Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

inny
Zbanowany
Posty: 55
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:08

Post autor: inny » 09 kwie 2011, 14:57

ashir pisze:
inny pisze: Usunąć linie 202
Jakieś argumenty za? Bo linia ma zawsze stałych klientów (od kilku do kilkunastu pasażerów w wozie).

Zawsze znajdzie się jakieś ALE ;-)

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 kwie 2011, 15:18

bartoni722 pisze:Mi się wydaje, że to byłby dobry socjal, gdyby jeździł częściej.
Spokojnie mogliby podbić częstotliwość w szczycie B (bo w A nie wchodzi w grę w zwiadomych względów) do 45 minut (tak jak kiedyś jeździła) ze skróconych postojów.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 09 kwie 2011, 17:01

ashir pisze:Jakieś argumenty za?
Prywata. Chce skierować wozy na 204, bo mieszka na Białołęce.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 09 kwie 2011, 19:00

inny pisze:Usunąć linie 202
Wozy z tej linii skierować na obsługe 204
527
do DW.Wileńskiego bo tam jest punkt przesiadkowy.
Ale za to powiększyć częstotliwość 132 przegubami z ITS-.A w wyznaczonych kursach do krańca OS.DERBY
Na Os. Derby linia 132 byłaby nie wykorzystana, dodatkowe wozy z lini 202 nic by nie zmieniły, a sama linia 204 w obecnym kształcie spełnia swoje zadanie, chyba że doszły by dodatkowe kursy skrócone do Bródna-Podgrodzie, przez Kondratowicza i Chodecką. Linia 202 spełnia swoje zadanie, chociaz rzeczywiście można by popołudniu ją puścić co 45 minut jak sugerował ashir. Linia 132 w obecnym kształcie także spełnia swoje zadanie. 527 w obecnym układzie także spełnia swoje zadania.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 kwie 2011, 13:35

inny pisze:Ale za to powiększyć częstotliwość 132 przegubami z ITS-.A w wyznaczonych kursach do krańca OS.DERBY
Przegub tam się zmieści? :-k
Pomijając rzecz jasna bezsensowność tego pomysłu :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2011, 8:46

Nie zmieści, a i może nie wyjechać, jak się pod nim bauma zapadnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 kwie 2011, 20:18

Ja jednakowoż twierdzę, że się zmieści. Na własne oczęta widziałem, że się przegubowy MAN mieścił.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 11 kwie 2011, 20:20

Hm, może to jakaś wyjątkowa sytuacja była? Bo żeby tak rozjeżdżały tą nawierzchnię po 18h na dobę to by nie było zgody. Choć sam pomysł, bardzo słuszny.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 kwie 2011, 20:26

Tam był też problem z parkującymi samochodami.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 kwie 2011, 20:28

Była to wyjątkowa sytuacja i był to przejazd techniczny. Podmiana wozu była, a ten co miał zjeżdżać do zajezdni miał bardzo ważną sprawę do załatwienia na Skarbka, znaczy pizzę zamówił w Da Grasso i podjechał odebrać :smile:
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 11 kwie 2011, 20:31

Szeregowy_Równoległy pisze:Była to wyjątkowa sytuacja i był to przejazd techniczny. Podmiana wozu była, a ten co miał zjeżdżać do zajezdni miał bardzo ważną sprawę do załatwienia na Skarbka, znaczy pizzę zamówił w Da Grasso i podjechał odebrać :smile:
:D . Ale wogóle, jakby się uprzeć, to nawet w Chlubną by wjechał autobus. Problemu z parkującymi samochodami to nie widziałem, choć byłem tylko raz, więc ktoś z okolicy by musiał to potwierdzić/zaprzeczyć.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 kwie 2011, 20:36

Problem z parkującymi samochodami występuje. Jest to dla mnie jedno z miejsc świadczących o tym, że Straż Miejska jest formacją absolutnie zbędną, wręcz pasożytniczą, bo powiadamianie ich o problemie jest bezcelowe. I tak nic z tym nie robią, przyjeżdżają, patrzą i jadą z powrotem pozorować pracę.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 11 kwie 2011, 22:32

Problem przegubów na Skarbka z Gór to nie pętla (która jest zaprojektowana pod przeguby) ani parkowanie (które występuje jedynie w kilku miejscach, m.in. przy sklepie i przy pizzerii) a geometria skrzyżowania z ulicą Berensona.
Polityka złym doradcą w pracy!

inny
Zbanowany
Posty: 55
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:08

Post autor: inny » 11 kwie 2011, 22:40

bartoni722 pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Była to wyjątkowa sytuacja i był to przejazd techniczny. Podmiana wozu była, a ten co miał zjeżdżać do zajezdni miał bardzo ważną sprawę do załatwienia na Skarbka, znaczy pizzę zamówił w Da Grasso i podjechał odebrać :smile:
:D . Ale wogóle, jakby się uprzeć, to nawet w Chlubną by wjechał autobus. Problemu z parkującymi samochodami to nie widziałem, choć byłem tylko raz, więc ktoś z okolicy by musiał to potwierdzić/zaprzeczyć.


Ja jestem z okolicy i z tego co zaobserwowałem jest problem z parkującymi samochodami.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 kwie 2011, 16:39

JotPeCet pisze:Problem przegubów na Skarbka z Gór to nie pętla (która jest zaprojektowana pod przeguby) ani parkowanie (które występuje jedynie w kilku miejscach, m.in. przy sklepie i przy pizzerii) a geometria skrzyżowania z ulicą Berensona.
Gdyby mi ktokolwiek polecił wjechać w tę pętlę przegubem to bym najzwyczajniej odmówił ze względu na jakość nawierzchni. Płyty betonowe z kilkunastocentymetrowymi i bardzo głębokimi szparami pomiędzy płytami nie są odpowiednią nawierzchnią. Alpino potrafi tam dupą o asfalt przyłożyć, jak pod złym kątem koło w te szczeliny wpada.
Geometria tego skrętu to w ogóle poezja, nie wiem czemu nie dało się tego wyprostować, skoro ulica powstawała na polach pośród pasących się krów.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