ashir pisze:Jakieś argumenty za? Bo linia ma zawsze stałych klientów (od kilku do kilkunastu pasażerów w wozie).inny pisze: Usunąć linie 202
Zawsze znajdzie się jakieś ALE
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Wiliam
Na Os. Derby linia 132 byłaby nie wykorzystana, dodatkowe wozy z lini 202 nic by nie zmieniły, a sama linia 204 w obecnym kształcie spełnia swoje zadanie, chyba że doszły by dodatkowe kursy skrócone do Bródna-Podgrodzie, przez Kondratowicza i Chodecką. Linia 202 spełnia swoje zadanie, chociaz rzeczywiście można by popołudniu ją puścić co 45 minut jak sugerował ashir. Linia 132 w obecnym kształcie także spełnia swoje zadanie. 527 w obecnym układzie także spełnia swoje zadania.inny pisze:Usunąć linie 202
Wozy z tej linii skierować na obsługe 204
527do DW.Wileńskiego bo tam jest punkt przesiadkowy.
Ale za to powiększyć częstotliwość 132 przegubami z ITS-.A w wyznaczonych kursach do krańca OS.DERBY
Szeregowy_Równoległy pisze:Była to wyjątkowa sytuacja i był to przejazd techniczny. Podmiana wozu była, a ten co miał zjeżdżać do zajezdni miał bardzo ważną sprawę do załatwienia na Skarbka, znaczy pizzę zamówił w Da Grasso i podjechał odebrać
bartoni722 pisze:Szeregowy_Równoległy pisze:Była to wyjątkowa sytuacja i był to przejazd techniczny. Podmiana wozu była, a ten co miał zjeżdżać do zajezdni miał bardzo ważną sprawę do załatwienia na Skarbka, znaczy pizzę zamówił w Da Grasso i podjechał odebrać. Ale wogóle, jakby się uprzeć, to nawet w Chlubną by wjechał autobus. Problemu z parkującymi samochodami to nie widziałem, choć byłem tylko raz, więc ktoś z okolicy by musiał to potwierdzić/zaprzeczyć.
Gdyby mi ktokolwiek polecił wjechać w tę pętlę przegubem to bym najzwyczajniej odmówił ze względu na jakość nawierzchni. Płyty betonowe z kilkunastocentymetrowymi i bardzo głębokimi szparami pomiędzy płytami nie są odpowiednią nawierzchnią. Alpino potrafi tam dupą o asfalt przyłożyć, jak pod złym kątem koło w te szczeliny wpada.JotPeCet pisze:Problem przegubów na Skarbka z Gór to nie pętla (która jest zaprojektowana pod przeguby) ani parkowanie (które występuje jedynie w kilku miejscach, m.in. przy sklepie i przy pizzerii) a geometria skrzyżowania z ulicą Berensona.