
Ekspedycje i budynki nadzoru ruchu
Moderator: Wiliam
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
centralne położenie pętli oraz duża ilość brygad chociaż nie największaPaweł D. pisze:Nie tylko. Jest wiele ekspedycji, które pełnią identyczną funkcje, a jednak pracują w okrojonych godzinach. Podpowiem - chodzi o powód wręcz komicznytygrys pisze:Ekspediowaniem oraz regulowanie ruchem linii nocnych
+ zapewnienie warunków socjalnych dla kierowców tych że linii
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Po podziale MZK ekspedycje przeszły do MZA i TW. Problemy pojawiły się po wprowadzeniu ajentów, gdzie nie do końca wiadomo było, jak to powinno funkcjonować. Do tego dość często pion nadzorczy bywał niezadowolony z faktu, jak ekspedycje prowadziły ruch. A na koniec doszło ich masowe zamykanie przez MZA. Stąd też narodziła się koncepcja tworzenia ekspedycji zetteemowskich. Natomiast o przejęciu obecnych emzetowskich nic nie słyszałem. Nie licząc chęci wejścia do tych, których MZA i tak nie obsługuje (np. Sadyba).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
... czy METRO MŁOCINY, dawniej HUTA.pawcio pisze:Natomiast o przejęciu obecnych emzetowskich nic nie słyszałem. Nie licząc chęci wejścia do tych, których MZA i tak nie obsługuje (np. Sadyba).
Ajęci byli za czasów MZK. Odkąd ZTM zleca przewozy, dawni "ajęci" to poprostu przewoźnicy.pawcio pisze:Po podziale MZK ekspedycje przeszły do MZA i TW. Problemy pojawiły się po wprowadzeniu ajentów
Polityka złym doradcą w pracy!