Dojazd do Lotniska Modlin
Moderator: JacekM
Przepraszam, ale bzdury waść prawisz – obecnie czas przejazdu ze stacji Warszawa Gdańska do stacji Modlin jest chyba najkrótszy w historii – średnio ok. 42 minuty. W ostatnich latach komuny to było 52 minuty, tuż przed modernizacją – 60 minut.grzegorz pisze:wlekące się pociągi mimo świeżo zmodernizowanej linii
Hmmm... 130km/h to faktycznie się wlecze.grzegorz pisze:wlekące się pociągi mimo świeżo zmodernizowanej linii
Rozumiem, że poc. przyspieszony jadący przeciętnie 45 minut (bo są mniej i więcej) na 45 kilometrach [Modlin - Warszawa Centralna] to nie jest rewelacja, ale tam jedynym punktem spowalniajacym jest teraz tak na prawdę przesiadka.
W przyszłym rozkładzie już pociągi KML nie będą miały takich rozrzutów w czasie przejazdu jak teraz, w zasadzie większość pociągów jest wytrasowana na sztywne 43 minuty z Centralnego do Modlina (35 minut ze Wschodniego), więc wszystko będzie bardziej przewidywalne.
A że busiki za małe to na prawdę nie wiem, co KM chodziło po głowie biorąc takie maleństwa do pociągu na 200 miejsc co 20 minut.
Tymczasem pojawiają się coraz większe dysproporcje w cenie taksówki z Centrum na lotnisko w Modlinie.
Pan "koordynator" postoju taksówek Ele Taxi na DwC twierdzi, że koszt to 170 PLN.
Glob Taxi jeździ za 99 PLN, a ostatnio widziałem reklamę na szybie jakiejś taksówki mówiącą, że do Modlina dowiezie za 69 PLN. Niestety nie pamiętam, co to za korporacja, ale jeśli jedzie się w 4 osoby, to wychodzi 17.5 PLN od osoby - raptem 4 PLN więcej niż za pociąg KM i mniej niż za TLK+autobus.
Pan "koordynator" postoju taksówek Ele Taxi na DwC twierdzi, że koszt to 170 PLN.
Glob Taxi jeździ za 99 PLN, a ostatnio widziałem reklamę na szybie jakiejś taksówki mówiącą, że do Modlina dowiezie za 69 PLN. Niestety nie pamiętam, co to za korporacja, ale jeśli jedzie się w 4 osoby, to wychodzi 17.5 PLN od osoby - raptem 4 PLN więcej niż za pociąg KM i mniej niż za TLK+autobus.
Itaka w sumie wyśle tam 5 rejsów - chodzi o godziny nocne kiedy będą mogli lądować.Rosa pisze:W tej chwili Modlin obsługuje już ponad 20% tego co Okęcie a dojdą jeszcze do tego chartery (Itaka już potwierdziła że od przyszłego sezonu latają z Modlina). Tam coraz więcej ludzi będzie musiało dojechać i to o coraz dziwniejszych porach.
No i w nocy jakis transport będzie tam potrzebny.Lukasz436 pisze:Itaka w sumie wyśle tam 5 rejsów - chodzi o godziny nocne kiedy będą mogli lądować.Rosa pisze:W tej chwili Modlin obsługuje już ponad 20% tego co Okęcie a dojdą jeszcze do tego chartery (Itaka już potwierdziła że od przyszłego sezonu latają z Modlina). Tam coraz więcej ludzi będzie musiało dojechać i to o coraz dziwniejszych porach.
NA razie to jest 5 rejsow, pewni inni tez będą się starali tam przejśc aby zbic nieco cenę.
- TranslatorPS
- Posty: 634
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
#51
W temacie Modlina, to zależy. Mi się trafił ostatnio KME901 z Zachodniej o bodajże 0947 czy coś w tym stylu. W autobusie parę ludzi było, jechaliśmy tym o 1040. Natomiast problemem większego taboru może być ul. Kraszewskiego - np. ostry skręt na niej, jak i skrzyżowanie z Mieszka I.
Aha! Google Maps kłamią. Tak nawiasem.
W temacie Modlina, to zależy. Mi się trafił ostatnio KME901 z Zachodniej o bodajże 0947 czy coś w tym stylu. W autobusie parę ludzi było, jechaliśmy tym o 1040. Natomiast problemem większego taboru może być ul. Kraszewskiego - np. ostry skręt na niej, jak i skrzyżowanie z Mieszka I.
Aha! Google Maps kłamią. Tak nawiasem.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023