Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 wrz 2008, 9:17

Po pobieżnej lekturze i bez oglądani jeszcze bilansu brygadowego mogę spokojnie powiedzieć, że jestem pod sporym wrażeniem. Może tylko bym 202 nie wycinał w całości, bo brakuje kilku wrażliwych społecznie relacji jak na przykład Bohuszewiczówny-Tużycka (szkoła).
No i znam takich, co na propozycję rozcięcia 127 mówią, że po moim trupie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 15 wrz 2008, 10:14

pawcio pisze: No i znam takich, co na propozycję rozcięcia 127 mówią, że po moim trupie.
Są to pasażerowie czy pracownicy ZTM?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 15 wrz 2008, 12:18

dzidek pisze:
pawcio pisze:No i znam takich, co na propozycję rozcięcia 127 mówią, że po moim trupie.
Są to pasażerowie czy pracownicy ZTM?
Niektórzy pasażerowie może też :P Ale i tak już się pogodziłem, żez wprowadzeniem jakichkolwiek większych zmian trzeba będzie poczekać.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 15 wrz 2008, 12:46

Projekt Zaciszanina pozbawia Bródno bezpośredniego połączenia z Dworcem Centralnym i Rondem ONZ. Przesiadka przy Arkadii nie należy do wygodnych. Ja jestem młody, mam kartę miejską, więc mogę się przesiadać i nie będę złorzeczył, ale zapewne większość mieszkańców Bródna powie na to: po moim trupie!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 wrz 2008, 12:49

jgas pisze:Projekt Zaciszanina pozbawia Bródno bezpośredniego połączenia z Dworcem Centralnym
Patrz na moje usta: dwadzieścia pięć.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 15 wrz 2008, 12:51

Fikander pisze:
jgas pisze:Projekt Zaciszanina pozbawia Bródno bezpośredniego połączenia z Dworcem Centralnym
Patrz na moje usta: dwadzieścia pięć.
Tramwaj się nie liczy :keke:

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 15 wrz 2008, 13:06

jgas pisze:
Fikander pisze:Patrz na moje usta: dwadzieścia pięć.
Tramwaj się nie liczy :keke:
Dlaczego :?:
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 15 wrz 2008, 13:18

jgas pisze:Tramwaj się nie liczy :keke:
No to nie masz czym jeździć. Inni pojadą tramwajem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 15 wrz 2008, 13:22

Jak wejdą ;)

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2008, 13:43

ZaciszaniN pisze:
jgas pisze: Tramwaj się nie liczy :keke:
Dlaczego :?:
127 to też połączenie Bankowego, a więc i ciągu Al.Solidarności,
z Dw.Zachodnim i Al.Jerozolimskimi, ale przecież jest 25.

[ Dodano: Pon 15 Wrz, 2008 13:53 ]
solaris8315 pisze:Witam. Chciałbym zamieścić o to projekt zmian tras linii autobusowych na Targówku i nie tylko.

Projekt

Założenia:

- Połączenie linii 307, 390 i 512 w jedną silną linię 212 na trasie ZACISZE - DW. WILEŃSKI
- Odcinek 512 po lewej stronie Wisły przekształcony w 128 na trasie SZCZĘŚLIWICE - PL. TRZECH KRZYŻY.
- zachowanie połączenia szczytowego Utraty z Dw. Wileńskim za pomocą linii 338.
- wycofanie linii 170 i skierowanie na Targówek Mieszkaniowy za linię 406, na Elsnerowie pojawia się 210 do Pl. Hallera.
- połączenie linii 406 i E3 w jedną silną linię 406 na trasie: STARE BEMOWO - BRÓDNO-PODGRODZIE
- zamienienie końcówkami linii 176 i 204. 176 po skróceniu zostaje zwiększona częstotliwość kursowania i staje się atrakcyjną dowozówką do tramwajów, zastąpienie przez 204 na końcowym odcinku.
- całkowita zmiana trasy linii 202, skierowanie linii przez ulice Rolanda i Korzona i na Pl. Hallera za linię 199.
- skierowanie linii 199 od przystanku Pratulińska do Zajezdni Stalowa z jednoczesną likwidacją linii 156, oraz wyprostowanie linii 140 przez Trocką i Borzymowską.
- skrócenie 105 do Dw. Centralnego.
- skierowanie na Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście linię 127.

Czekam na opinię


No to pięknie chcecie zrobić z 512. Zamiast przywrócić go na jakąś normalną trasę, najlepiej go skasować. Bo wcale nikt nie potrzebuje jeździć z Targówka na Rakowiec.
Można się przecież 2 razy przesiąść i główny odcinek pokonać tramwajem.
Tak jak kiedyś jeździło się 30 minut na tej trasie, teraz 50, chcecie 70 - gratulacje.

Utrata z Dw.Wileńskim nazywała się ostatnio 307 i nie wiem po co to zmieniać.
Komuś nie pasowało, że 307 jeździ do Pl.Hallera i zmienił na Zacisze. Ale nikomu nie przyszło do głowy to, że 307 jeździ puste dlatego, że 15 minut i 20 (170) się nijak do siebie nie mają.

Nie wiem też, dlaczego ktoś za wszelką cenę chce likwidować połączenie Starej Pragi z metrem. Kilka osób tędy jeździ, ze Starej Pragi na Nową też. 170 to nie tylko Dw.Wileński - Arkadia. Ale to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, jeśli faktycznie zrobi się coś z E-3.

