O nowym rozkładzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysły itp...

Moderator: JacekM

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 28 lis 2009, 7:56

maciekp pisze:Na bank nie będzie RE, zmieniony rozkład po odwołaniu prezesa KM już mają. I tak zostaną osobowe do Radomia, nie bedzie pietrusa do Bobrownik, do Łowicza po 17 i rannego do Płocka rownież.
Zostaje Radom, Łukowianka, i Plock. Do Bełchowa będą chodzić KM-owskie EZT.

Volwi
Posty: 66
Rejestracja: 13 lut 2007, 22:05

Post autor: Volwi » 28 lis 2009, 11:12

Czy to oznacza, że do Skierniewic Koleje Mazowieckie nie uruchomią żadnego pociągu przyspieszonego? :-k

maciekp
Posty: 22
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:54
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: maciekp » 28 lis 2009, 11:24

Do Skierek będzie tak jak teraz tyle że KIBEL

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 28 lis 2009, 12:17

"zostaje ... Łukowianka". Ale w jakim sensie? Bo w projekcie to w swoim czasie była na kiblach, a w innym (druga) przez Centralny.

Volwi
Posty: 66
Rejestracja: 13 lut 2007, 22:05

Post autor: Volwi » 28 lis 2009, 19:01

maciekp pisze:Do Skierek będzie tak jak teraz tyle że KIBEL
Czyli, jeśli dobrze rozumiem, w planie "WIEDENKI" pojedzie osobowy przyspieszony, tyle że zestawiony z kibli?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 28 lis 2009, 19:49

zofey pisze:"zostaje ... Łukowianka". Ale w jakim sensie? Bo w projekcie to w swoim czasie była na kiblach, a w innym (druga) przez Centralny.
I tak i tak. Ma być na wagonach ok 17 i na ezt ok 18 z W-wy
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 28 lis 2009, 21:30

Volwi pisze:
maciekp pisze:Do Skierek będzie tak jak teraz tyle że KIBEL
Czyli, jeśli dobrze rozumiem, w planie "WIEDENKI" pojedzie osobowy przyspieszony, tyle że zestawiony z kibli?
Z jednostek.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 29 lis 2009, 8:57

Czyli tabor nie post-PKP dużo mniej czasu spędzi poza Mazowszem. Jeśli jeszcze do Łowicza nie dojedzie żaden Flirt, to Łuków (blisko granicy) i Skarżysko będą jedynymi miejscami zawracania nowego taboru poza województwem.

ps. wiem że Mazovia pewnie zaliczy Łowicz i Kutno, ale przecież dotrze w końcu do Płocka.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 lis 2009, 21:52

zofey pisze:Czyli tabor nie post-PKP dużo mniej czasu spędzi poza Mazowszem.
taaak, bo to świetny wyznacznik... :roll:
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

podrozny113
Posty: 202
Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06

Post autor: podrozny113 » 02 gru 2009, 0:05

No i już jest nasz rozkład http://nowy.rozklad-pkp.pl/
Z mojej trasy plus to taki, że obecny flirt o 17 ze Śródmieścia, poprzedzony Łukowianką, bardziej będzie się nadawał do normalnej jazdy po zmianie rozkładu. No ale ten 18.18 ze Wschodniego do Łukowa to będzie ból. Jak dobrze, że mi nie pasuje. Poza tym szkoda, że diesel z Czeremchy będzie kończył bieg w Mińsku.

milosz
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2009, 19:42

Post autor: milosz » 02 gru 2009, 1:00

lol, usuneli te przyspieszone, a rozklad i tak sie nie zmienil. ehh to po co bylo wywalac ... :|

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 02 gru 2009, 4:02

Nie tyle ból co pociąg kompletnie niezabieralny. I tutaj akurat nic nie usprawiedliwia układających rozkład. Pospieszny jest tylko tuż przed tym do Łukowa.

Od 17:43 samych osób do Wesołej i Sulejówka będzie dużo. (26 minut, do tej pory było średnio co 12 i rzadko jakieś duże odstępstwa)
Od 17:28 zbierają się do Halinowa, Mińska i Mrozów. (41 minut)
Od 17:02 do Siedlec i Łukowa. (1 godzina i 7 minut)
Od 16:30 na dalsze relacje. (1 godzina i 39 minut)

Inna sprawa. Co to za pomysł z zostawieniem 19:09 np.? Zamiast 18:58 do taktu? (co prawda ostatni o 15:58 jest w tym takcie, ale w tym momencie można już do niego wrócić, choćby po to żeby osoby których nie zabrał 18:09 mogły w miarę szybko dostać się do Siedlec)

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 02 gru 2009, 10:25

NA wołomińskiej lepiej? Bo widzę przerwy 20-25 minutowe...
Wieczorem obejrzę pozostałe.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 02 gru 2009, 10:59

właśnie zajrzałem.

generalnie z linii grodziskiej z Ursusa SKM i KM bez zmian, poza jednym pociągiem. wg projektu był z Ursusa pociag 7:47 (skierniewice - w.wsch). i tego pociagu nie ma. dla miast z linii od Zyrardowa do Wawy to nie problem (parę minut wczesniej jadą po kolei pociagi z Zyrka i Grodziska) ale co mają powiedziec ludzie mieszkający np w Radziwiłłowie??? Mam koleżankę która dojeżdza do pracy na 9.00 i od nowego rozkładu pociagi KM ze Skierniewic do Wawy będą z olbrzymią luką między 6.20 a 7.53!!! to chyba jakieś przeoczenie albo kpina.
PURA VIDA!

marts
Posty: 54
Rejestracja: 01 cze 2007, 11:54
Lokalizacja: Ochota, Wola

Post autor: marts » 02 gru 2009, 11:47

No i mieliśmy bardzo sensowny dojazd z miasta na biurowy służewiec. Linia ze wschodniego docierała na PKP Służewiec o 9:02, z kolei z powrotem był pociąg o 17:15 (co ciekawe specjalnie dla biur bo tylko w relacji Wwa Służewiec - Wwa Wschodnia).

A teraz:
- do wWy służewiec można dojechać na 8:10 lub 9.26
- a wyjechać: 16:18 lub 17:35

No to ścisk w 17, 18 i metrze będzie większy ....

Gratulować wyobraźni.

ODPOWIEDZ