Co zostanie po zS2

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lip 2011, 13:36

Dodatkowo można usłyszeć, że nie płacą za podawanie informacji, że przerwa służy zjedzeniu kanapki i że można sobie samemu sprawdzić na wyświetlaczu lub rozkładzie na wiacie (tłumaczenie, że wyświetlacz nie działa, a w czasie cofki do wiaty autobus może przecież odjechać nie budzi zrozumienia...).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 lip 2011, 14:04

Piotrek_2274 pisze:
pawcio pisze:ZTM na Górczewskiej nie zgadza się na wykorzystywanie drugiego toru, gdyż pasażer nie będzie wiedział, z którego peronu odjeżdża najbliższy kurs.
A czy przy braku informacji dynamicznej, lub otwartych drzwi czy tak trudno pasażerowi otworzyć buzię i zapytać motorniczego, który z tramwajów odjeżdża pierwszy? Chyba nikomu korona z głowy nie spadnie.
a potem będziemy słyszeć narzekania - że przecież pasażer ma rozkład itp. itd...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 26 lip 2011, 18:04

No tak, trzeba by się tylko zastanowić czy to pasażerowie są dla motorniczego, czy może jednak na odwrót...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 lip 2011, 18:20

Z jednej strony tak, z drugiej... jak żuję kanapkę, a po raz fafnasty mam odpowiadać na to samo pytanie, to naprawdę mi to przeszkadza.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 lip 2011, 19:02

Piotrek_2274 pisze:No tak, trzeba by się tylko zastanowić czy to pasażerowie są dla motorniczego, czy może jednak na odwrót...
no i czy właśnie po to nie są SWL-e? Żeby pasażer nie musiał zastanawiać się, który tramwaj odjedzie i żeby tramwaje mogły jeździć, zamiast stać w miejscu?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 lip 2011, 22:09

Nie po to, ale efektem tego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lip 2011, 23:21

JKTpl pisze:
pawcio pisze:ZTM na Górczewskiej nie zgadza się na wykorzystywanie drugiego toru, gdyż pasażer nie będzie wiedział, z którego peronu odjeżdża najbliższy kurs.
Podpowiedziałbym P.T. Pasażerom, że z tego, gdzie tramwaj ma otwarte drzwi.
Tak, a jak nie ma, to może świeci przyciskami, albo można spróbować podejść i obmacać każdy tramwaj.

Pytam wprost, jakby jeszcze ktoś nie zrozumiał: co jak jest programator a nie otwarte drzwi?

[ Dodano: |26 Lip 2011|, 2011 23:22 ]
Piotrek_2274 pisze:
pawcio pisze:ZTM na Górczewskiej nie zgadza się na wykorzystywanie drugiego toru, gdyż pasażer nie będzie wiedział, z którego peronu odjeżdża najbliższy kurs.
A czy przy braku informacji dynamicznej, lub otwartych drzwi czy tak trudno pasażerowi otworzyć buzię i zapytać motorniczego, który z tramwajów odjeżdża pierwszy? Chyba nikomu korona z głowy nie spadnie.
Jako motorniczy marzyłbym o udzielaniu informacji każdemu z dziesiątek pasażerów dziennie.
ŁK

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 lip 2011, 10:03

A ja powiem jak to się robiło na Hucie jak stały obok siebie 15 i 17.
Wybiegał z budy motorowy i wpadał do kabiny tramwaju na linii 17. Więc wszyscy ludziska cyk - do tego wozu. Ten w 17 nerwowo przegląda torby, szafki etc. Za chwilę wyłazi z budy motorowy do 15, siada flegmatycznie w kabinie, trzask drzwiami i odjeżdża pustym składem. Wtedy motorowy z 17 wyciąga z torby chustkę, przeciera czoło i idzie sobie do budy :P
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 lip 2011, 10:42

Szeregowy_Równoległy pisze:Z jednej strony tak, z drugiej... jak żuję kanapkę, a po raz fafnasty mam odpowiadać na to samo pytanie, to naprawdę mi to przeszkadza.
Dlatego najlepszym rozwiązaniem są pętle z peronem zbiorczym a być może - co już może wydawać się kontrowersyjne - bez dostępu pasażerów do wagonu przed odjazdem. Tyle, że wtedy na przystanku zbiorczym zapewnić trzeba dobre warunki obsługi. Zadaszenie całoperonowe co najmniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 27 lip 2011, 20:49

I tak i nie. Jak jest zima to wolę posiedzieć z tramwaju te kilka minut dłużej niż marznąć na przystanku. Bardzo dobrze jest zrobione wg mnie na Gocławku, tam jest i peron zbiorczy i można wsiąść do tramwaju oczekującego na odjazd. Komu się śpieszy na peron zbiorczy, komu nie do tramwaju. I wilk syty i owca cała :)
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 lip 2011, 21:01

Problem polega na tym, że stoją dwa tramwaje tej samej linii na różnych torach i nie wiesz do którego wsiąść. Motorowy ci nie odpowie, bo żuje kanapkę, albo w ogóle go w kabinie nie ma, bo wydala tę, którą żuł na początku zmiany, i skąd ty, biedny, masz wiedzieć, do którego tramwaju wsiadać? Dlatego peron zbiorczy, spełniający Glonojadowe minimum wydaje się rozsądnym wyjściem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 27 lip 2011, 21:09

No ale na Gocławku jest i peron zbiorczy i postojowy, można sobie wybrać. Jak mi jest zimno lub się śpieszę albo coś innego to idę na zbiorczy i czekam co podjedzie pierwsze a jak mam dużo wolnego czasu, lubię przesiadywać w tramwajach albo jeszcze coś innego to idę na postój. Wiele ludzi idzie z King Krossu z siatami więc możliwość wejścia do tramwaju jest dobra. Nie każdy chciałby stać z ciężkimi siatami na peronie zbiorczym.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 lip 2011, 21:15

Zanim określę cię publicznie jakimś epitetem poddającym w wątpliwość twoją sprawność umysłową, powtórzę, żeby mieć pewność, że naprawdę przekazałem ci treść prostym tekstem:
Idziesz na pętlę, tam gdzie tramwaje stoją, i nie wiesz w który wsiąść. Tu tkwi problem. Teraz pojąłeś? Stoisz między tramwajami i nie wiesz gdzie wsiąść. I po to, żebyś się nie pałętał między tramwajami, nie zawracał głowy ludziom, którzy mają przerwę, Glon chce cię wysłać na zajebiście wypasiony peron zbiorczy, taki z wieeeelkim dachem, i obudowany tak, żeby cię nie przewiało. A ja wizję Glona popieram.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 27 lip 2011, 21:20

Ja rozumiem ale na Gocławku jest i to i to (chodź peron zbiorczy nie jest hipermega). Można iść na peron zbiorczy. Rozumiem, że Glonojad chcę zamienić słówko "można" na "trzeba" bo nie będzie innej opcji a peron zbiorczy to będzie coś takiego jak na Młocinach. Rozumiem o co chodzi ale wg lepsza jest opcaj i to i to.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 lip 2011, 21:21

Uważasz, że dopuszczenie do tego, żeby pasażerowie hasali niczym sarenki między tramwajami usiłując ustalić który odjedzie pierwszy jest czymś pożądanym?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