: 27 sty 2006, 8:59
Nieprawda.patryk148 pisze: ostatnie dane potwierdziły ze wariant pod karowa byłby lepszy,
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Nieprawda.patryk148 pisze: ostatnie dane potwierdziły ze wariant pod karowa byłby lepszy,
odnośnie pierwszej części: bzdura. Wszystkie spółki miejskie skrytykowały ten przebieg, zresztą zrobiono błędy w tej ostatniej ekspertyzie, która zawierała przebieg pod Karową, ponadto wariant ten stwarzał wiele problemów eksploatacyjnych i budowlanych.patryk148 pisze: ostatnie dane potwierdziły ze wariant pod karowa byłby lepszy, ale na ten pod swietokrzyska juz sa plany. dlatego bedzie ten budowany
Po pierwsze Nowe Bemowo nie będzie korzystać z metra, bo po prostu będzie to nieopłacalne. Nawet przy przebiegu przez Górczewską. Jak się jedzie tramem przez Obozową do centrum 25 minut bezpośrednio, to nikt nie będzie podjeżdżał trzech przystanków, żeby przesiadać się w metro, które będzie jechało 15 minut albo i więcej. Druga sprawa: Górczewska ma tramy, Człuchowska nie. Trzecia sprawa, właśnie Włochom, nawet Ursusowi i Piastowowi (pod warunkiem wybudowania Nowo-Lazurowej) będzie się opłacać korzystanie z metra. Oni tramów nie mają, a jedynie megazakorkowane Al Jerozolimskie. A Człuchowska jest właśnie przygotowana na przyjęcie metra, gdyż zabudowa jest w odpowiedniej odległości. Na Górczewskiej będzie problem. A to market, a to tramwaj, a to nowy wiadukt kolejowy. No i gdy po ustatniu komunikacyjnego koszmaru Bemowiam, Górczewska znów zostałaby rozkopana (nikt nie pójdzie na dużo droższe rozwiązanie, budowę za pomoca tarczy), to chyba władze zostałyby rozniesione na kawałkiSHADOW-XIII pisze:Chrzanów, serce Bemowa ?
coś mi się wydaje, że druga nitka ma być przedewszystkim dla Chrzanowa i Włoch, bo to Ci będą korzystać![]()
szkoda, że nikt nie wziął pod uwagę ile zajmie dojazd reszty Bemowa do Chrzanowa (na dodatek jeszcze nie ma nitki tramwajowej z Bemowa do Chrzanow), a ile dojazd z Chrzanowa na Górczewską ... trudno się mówi ...
Ja bym jednak proponował je skrzyżować, co by umożliwić przesiadki z jednego na drugie.Fikander pisze:Ta, ale chyba lepiej zwiększyć odległość między dwoma równoległymi ciągami szybkiego przemieszczania się, a nie dublować de facto jedną linią metra drugą? Mieszkańcy Tamki dojdą sobie do Powiśla, jeśli już chcemy używać takich argumentów.
To ja poproszę metro na Okęcie. Bo tam moja teściowa ma działkęMeWa pisze:zmienimy przebieg: nie będzie to gwarancją jego trwałości, bo jego zmiana tylko oddali budowę metra, a przez ten czas przyjdą nie jedne władze miasta i nie raz zmienią przebieg
Ja bym co najmniej do Babic /a może nawet i Leszna/ oraz Łomianek wyciągnąłhki pisze:Jedyny pozytek jaki jest z tego delibrowania o przebiegu II linii to to, że wreszcie ktoś powiedzial glosno o tym, że powinna iść pod Górczewską. Wyrzucić w cholere pomysly z Kasprzaka i puścić trase tam gdzie iśc powinna a na koncu rozdzielić ją na Jelonki i Bemowo.
Karfur, jeśli jużFikander pisze:Pociąg osobowy z Małkini do Warszawy Kerfur Wileńska...
Co ty opowiadasz? Ursus, mając do samej patelni 19 minut jazdy pociągiem (a Piastów 22), będzie podjeżdżał do metra, którym będzie jechał 15 minut? Wolne żarty...dennis pisze:właśnie Włochom, nawet Ursusowi i Piastowowi (pod warunkiem wybudowania Nowo-Lazurowej) będzie się opłacać korzystanie z metra. Oni tramów nie mają, a jedynie megazakorkowane Al Jerozolimskie.
jasne, czyli każdy będzie wolał wlec się 171 czy E-2 do centrum ? chyba żartujesz, kto żyw z Nowego Bemowa wysiądzie do metra przy Ratuszu, to oczywiste !!!dennis pisze:Po pierwsze Nowe Bemowo nie będzie korzystać z metra, bo po prostu będzie to nieopłacalne. Nawet przy przebiegu przez Górczewską. Jak się jedzie tramem przez Obozową do centrum 25 minut bezpośrednio, to nikt nie będzie podjeżdżał trzech przystanków, żeby przesiadać się w metro, które będzie jechało 15 minut albo i więcej.
fakt, 2 przystanki na Górczewskiej to tak dużo, że aż strach, to po co metro w centrum powstało skoro tam są tramwaje, pozatym, porównując Człuchowską do Górczewskiej, to tej pierwszej nie można nazwać ulicą, tylko drogą osiedlową ....dennis pisze:Druga sprawa: Górczewska ma tramy, Człuchowska nie.
