Strona 6 z 21
: 13 lip 2011, 18:57
autor: JaBaal
Glonojad pisze:Przydałoby się coś takiego w Warszawie, tyle, że... po 2014 rozwoju tramwajów się nie przewiduje.
Jak to się nie przewiduje? Połączenia typu Tarchomin - Żerań FSO, czy Dw. Zachodni - Wilanów to już tylko S-F?
: 13 lip 2011, 19:47
autor: Glonojad
Masz na to jakiś kontrakt? Nie. Może będzie w 2015, może w 2035, tak? To kto ma się tym zająć w ciemno? TW, które się straszy, że "jak będziecie niegrzeczni, to prywaciarza sprowadzimy"? ZTM, który tak wspaniale dokumentację na tramwaj tarchomiński prowadzi a pod płaszczykiem tramwaju na Gocław chce przepchnąć pasy autobusowe? BDiK, którego roczny budżet jest mniejszy niż jednej wspólnoty mieszkaniowej?
: 13 lip 2011, 21:02
autor: JaBaal
Nie pytałem ironicznie, tylko zwyczajnie: czy wszystko poza rozpoczętą budową linii po TMP może zostać odsunięte na "św. Nigdy"?
: 13 lip 2011, 21:11
autor: wlv
Chcieć to móc.
Tutaj masz artykulik na tramwarze o umowi wieloletniejW umowie wieloletniej nie wspomniano także o dalszej rozbudowie sieci (wspomnianych w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego m.st. Warszawy tras tramwajowych wzdłuż ul. Modlińskiej oraz Dworzec Zachodni - Wilanów z odnogą na Sielce i Siekierki) ani o rozbudowie bazy postojowej TW (ewentualna nowa zajezdnia, w SUiKZP lokalizowana na Annopolu).
: 14 lip 2011, 19:59
autor: Glonojad
To tak naprawdę nie ten temat. Tak czy siak, u nas inwestycje są znane na najbliższe trzy do pięciu lat, a układ linii to nie wiadomo, jaki za 14 dni będzie, o 14 latach nawet nie wspominając.
: 14 lip 2011, 20:17
autor: pawcio
E-tam. Ja znam już nawet rozkłady za 14 dni. A nawet za 24. (34 już faktycznie nie zaryzykuję).
: 14 lip 2011, 20:19
autor: Glonojad
Tia? A zrobiłeś z tego ulotkę z mapkami na stronę www?
: 14 lip 2011, 20:27
autor: pawcio
Ulotkę z rozkładów?
: 14 lip 2011, 20:33
autor: Glonojad
Chodzi mi o to, że poziom świadomości społecznej dla układu linii w Warszawie za 14 dni jest wciąż niższy, niż dla Zurychu za 14 lat.
: 28 lip 2011, 15:11
autor: Bastian
28 maja ruszyły regularne przewozy na 17,5-kilometrowej trasie w hiszpańskiej Murcji. Tu oto mapka:
http://www.tranviademurcia.es/Images/Ma ... %20web.jpg
...i cała strona:
http://www.tranviademurcia.es/inicio.aspx
Dodać należy, że od czterech lat funkcjonował odcinek od Plaza Circular do Parque Empesarial w roli linii demonstracyjnej. Zakłada się prędkość komunikacyjną 23 km/h. Obsługa: 11 Citadisów 302.
: 28 lip 2011, 15:22
autor: MeWa
ciekawe, że do kampusu uniwersyteckiego na północy obowiązuje taryfa międzymiejska.
: 28 lip 2011, 15:51
autor: Glonojad
Jako ciekawostkę podam, że w Murcii kursują (przemalowane) tramwaje, które pierwotnie miały trafić do Madrytu (ściślej - trafiły tam, ale nie weszły do eksploatacji z braku linii - wstrzymano realizację przedłużenia ML3 ze względów finansowych).
Swego czasu krążył podobno pomysł, by tramwaje te trafiły do Warszawy... ale to plotka zapewne.
: 28 lip 2011, 21:00
autor: person
Szalona częstotliwość: co 11 minut w szczycie
http://www.tranviademurcia.es/Libraries ... .sflb.ashx
Warto dodać, że ten "tramwaj" ociera się jedynie o najstarszą część miasta (centrum). Przystankami w najbliższym sąsiedztwie są Plaza Circular i Marina Espanola.
Ciekawe, że wybudowali linię pod stadion (Estadio Nueva Condomina). Tam tramwaj nie jest za mało elastyczny i za mało zawodny dla obsługi takich przybytków?
: 28 lip 2011, 21:20
autor: Bastian
person pisze:Warto dodać, że ten "tramwaj" ociera się jedynie o najstarszą część miasta (centrum). Przystankami w najbliższym sąsiedztwie są Plaza Circular i Marina Espanola.
Wraz z realizacją dalszych planów zawita i tam
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tranv ... ciones.jpg
person pisze:Szalona częstotliwość: co 11 minut w szczycie
Poranne 23 minuty jeszcze lepsze. My naprawdę mamy naziemne metro, tylko trochę kolizyjne
: 28 lip 2011, 22:25
autor: MeWa
Bastian pisze:naziemne metro