Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 gru 2007, 20:12

solaris8315 pisze:Wywalenie prsytanków w Warszawie dla podmiejskich możecie pomarzyć.
Ale na żądanie wszystkie da się zrobić. Tzn. prawie wszystkie ;)
A tak na poważnie to chodzi o trasę Białostocką (kontynuacja al. Piłsudskiego w Markach) i dalej Jana Pawła II - Konsytuacji 3 Maja - Korczaka - Słowackiego.
Dzięki. Na końcu jest jakaś pętelka?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 22 gru 2007, 23:10

Ale mistrzowskie jest zaznaczenie, że N61 powinno kursowac sami krótkimi busami. Zaiste, jak w weekendy czasem ciężko sie zmiescic do przeguba, to trzeba przyznac, że ponosi ich fantazja. Zarazem jeśli chodzi o samą linię to jestem zdecydowanie za.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 23 gru 2007, 17:49

Colony pisze:Ale mistrzowskie jest zaznaczenie, że N61 powinno kursowac sami krótkimi busami. Zaiste, jak w weekendy czasem ciężko sie zmiescic do przeguba, to trzeba przyznac, że ponosi ich fantazja. Zarazem jeśli chodzi o samą linię to jestem zdecydowanie za.
Ja też myślę, że to dobry pomysł, oczywiście najważniejsza jest kasa, bo odległość nie jest straszna (jak na nocnika), bywały już dalsze trasy poza miasto.
Druga sprawa jeśli strony się dogadają to na pewno na nocniku się nie skończy i Radzymin będzie chciał czegoś dziennego, co też postuluje. Jeśli chodzi o dzienny to odległość jak na linię dzienną ze Wschodniego do Radzymina będzie spora. Raczej nie myslę, żeby Radzyminowi pasiła linia na Podgrodzie albo Targówek, bo przesiadka dla dużej większości pasażerów będzie konieczna, a tego ludzie nie lubią. Wiadomo kasa jest tu najważniejszym czynnikiem, ale jeśli chodzi o moje pomysły to myślę, że póki co można by było zrobić dla Radzymina linię typu 8XX, żeby zobaczyć jak się przyjmuje w szczycie, a potem jeśli będzie ok to szybko przemianować (jak z 407 na 527).
Problemem będzie tylko ile Marki mają za taką linię płacić, bo nie będzie to linia dla mojego miasta, Markom spokojnie wystarczają te trzy które są obecnie.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 23 gru 2007, 18:55

Ikarus 5780 pisze:Raczej nie myslę, żeby Radzyminowi pasiła linia na Podgrodzie albo Targówek, bo przesiadka dla dużej większości pasażerów będzie konieczna, a tego ludzie nie lubią.
Wiesz, w tym postulacie jest napisane o takich możliwościach, więc czemu nie. Myślę, że jeśli od tego będzie zależało uruchomienie linii, to mieszkańcy z pewnością na to się zgodzą.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 23 gru 2007, 21:28

Piotrek pisze:Wiesz, w tym postulacie jest napisane o takich możliwościach, więc czemu nie. Myślę, że jeśli od tego będzie zależało uruchomienie linii, to mieszkańcy z pewnością na to się zgodzą.
Wiem, ale jak Radzymin bedzie chciał linie to ZTM raczej nie będzie rościło sobie, żeby jeździła na Podgrodzie albo na Targówek. Radzymin będzie płacił, to linia będzie dla Radzymina, ale nie dla ZTMu, poza tym to była propozycja mieszkańców, a nie urzędników, więc na pewno oficjalną jej nie można nazwać.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 26 gru 2007, 11:29

KGrid pisze:No prawda, nie ma w Polsce nic za darmo. Ale załóżmy że kasa by się znalazła, to czy takie połączenie miało by racje bytu? Oraz czy ZTM by je utworzyło. Takie pytanie dla znawców i nie tylko?
Taka linia nie ma sensu.
Choćby z powodu odległości :arrow: zobacz ile się jedzie choćby od osiedla Młodych (w NDM) do skrzyżowania w Jabłonnie. Ja jechałem ostatnio całą tę trasę samochodem nie schodząc nawet na chwilę poniżej 100km\h, i jechałem dosyć długo. Ile by więc jechał autobus na rozkładzie ZTM - a ze 20 minut tylko ten odcinek. A jak jeszcze dołożymy kolejne 20 minut na odcinek między Jabłonną a Żeraniem, i ze 20 minut jazdy do Nowym Dworze Mazowieckim to już mamy godzinę - do tego dołożymy korki, to będzie już 80 minut przelotu.
Ciekawe kto by takim czymś jechał.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 26 gru 2007, 11:58

Dęboszczak pisze: Marki też i od 1.01 na 732 pojawi się w związku z tym niespodzianka.
Przegub\przeguby :>
Jeżeli tak, to jest to dobra wiadomość. Szczególnie w godzinach szczytu skończy się ugniatanie i wciskanie na siłę do autobusu.