Człuchowska na przyjęcia metra przygotowana ? chyba masz na myśli ten 1,5 metrowy pas zieleni ... jednak wątpie, że tyle wystarczy, pozatym z Ursusa/Włochów/Piastowa nikt nie będzie dojeżdzał do metra przy Człuchowskiej (nie licząc terenów położonych blisko Ciepłowni), a to nie robi różnicy czy Człuchowska czy Górczewska, tamte tereny będą dojeżdzać Jerozolimskimi, które są właśnie po to modernizowane ostatnio ... a Górczewska czy Człuchowska to różnica 5 minut, nawet mniej ... ale Górczewska to zbalansowana propozycja ... dokładnie "po środku" Bemowa (Bemowo=Bemowo+Jelonki) ... spojrzyj jeszcze raz na mapędennis pisze:Trzecia sprawa, właśnie Włochom, nawet Ursusowi i Piastowowi (pod warunkiem wybudowania Nowo-Lazurowej) będzie się opłacać korzystanie z metra. Oni tramów nie mają, a jedynie megazakorkowane Al Jerozolimskie. A Człuchowska jest właśnie przygotowana na przyjęcie metra, gdyż zabudowa jest w odpowiedniej odległości.
o ile mi wiadomo, II nitka metra nie będzie budowana metodą odkrywkową więc problem z głowydennis pisze:Na Górczewskiej będzie problem. A to market, a to tramwaj, a to nowy wiadukt kolejowy. No i gdy po ustatniu komunikacyjnego koszmaru Bemowiam, Górczewska znów zostałaby rozkopana (nikt nie pójdzie na dużo droższe rozwiązanie, budowę za pomoca tarczy), to chyba władze zostałyby rozniesione na kawałki![]()
twoje odpowiedzi są rzeczywiście dziecinne, najpierw zrozum tematy, na które się wypowiadaszdennis pisze:[ Dodano: 2006-02-06, 15:55 ]Ja bym jeszcze do Babic walnął, a może nawet do Leszna i Łomianekhki pisze:Jedyny pozytek jaki jest z tego delibrowania o przebiegu II linii to to, że wreszcie ktoś powiedzial glosno o tym, że powinna iść pod Górczewską. Wyrzucić w cholere pomysly z Kasprzaka i puścić trase tam gdzie iśc powinna a na koncu rozdzielić ją na Jelonki i Bemowo.![]()
![]()
Oczywista to jest jedynie Twoja nieznajomość Bemowa. Ja mieszkam na Nowym Bemowie już od 5 lat, więc chyba pomyliłeś adresata swoich fantasmagoriiSHADOW-XIII pisze:jasne, czyli każdy będzie wolał wlec się 171 czy E-2 do centrum ? chyba żartujesz, kto żyw z Nowego Bemowa wysiądzie do metra przy Ratuszu, to oczywiste !!!dennis pisze:Po pierwsze Nowe Bemowo nie będzie korzystać z metra, bo po prostu będzie to nieopłacalne. Nawet przy przebiegu przez Górczewską. Jak się jedzie tramem przez Obozową do centrum 25 minut bezpośrednio, to nikt nie będzie podjeżdżał trzech przystanków, żeby przesiadać się w metro, które będzie jechało 15 minut albo i więcej.
fakt, 2 przystanki na Górczewskiej to tak dużo, że aż strach, to po co metro w centrum powstało skoro tam są tramwaje, pozatym, porównując Człuchowską do Górczewskiej, to tej pierwszej nie można nazwać ulicą, tylko drogą osiedlową ....
