Strona 6 z 16

: 11 lip 2008, 22:23
autor: JotPeCet
Dystrybucja Niagary?! ;)

: 11 lip 2008, 22:29
autor: Paweł D.
JotPeCet pisze:Dystrybucja Niagary?! ;)
Tego nie zrozumiałem :( Ale znasz Jacku klucz do odpowiedzi?

: 11 lip 2008, 22:32
autor: JotPeCet
Chodziło mi o dystrybucję wody gazowanej. ;)

Nie, nie znam odpowiedzi, chociaż jak ją usłyszę, pomyślę "a no tak!" :D

: 11 lip 2008, 22:46
autor: NR
Paweł D. pisze:
tygrys pisze:Ekspediowaniem oraz regulowanie ruchem linii nocnych
+ zapewnienie warunków socjalnych dla kierowców tych że linii
Nie tylko. Jest wiele ekspedycji, które pełnią identyczną funkcje, a jednak pracują w okrojonych godzinach. Podpowiem - chodzi o powód wręcz komiczny
centralne położenie pętli oraz duża ilość brygad chociaż nie największa

: 11 lip 2008, 23:57
autor: kajo
W nocy chyba największa? :-k

: 12 lip 2008, 12:15
autor: NR
kajo pisze:W nocy chyba największa? :-k
racja

: 12 lip 2008, 16:43
autor: desert_eag
tygrys pisze:
kajo pisze:W nocy chyba największa? :-k
racja
Odkrywcze..

: 12 lip 2008, 22:57
autor: NR
Reasumując
1) warunki socjalne
2) SB, ekspediowanie linii Nocnych
3)Punkt informacyjny

: 17 lis 2008, 0:11
autor: NR
Jak wygląda sprawa ekspedycji :?:

Część jest własnością ZTM a cześć MZA, dlaczego nie po całości, dlaczego na ZTM -owskich siedzi MZA, czy prawdą jest że ZTM chce je przejąć, a jakie dalsze losy DWC i DWZ, gdzie budy nie są własnością ani ZTM ani MZA :?:

: 17 lis 2008, 0:14
autor: pawcio
Po podziale MZK ekspedycje przeszły do MZA i TW. Problemy pojawiły się po wprowadzeniu ajentów, gdzie nie do końca wiadomo było, jak to powinno funkcjonować. Do tego dość często pion nadzorczy bywał niezadowolony z faktu, jak ekspedycje prowadziły ruch. A na koniec doszło ich masowe zamykanie przez MZA. Stąd też narodziła się koncepcja tworzenia ekspedycji zetteemowskich. Natomiast o przejęciu obecnych emzetowskich nic nie słyszałem. Nie licząc chęci wejścia do tych, których MZA i tak nie obsługuje (np. Sadyba).

: 23 lis 2008, 21:31
autor: JotPeCet
pawcio pisze:Natomiast o przejęciu obecnych emzetowskich nic nie słyszałem. Nie licząc chęci wejścia do tych, których MZA i tak nie obsługuje (np. Sadyba).
... czy METRO MŁOCINY, dawniej HUTA.
pawcio pisze:Po podziale MZK ekspedycje przeszły do MZA i TW. Problemy pojawiły się po wprowadzeniu ajentów
Ajęci byli za czasów MZK. Odkąd ZTM zleca przewozy, dawni "ajęci" to poprostu przewoźnicy.

: 23 lis 2008, 23:30
autor: pawcio
Marudzisz.

: 24 lis 2008, 0:14
autor: NR
To dlaczego część ma numery ZTM a część jest w inwentarzu MZA :?:

: 26 lis 2008, 23:14
autor: NR
Co z budą METRO MŁOCINY :?:

: 27 lis 2008, 11:11
autor: Flash8222
A co ma być z nią nie tak? Stoi sobie i grzecznie czeka na pracowników.