Słomińskiego - objazdy 2010

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 mar 2010, 10:19

Jednym słowem: SKANDAL

Jakim prawem 527 ma się zatrzymywać na przystankach na Zaciszu? 190 to za mało?
500 nie wyrobi, 1 i 41 nie wyrobią, a na Radzymińskiej będzie kupa wolnego miejsca...
Dziękuję panom z ZTM za zmniejszenie podaży przy <M> Gdańskim.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 10:23

SławekM pisze:500 nie wyrobi
Nie nie wyrobi, a zdechnie. Przecież tamtędy się nie będzie można dostać dokądkolwiek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 mar 2010, 10:23

170 pierwotnie miało dojeżdżać tylko do Pl. Hallera.

A co do trambuspasa, to uważam, że z korzyścią dla wszystkich byłoby, gdyby 527 zostało skrócone do Ronda Żaba, jak ktoś wcześniej wspomniał. Wtedy można by podbić częstotliwość, której po wydłużeniu do Kercelaka 527 nie zachowa.

Ale i tak największe protesty będą dotyczyć 406, które rano z Targówka wyjeżdża pełne.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 26 mar 2010, 10:35

ZaciszaniN pisze:170 pierwotnie miało dojeżdżać tylko do Pl. Hallera.

A co do trambuspasa, to uważam, że z korzyścią dla wszystkich byłoby, gdyby 527 zostało skrócone do Ronda Żaba, jak ktoś wcześniej wspomniał. Wtedy można by podbić częstotliwość, której po wydłużeniu do Kercelaka 527 nie zachowa.

Ale i tak największe protesty będą dotyczyć 406, które rano z Targówka wyjeżdża pełne.
totalna bzdura z tym 527 przez W-Z. Ciekawe czy wejdzie trzeci zakład na 527. ITS i R-13 nie dadzą rady jezeli beda chcieli zachowac taka czestotliwosc szczegolnie w szczycie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 10:39

A kto powiedział, że będzie zachowywana częstotliwość 527? Przecież odpadną pasażerowie z Bródna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 mar 2010, 10:44

marko80 pisze:Ciekawe czy wejdzie trzeci zakład na 527. ITS i R-13 nie dadzą rady jezeli beda chcieli zachowac taka czestotliwosc szczegolnie w szczycie.
Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem :?: ](*,) 527 na takiej trasie nie otrzyma obecnej częstotliwości.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 26 mar 2010, 10:51

ZaciszaniN pisze:
marko80 pisze:Ciekawe czy wejdzie trzeci zakład na 527. ITS i R-13 nie dadzą rady jezeli beda chcieli zachowac taka czestotliwosc szczegolnie w szczycie.
Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem :?: ](*,) 527 na takiej trasie nie otrzyma obecnej częstotliwości.
To na zdrowy rozum powinni tez obciąć troche rozkład 500, bo ta linia bedzie grzęzła w korkach na moście gdanskim. Teraz ma znakomita czestotliwość, lecz jezeli bedzie stac od kwietnia w korkach na gdanskim to ta czestotliwosc w łeb wezmie. Moim zdaniem powinno sie okroić troche 500 też, np kursowanie co 12-15 minut nie tak jak teraz co 7-8.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 11:07

Znakomity pomysł! Długo nad tym myślałeś? Jak chcesz więc obsłużyć Bródno?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 26 mar 2010, 11:14

pawcio pisze:Znakomity pomysł! Długo nad tym myślałeś? Jak chcesz więc obsłużyć Bródno?
Wiekszosc pasazerów i tak pojedzie tramwajami chociazby 1 czy 41 ktorych czestotliwosc kursowania jest bardzo dobra zwłaszcza 1. Przy takich korkach jak sa tam spodziewane jaki to pasazer wytrzymałby czasowo i nerwowo przesuwać sie w tempie żółwim 15 czy 20 minut aby dotrzec 500 do metra dworzec gdanski. Mysle wiec ze wiele pasazerów skorzysta z tramwajów, dlatego utrzymywanie takiej czestotliwosci na 500 w tym okresie mija sie z celem.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 11:17

Jeżeli się do nich jeszcze zmieszczą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 26 mar 2010, 11:26

pawcio pisze:Jeżeli się do nich jeszcze zmieszczą.
To sie okaże jak zaczną się korki. A wracajac do 527 na W-Z, czy z tego wynika ze teraz do obsługi tej linii beda wyznaczone tylko busy niskopodłogowe skoro linia pojedzie PATem?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 mar 2010, 11:28

marko80 pisze:Wiekszosc pasazerów i tak pojedzie tramwajami chociazby 1 czy 41 ktorych czestotliwosc kursowania jest bardzo dobra zwłaszcza 1.
Szczególnie tych, nieobjętych zasięgiem "przecinaków".
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 11:28

Nie ma innego wyjścia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 26 mar 2010, 11:32

500 na tory! :-#
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 26 mar 2010, 11:43

To juz teraz rozumiałbym pogłoski ( plotki ) na temat tego ze z 508 moze zniknąć ITS. O ile w ogóle był w tym jakiś cień prawdy. :grin:

ODPOWIEDZ