176 do Pl.Hallera daje to, że z Centrum do Choszczówki można dojechać z jedną przesiadką. Wy za wszelką cenę chcecie dwie, bo to już trzecia strefa. 176 powinno jeździć do Dw.Gdańskiego, ewentualnie powinno jechać Szwedzką do Dw.Wileńskiego i dalej jak 512, ale nie wiem, jak powiązać częstotliwości i wszystko.

127 na Krakowskie mi się z tego najbardziej podoba, ale połączenie Pl.Bankowego z Dw.Zachodnim też by się jakieś przydalo (kiedyś było tu jeszcze 128 i 508).

Nie rozumiem też, dlaczego tak duży projekt dla okolic nie rusza potwora 140.
ŁK

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 15 wrz 2008, 13:53

Patrz na moje usta: cztery.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 15 wrz 2008, 14:14

i 13 i 28....

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 wrz 2008, 15:19

Łukasz pisze:127 to też połączenie Bankowego, a więc i ciągu Al.Solidarności,
z Dw.Zachodnim i Al.Jerozolimskimi
No dobra, to było prawie śmieszne, niemniej jednak frekwencja w tym 127 mówi sama za siebie.
Łukasz pisze:Bo wcale nikt nie potrzebuje jeździć z Targówka na Rakowiec.
Ludzie zapewne potrzebują też jeździć z Targówka na Chomiczówkę, ale to nie znaczy, że jest potrzeba istnienia bezpośredniej linii w tej relacji.
Łukasz pisze: 176 do Pl.Hallera daje to, że z Centrum do Choszczówki można dojechać z jedną przesiadką. Wy za wszelką cenę chcecie dwie, bo to już trzecia strefa.
25 do Budowlanej, litości. :!:
Łukasz pisze:Pl.Bankowego z Dw.Zachodnim też by się jakieś przydalo (kiedyś było tu jeszcze 128 i 508).
I wszystko jeździło puste jak bęben. Relacja skrętna pn-zach na rondzie Dmowskiego nie ma sensu i racji bytu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 15 wrz 2008, 15:20

Pawcio pisze:Może tylko bym 202 nie wycinał w całości, bo brakuje kilku wrażliwych społecznie relacji jak na przykład Bohuszewiczówny-Tużycka (szkoła).
Pasażerów z zachodniego Zacisza jakoś bez większych skrupułów pozbawiono dobrego dojazdu do szkół w dzielnicy.
Łukasz pisze:
To teraz odnieś się do mojego projektu.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2008, 18:05

Fikander pisze:
Łukasz pisze:127 to też połączenie Bankowego, a więc i ciągu Al.Solidarności,
z Dw.Zachodnim i Al.Jerozolimskimi
No dobra, to było prawie śmieszne, niemniej jednak frekwencja w tym 127 mówi sama za siebie.
Na razie to do bycia guru komunikacyjnym Ci jeszcze dużo brakuje.
Ja tym jeżdżę i dla mnie jest potrzebna taka relacja i zawsze była.
Być może wynika to z nieznajomości sieci przez ludzi, ale z Ochoty
na Pragę tędy jest najszybciej.
Fikander pisze:
Łukasz pisze:Bo wcale nikt nie potrzebuje jeździć z Targówka na Rakowiec.
Ludzie zapewne potrzebują też jeździć z Targówka na Chomiczówkę, ale to nie znaczy, że jest potrzeba istnienia bezpośredniej linii w tej relacji.
Jest potrzebna i żadne kretyńskie docinki tego nie zmienią.
Zawsze była potrzebna, nigdy 512 nie jeździło puste,
czasami po prostu zamiast sytuacji "nie da się wejść" była
"zajęte są wszystkie miejsca siedzące".
Fikander pisze:
Łukasz pisze: 176 do Pl.Hallera daje to, że z Centrum do Choszczówki można dojechać z jedną przesiadką. Wy za wszelką cenę chcecie dwie, bo to już trzecia strefa.
25 do Budowlanej, litości. :!:
25 jest z gumy, wynalazco.
25 na pewno nie przy takiej częstotliwości.
Teraz chociaż jest 21 do Pl.Hallera.
Poza tym (nie wiem, może nie wiesz, nie zauważasz lub nie chcesz wiedzieć)
z Pl.Hallera jeżdżą choćby 174 na Świętokrzyską i 101 do Politechniki
(niedługo ponoć na Spartańską, a więc Mokotów), a do Dw.Wileńskiego
też jest troszkę bliżej niż do Budowlanej.
Duże osiedle nie może być dobrym punktem końcowym dla linii peryferyjnych,
chyba że już całkowicie zapominamy o komforcie podróżowania, tylko patrzymy,
jak tu by było fajnie coś pozmieniać, żeby nie dało się jeździć bezpośrednio,
tylko żeby ludkowie się przesiadali 10 razy w drodze do pracy.
Fikander pisze:
Łukasz pisze:Pl.Bankowego z Dw.Zachodnim też by się jakieś przydalo (kiedyś było tu jeszcze 128 i 508).
I wszystko jeździło puste jak bęben. Relacja skrętna pn-zach na rondzie Dmowskiego nie ma sensu i racji bytu.
Każda relacja w ścisłym Centrum, zwłaszcza, jak niedaleko są ważne punkty
(takie jak Dw.Wileński, czy Pl.Zawiszy) ma racje bytu.
Niektóre relacje upadają tylko i wyłącznie ze względu na niską częstotliwość
i alternatywę. Ale jak jadę wieczorem z Ochoty na Pragę (Ośrodek Informatyki PKP),
to jadę 127, ewentualnie teraz 158 (dobrze swoją drogą, że ktoś pomyślał i 158 ma NŻ w Alejach).
ŁK

ODPOWIEDZ