Ps. Jak podaje UM Marki, liczba zameldowanych mieszkańców wzrosła o 1000 osób w ciągu roku. A nawet jeszcze nie oddano żadnego z budowanych osiedli.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 gru 2007, 12:01

No tak, przegubowce co 20/30/30 zamiast solówek co 15/20/20, dlaczego mnie to nie dziwi...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 26 gru 2007, 12:06

inż. Glonojad pisze:No tak, przegubowce co 20/30/30 zamiast solówek co 15/20/20, dlaczego mnie to nie dziwi...
Nie ma taboru w MZA w TW też. Więc nikogo to nie dziwi. Z braku laku...

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 26 gru 2007, 13:39

Dęboszczak pisze:
inż. Glonojad pisze:A o kwestii przetargów i umów wieloletnich oczywiście się ani zająknąłeś... natomiast oczywiście, jak zwykle wchodzisz w osobistą pyskówkę, klasyczne. Adieu.
Takie decyzje zapadają na najwyższym szczeblu, ani ty ani ja nie mamy na to wpływu, więc o czym tu dyskutować? Ty masz listę życzeń, ja mam listę życzeń, ale życie weryfikuje poglądy na pewne sprawy.
Skoro więc nie można wprowadzić nowych ajentów, to nie widzę powodu, aby wraz z "u-przegubowieniem" linii 732 nie zawitał na nią ITS ze swoimi NG363 :arrow: a piszę to w kontekście innych zapowiedzi wysyłania na linię 510 sztywniaków. Myślę że już czas najwyższy przełamać monopol MZA na obsługę Marek, na co oczekują z wielką nadzieją rzesze pasażerów, nie tylko Ja ;-)
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 gru 2007, 17:39

Frencher pisze:aby wraz z "u-przegubowieniem" linii 732 nie zawitał na nią ITS ze swoimi NG363
732 ma pętlę w Białołęce lub Bielanach?

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 sty 2008, 6:57

inż. Glonojad pisze:
JotPeCet pisze: Marki chyba też miały kiedyś okazję załapać się na strefę miejską. Ale z oferty nie skorzystały.
Przecież to tylko kwestia pieniędzy, Frencher, jak zazdrości, to niech petycje do swego urzędu śle.
To może warto powiedzieć jakie warunki postawił ZTM odnośnie wprowadzenia strefy miejskiej w Markach :arrow: a warunek był jeden, i mówił, że Marki muszą w 100% utrzymać linie na swoim terenie. Gdyby Marki wtedy na to przystały, to teraz by płaciły coś około 2,5 miliona złotych rocznie za tę komunikację jaką mają teraz. :roll: Naprawdę, nie ma to jak super propozycje ZTM-u.

A wracając do Ząbek to mam taką jedną refleksję :arrow: Prawy i Sprawiedliwy burmistrz Ząbek, który wyznaje zasadę, że gdy lud nie ma chleba, to trzeba mu urządzić igrzyska (patrz: słynna fotosesja jak to zatroskany burmistrz o losy mieszkańców wyczekuje samotnie na przystanku w Ząbkach na pierwszy kurs linii 199) odstawia cyrki, sypiąc pomysłami na prawo i lewo (byleby o nim było głośno, i żeby było co wrzucić na stronę internetową UM Ząbki), a ZTM nie wiedzieć czemu daje się wciągać w tę obłędną komedię pomyłek.
Naprawdę nie wiem, kto tu w tym duecie jest bardziej śmieszny.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 03 sty 2008, 14:02

Przypuszczam, że krytykant. Z uwagi na to, że linia 199 jednak powstała i ma się w Ząbkach bardzo dobrze. Tymczasem Marki zasłaniając się kwestiami ideowymi lub finansowymi będą jeszcze długo jeździc w strefie podmiejskiej. Wybacz, ale nie uwierzę w gadanie, że Marki musiałyby płacic 100% za komunikację skoro Ząbki tego nie robią. 8-(
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 sty 2008, 15:18

A ja tam uważam, że Ząbki w strefie miejskiej to jest populizm ze strony władz miasta. Może nie jakoś strasznie szkodliwy, ale jednak populizm. Te same pieniądze przecież dałyby , w strefie podmiejskiej, istotną poprawę częstotliwości linii autobusowych - do standardu min. co 20 minut poza szczytem na przykład.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 03 sty 2008, 15:57

Colony pisze:Wybacz, ale nie uwierzę w gadanie, że Marki musiałyby płacic 100% za komunikację skoro Ząbki tego nie robią. 8-(
Dowodem są nagrania Rady Miasta Marki.
ZTM sobie zażyczył 100% kosztów funkcjonowania linii, a pismo zostało przysłane do UM Marki faksem (nawet się ZTM na znaczek pocztowy nie wysilił :roll: ).
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ODPOWIEDZ