Jak widać Twoje "rady" najlepiej pasują do Twojego własnego postępowania. Bądź więc łaskaw sam się do nich zastosować i nie pleć po próżnicy.twoje odpowiedzi są rzeczywiście dziecinne, najpierw zrozum tematy, na które się wypowiadasz
Właśnie widać, że wypisujesz te bzdury patrząc na mapę. Jak już pisałem, ja tam mieszkam od kilku lat i znam te tereny bez patrzenia na mapę. Zresztą podałeś argument, który dowodzi, że nawet jeśli Nowe Bemowo chciałoby korzystać z metra, to z takim samym powodzeniem może to zrobić dojeżdżając do Człuchowskiej, jak i Górczewskiej. A i tak jestem przekonany, że mało kto by zeń korzystał.Górczewska czy Człuchowska to różnica 5 minut, nawet mniej ... ale Górczewska to zbalansowana propozycja ... dokładnie "po środku" Bemowa (Bemowo=Bemowo+Jelonki) ... spojrzyj jeszcze raz na mapę
A wiesz jaka jest różnica w kosztach pomiędzy metodą odkrywkową, a tą przy pomocy tarczy? Polecam jednak lepiej zorientować się w temacie, zamiast głosić demagogię pod publiczkę.o ile mi wiadomo, II nitka metra nie będzie budowana metodą odkrywkową więc problem z głowy
Jak na razie to mają w praktyce 45 minut 517stką. O jakim pociągu mówisz? Skoro są tam takie znakomite pociągi, to może skasujmy 517stkę i wrzućmy ich wszystkich do tych pociągówBastian pisze:Co ty opowiadasz? Ursus, mając do samej patelni 19 minut jazdy pociągiem (a Piastów 22), będzie podjeżdżał do metra, którym będzie jechał 15 minut? Wolne żarty...dennis pisze:właśnie Włochom, nawet Ursusowi i Piastowowi (pod warunkiem wybudowania Nowo-Lazurowej) będzie się opłacać korzystanie z metra. Oni tramów nie mają, a jedynie megazakorkowane Al Jerozolimskie.
Hm, czy to właśnie nie to ostatnio proponowałeśdennis pisze:[Jak na razie to mają w praktyce 45 minut 517stką. O jakim pociągu mówisz? Skoro są tam takie znakomite pociągi, to może skasujmy 517stkę i wrzućmy ich wszystkich do tych pociągów
Mówisz o podciągnięciu torów WKDki do Piastowa, czy puszczeniu po torach kolejowych pociągów WKD, które w pierwszym możliwym miejscu "przeskakiwałyby" na właściwą linię WKD? W obu jednak przypadkach przydałoby się zrobić coś z końcowyą stacją ("dworcem") owej kolejki. Chyba dałoby się przebić tory pod JPM i, po przebudowie owego, zakrańcować WKDkę na dworcu Śródmieścieinż. Glonojad pisze:To może jednak nie dwusystemowy, tylko jako WKD?
Masz zapewne na myśli wszystkich Bemowian. A Włosi, Ożarowianie, nawet Wrzodaki i Piastowiaki?SHADOW-XIII pisze:dennis, wiem, że równie dobrze Nowe Bemowo może jechać dłużej do metra o te 5 minut, ale jak już mówiłem położenie metra na górczewskiej "centralizuje" linię na Bemowie, tak, że jest porówno dla wszystkich ...
Naprawdę nie zamierzam się z Tobą licytować kto zna lepiej Bemowomieszkam na Bemowie od 10 lat więc znam je lepiej, wiem jak wygląda dojazd co Centrum. E-2 czy 171 i trzeba się wlec przez Górce .. postawienie przy Ratuszu Bemowo stacji metra daje nam stację w super miejscu, naprawdę potężny węzeł komunikacyjny z wieloma możliwymi przesiadkami, za miasto, Nowe Bemowo, Jelonki
Że jest to zupełny absurd, najpierw budować przez 10 lat nową ulicę, a potem ją rozorywać, bo zmieniła się koncepcja metra, już nawet nie chce mi się przypominać. W każdym razie fatalny odbiór społeczny i ogrom niedogoności dla mieszkańców, z tym związanych są dla mnie bezdyskusyjne. Natomiast co do liczby pasażerów. Tu jestem przekonany, że jest to mit. Biorąc pod uwagę jakość analiz (o czym wspomniał glon) albo wogóle nie uwzględniono dodatkowych pasażerów, z osiedli, które mają szansę (i z pewnością tak by się stało) powstać na Woli przemysłowej po wybudowaniu tam metra, albo niedoszacowano skali tego rozwoju. Podobnie przypuszczam musiało być w kwestii pasażerów z "południa" (Włosi etc).a Górczewska na czas budowy na 100% nie zostanie całkowicie zamknięta ... co najwyżej zostanie po 1 pasie w obie strony, czyli tak jak jest teraz ... a patrzenie na to "bo przed chwilą położyli nawierzchnie" nie bardzo jest poprawne, bo koszt nawierzchni i relatywni mały patrząc na obsługę ilości pasażerów na Człuchowskiej, a Górczewskiej (przy Górczewskiej metro ma zepwnioną o większą ilość pasażerów)
Chyba znów nie rozumiem. Czy mówisz o Górczewskiej i wprowadzeniu tam zielonej fali, celem usprawnienia podróży (zdaniem Szadoła przydługich) z Bemowa do centruminż. Glonojad pisze:Z drugiej zaś strony, są jeszcze spore rezerwy w czasie przejazdu, które można wyciąć z Okopowej przez wprowadzenie chociażby priorytetów - wszystkie skrzyżowania się do tego nadają.