Moderator: Szeregowy_Równoległy
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 21 cze 2006, 16:20
Paweł_K pisze:R-11 Kleszczowa pisze:patriotom
Patriotp
om to można się przyglądać co najwyżej, a być to można patriot
ą
R-11 pisze:
Gdyby minister nie był patriotom, a np. matematykiem to zrobiłby matmęzamiast WF.
Fik pisze:Zupełnie niezły pomysł.
No widzisz. Tak powie umysł ścisły, ale humanista już nie.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 21 cze 2006, 16:22
R-11 Kleszczowa pisze:Tak powie umysł ścisły, ale humanista już nie.
Sorry, ale wolę z dwojga złego mieć wykształconych ludzi ze skoliozą niż tępych mięśniaków.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7771
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 21 cze 2006, 17:20
Hmm, to jeżeli mam 2 lekcje WFu w tygodniu, to będę miał jedną
Jakby nie mogli greki zamiast tej dodatkowej historii wprowadzić...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
Tm
- Posty: 7559
- Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
- Lokalizacja: Boskie Buenos
Post
autor: Tm » 21 cze 2006, 18:59
R-9 Chełmska pisze:Hmm, to jeżeli mam 2 lekcje WFu w tygodniu, to będę miał jedną
jeżeli oficjalnie są cztery(ale to chyba i tak o podstawówkę chodzi), to miałbys po prostu jedna godzinę historii więcej bez żadnych strat
a wuefu to można jeszcze cały dzień dodać, a wady postawy będą i tak jeżeli lekcje będą polegac na "macie piłke i sobie pokopcie"
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
-
Siecool
- Posty: 4958
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
- Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo
Post
autor: Siecool » 21 cze 2006, 19:16
Właśnie, ilość lekcji wfu to pikuś, sęk w ich wykorzystaniu. I z tego sposobu wykorzystania często uczniowie olewają ten przedmiot...
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7771
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 21 cze 2006, 19:18
No dobrze, a jak mają wyglądać dobrze wykorzystywane lekcje WF-u?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
Siecool
- Posty: 4958
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
- Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo
Post
autor: Siecool » 21 cze 2006, 19:26
To co napisał powyżej tm + większa swoboda wyboru (spora część osób w mojej szkole nie grała na wfie, bo ciągle rżneliśmy w gałę) + większa elastyczność (część grupy gra w to, część w tamto) + bardziej ciekawe sporty (aczkolwiek z tym u mnie w gimnazjum było dobrze - był badmington, piłka chińska
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
, uni-hokej itd.). Najlepiej by było, gdyby sprawa wyglądała podobnie jak na uczelniach - zapisujesz się na sport, który chcesz. No i przede wszystkim, żeby oni faktycznie czegoś uczyli na tym wfie, piłkę pokopać to ja se mogę poza lekcjami.
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
-
Szamot
- Posty: 2315
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Szamot » 21 cze 2006, 19:49
Fikander pisze:R-11 Kleszczowa pisze:Tak powie umysł ścisły, ale humanista już nie.
Sorry, ale wolę z dwojga złego mieć wykształconych ludzi ze skoliozą niż tępych mięśniaków.
Nie zgodzę się. W rozwoju człowieka powinna byc równowaga. Zbyt mało sportu tez nie wpływa korzystnie na osobowość
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 21 cze 2006, 19:50
Szamot pisze:W rozwoju człowieka powinna byc równowaga. Zbyt mało sportu tez nie wpływa korzystnie na osobowość
Tak, ale aby tę równowagę osiągnąć, musimy zwiększyć ilość godzin na WSZYSTKICH poziomach nauczania szkolnego.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Szamot
- Posty: 2315
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Szamot » 21 cze 2006, 19:54
Paweł_K pisze:Onet.pl pisze:Skupianie się na jednej może sugerować, że tylko ona jest dobra, a to jest sprzeczne ze stanem wiedzy medycznej.
I co z tego że sprzeczne z wiedzą medyczną, ważne że z ideologią jest słuszne
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
A dobra, niech informują o naturalnych metodach. Ale w połączeni z aspektami biologicznymi i wynikającym z tych rozkładem prawdopodobieństwa nieskuteczności w/w metod. Oraz niech informują o pozostałych metodach, równiez kladąc naciska na skuteczność.
Mając charakterystykę porównawczą, każdy noże wtedy wybrać swą metodę. Nie widzę przeciwskazań, by uwzględnił w niej aspekty ideologiczne. Ale niech zrobi to na tle faktów, a nie obok nich.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 21 cze 2006, 20:17
Fikander pisze:Szamot pisze:W rozwoju człowieka powinna byc równowaga. Zbyt mało sportu tez nie wpływa korzystnie na osobowość
Tak, ale aby tę równowagę osiągnąć, musimy zwiększyć ilość godzin na WSZYSTKICH poziomach nauczania szkolnego.
Ale to jest nie realne. Spójrz najpierw na infrastrukturę szkół, a potem rób równowagę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 21 cze 2006, 20:23
Fikander pisze:musimy zwiększyć ilość godzin na WSZYSTKICH poziomach nauczania szkolnego.
Ooo nie Fik!
![:x :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Więc chcesz mi (i nie tylko) dołożyć lekcji? Bo chcesz osiągnąć równowagę, żebyśmy mieli za 20 lat pokolenie paraolimpijczyków uzdolnionych w liczeniu całek i datach bitew wojen w Afryce Północno-Wschodniej?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
Szamot
- Posty: 2315
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Szamot » 21 cze 2006, 20:27
Fikander pisze:Szamot pisze:W rozwoju człowieka powinna byc równowaga. Zbyt mało sportu tez nie wpływa korzystnie na osobowość
Tak, ale aby tę równowagę osiągnąć, musimy zwiększyć ilość godzin na WSZYSTKICH poziomach nauczania szkolnego.
Upatrywałbym tego raczej w bardziej elastycznym, dostosowanym do predyspozycji systemie nauczania. Wiem... Idealista w buszu...
-
Tm
- Posty: 7559
- Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
- Lokalizacja: Boskie Buenos
Post
autor: Tm » 21 cze 2006, 20:28
Bo chcesz osiągnąć równowagę, żebyśmy mieli za 20 lat pokolenie paraolimpijczyków uzdolnionych w liczeniu całek i datach bitew wojen w Afryce Północno-Wschodniej?
taki ktoś nazywa sie wszechstronnie wykształcony
ach no i całki to zdaje sie program jedynie mat-fizu
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
-
Siecool
- Posty: 4958
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
- Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo
Post
autor: Siecool » 21 cze 2006, 20:30
Generalnie rzecz biorąc postulowałbym zmiany systemu kształcenia - po co znać na pamięć mapę/daty/definicje jak każdy chyba ma jakąs mapę albo encyklopedię w domu? Wywalić pamięciówy, położyć nacisk na szukanie informacji i korzystanie z nich, a siatkę godzin zostawić w spokoju.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]