SĹomiĹskiego - objazdy 2010
Moderator: Wiliam
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
170 pierwotnie miało dojeżdżać tylko do Pl. Hallera.
A co do trambuspasa, to uważam, że z korzyścią dla wszystkich byłoby, gdyby 527 zostało skrócone do Ronda Żaba, jak ktoś wcześniej wspomniał. Wtedy można by podbić częstotliwość, której po wydłużeniu do Kercelaka 527 nie zachowa.
Ale i tak największe protesty będą dotyczyć 406, które rano z Targówka wyjeżdża pełne.
A co do trambuspasa, to uważam, że z korzyścią dla wszystkich byłoby, gdyby 527 zostało skrócone do Ronda Żaba, jak ktoś wcześniej wspomniał. Wtedy można by podbić częstotliwość, której po wydłużeniu do Kercelaka 527 nie zachowa.
Ale i tak największe protesty będą dotyczyć 406, które rano z Targówka wyjeżdża pełne.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
totalna bzdura z tym 527 przez W-Z. Ciekawe czy wejdzie trzeci zakład na 527. ITS i R-13 nie dadzą rady jezeli beda chcieli zachowac taka czestotliwosc szczegolnie w szczycie.ZaciszaniN pisze:170 pierwotnie miało dojeżdżać tylko do Pl. Hallera.
A co do trambuspasa, to uważam, że z korzyścią dla wszystkich byłoby, gdyby 527 zostało skrócone do Ronda Żaba, jak ktoś wcześniej wspomniał. Wtedy można by podbić częstotliwość, której po wydłużeniu do Kercelaka 527 nie zachowa.
Ale i tak największe protesty będą dotyczyć 406, które rano z Targówka wyjeżdża pełne.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniemmarko80 pisze:Ciekawe czy wejdzie trzeci zakład na 527. ITS i R-13 nie dadzą rady jezeli beda chcieli zachowac taka czestotliwosc szczegolnie w szczycie.
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
To na zdrowy rozum powinni tez obciąć troche rozkład 500, bo ta linia bedzie grzęzła w korkach na moście gdanskim. Teraz ma znakomita czestotliwość, lecz jezeli bedzie stac od kwietnia w korkach na gdanskim to ta czestotliwosc w łeb wezmie. Moim zdaniem powinno sie okroić troche 500 też, np kursowanie co 12-15 minut nie tak jak teraz co 7-8.ZaciszaniN pisze:Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniemmarko80 pisze:Ciekawe czy wejdzie trzeci zakład na 527. ITS i R-13 nie dadzą rady jezeli beda chcieli zachowac taka czestotliwosc szczegolnie w szczycie.![]()
527 na takiej trasie nie otrzyma obecnej częstotliwości.
Wiekszosc pasazerów i tak pojedzie tramwajami chociazby 1 czy 41 ktorych czestotliwosc kursowania jest bardzo dobra zwłaszcza 1. Przy takich korkach jak sa tam spodziewane jaki to pasazer wytrzymałby czasowo i nerwowo przesuwać sie w tempie żółwim 15 czy 20 minut aby dotrzec 500 do metra dworzec gdanski. Mysle wiec ze wiele pasazerów skorzysta z tramwajów, dlatego utrzymywanie takiej czestotliwosci na 500 w tym okresie mija sie z celem.pawcio pisze:Znakomity pomysł! Długo nad tym myślałeś? Jak chcesz więc obsłużyć Bródno?
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Szczególnie tych, nieobjętych zasięgiem "przecinaków".marko80 pisze:Wiekszosc pasazerów i tak pojedzie tramwajami chociazby 1 czy 41 ktorych czestotliwosc kursowania jest bardzo dobra zwłaszcza 1.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)