Np. 45: METRO WILANOWSKA - Puławska - Marszałkowska - Andersa - Stawki -
al. Jana Pawła II - Broniewskiego - PIASKI ( skoordynowane z 35 ). Poza tym linia
520 nigdy nie pokrywała się w 100% z metrem. Skoro chcecie tak wycofywać 520,
to może warto też:
- skrócić linię 174 do odcinka: BOKSERSKA (...) Domaniewska - al. Niepodległości -
METRO WILANOWSKA i uruchomić drugą linię 143 na trasie: EMILII PLATER - tak jak 174 -
PL. HALLERA -> Nikt tego nie zaproponował, bo każdy wie, że 174 jest potrzebne. Podobnie
jest z 520. Nie ma powodu, żeby wycofywać tę linię z Andersa i Mickiewicza.

: 15 gru 2007, 11:02
autor: 195
XXXX pisze:skrócić linię 174 do odcinka: BOKSERSKA (...) Domaniewska - al. Niepodległości -
METRO WILANOWSKA i uruchomić drugą linię 143 na trasie: EMILII PLATER - tak jak 174 -
PL. HALLERA Nikt tego nie zaproponował, bo każdy wie, że 174 jest potrzebne.
pomysł nawet nawet ale ja bym jednak zostawił 174 na teraźniejszej trasie O-)

: 15 gru 2007, 11:10
autor: Kleszczu
pawcio pisze:
XXXX pisze: - skrócić linię 174 do odcinka: BOKSERSKA (...) Domaniewska - al. Niepodległości -
METRO WILANOWSKA i uruchomić drugą linię 143 na trasie: EMILII PLATER - tak jak 174 - PL. HALLERA -> Nikt tego nie zaproponował, bo każdy wie, że 174 jest potrzebne. Pdobnie jest z 520. Nie ma powodu, żeby wycofywać tę linię z Andersa i Mickiewicza.
Nie wiem, czy zauważyłeś, ale podobne funkcje co 174 na Al. Niepodległosci, w ciągu Marszałkowska-Andersa-Mickiewicza pełni tramwaj.
I dodatkowo łączy Kampus Główny UW z WZ UW. Bezpośrednio.

: 15 gru 2007, 19:30
autor: groov
121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Chomiczówka
167 Siekierki - ... - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - Huta
511 Buków - ... - Most Grota Roweckiego - Wybrzeże Gdyńskie - Krasińskiego - Broniewskiego - Al Reymonta - Conrada - Chomiczówka
520 Marysin - ... - Dw Centralny

121 - Usunięcie obwodowej trasy Bielan
167 - Polepszenie komunikacji Chomiczówki z węzłem Młociny
511 - Przejęcie odcinka trasy 121 i 520
520 - Wywalenie dubla metra

Zastanawia mnie kwestia dublowania 116 i E-1 :-k

Być może 116 skrócone do <M> Marymont i skomunikowane z E-1 jako przesiadka

: 15 gru 2007, 19:46
autor: 195
groov pisze:121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Chomiczówka
Czyżbyś chciał usunąć mieszkańcom ul.Przy Agorze dojazdu do metra :-s ?
groov pisze:511 Buków - ... - Most Grota Roweckiego - Wybrzeże Gdyńskie - Krasińskiego - Broniewskiego - Al Reymonta - Conrada - Chomiczówka
czemu nie...... :neutral:
groov pisze:Być może 116 skrócone do <M> Marymont i skomunikowane z E-1 jako przesiadka
#-o bez komentarza

: 15 gru 2007, 20:03
autor: groov
Czyżbyś chciał usunąć mieszkańcom ul.Przy Agorze dojazdu do metra ?
Faktycznie do <M> Młociny to bedzie cały kawał drogi :grin:
bez komentarza
Staram się przewidzieć ruchy ZTM, zresztą Chomiczówka by dostała częste całotygodniowe i PUNKTUALNE E-1

: 15 gru 2007, 20:12
autor: 195
groov pisze:Faktycznie do <M> Młociny to bedzie cały kawał drogi
kawał drogi może i nie ale i tak jestem przeciwko skracaniu 121 do Chomiczówki O-)

: 16 gru 2007, 0:02
autor: desert_eag
195 pisze:
groov pisze:121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Chomiczówka
Czyżbyś chciał usunąć mieszkańcom ul.Przy Agorze dojazdu do metra :-s ?
chyba pomyliles krance! po zaproponowanej zmianie trasa 121 wygladalaby tak:
GWIAZDZISTA - Podlesna - Klaudyny - Hlaski - Gdanska - METRO MARYMONT - Slowackiego - METRO SLODOWIEC - Marymoncka - Przy Agorze - Sokratesa - Conrada - CHOMICZOWKA.
I do Kasprowicza maja dojazd, i do SLODOWCA/MARYMONTU moga sie bryknac.
To rozwiazanie ma kolejny plus - czesto wspominane prostowanie 121 przez Podlesna do Marymonckiej byloby wowczas nawet niewskazane.
groov pisze:Być może 116 skrócone do <M> Marymont i skomunikowane z E-1 jako przesiadka
faktycznie, szkoda komentarza...