Modernizacja WWK
Moderator: JacekM
Oj, jeszcze wcześniej też będzie nie mało...MeWa pisze:kolejnym etapem będą utrudnienia na linii średnicowej.

1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Nawet dokładnie nie wiem, będą dłubać między Ożarowem, a Błoniem. Dość newralgiczny odcinek ze względu na duży ruch pociągów PKP PR i PKP IC.Premo pisze:A co tym razem wymieniają?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
I w tle modernizacja PWKWolfchen pisze:Witajcie opóźnienia...

[ Dodano: 2007-10-25, 19:27 ]
Zgodnie z planem, przebudowa zachodniej głowicy stacji W-wa Wschodnia. To w ramach Okęcia.Chodzi mi o średnicę
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Właściwie to powinienem to pisać w wątku o przebudowie WWK, ale... Jako mały chłopiec jeździłem do rodziny w Brwinowie z Warszawy. To były moje pierwsze w życiu doświadczenia z podrózy koleją. 'Oczywistą oczywistością' wówczas był dla mnie układ czterotorowy. Pamiętam, jak się zdziwiłem mocno, kiedy z ciocią z Brwinowa pojechaliśmy po coś-tam (nie pamiętam, cel nieistotny) do Żyrardowa i zobaczyłem układ dwutorowy. Było to dla mnie niepojęte: przecież w takim Jaktorowie czy Międzyborowie pociąg dalekobieżny musi wpaść na pociąg podmiejski... Do pewnego czasu byłem wręcz święcie przekonany, że wszystkie linie kolejowe są czterotorowe. ZTCW czterotorowa linia do Grodziska jest starsza, niż CMK. A więc już dość dawno istniała potrzeba rozdzielenia ruchu podmiejskiego od dalekobieżnego. Jak dla mnie, aby uniknąć kolizji i wstrzymywania pociągów (właściwie to można powiedzieć korków na kolei) niezbędne wydaje mi się 'uczterotorowienie' linii wychodzących z Warszawy do: Modlina, Wołomina, Sulejówka-Miłosny, Otwocka, Piaseczna, Błonia...
PS. Wyobrażacie sobie, jakim szokiem dla mnie było 'odkrycie', że istnieją linie jednotorowe?
PS. Wyobrażacie sobie, jakim szokiem dla mnie było 'odkrycie', że istnieją linie jednotorowe?
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Wołomin ma odskocznie w postaci Wileńskiej, na moje oko wystarczy.JaBaal pisze:Modlina, Wołomina, Sulejówka-Miłosny, Otwocka, Piaseczna, Błonia...
Otwock - znikomy ruch poc. dalekobieżnych.
Modlin - trzeci tor do Legionowa jest, można by pomyśleć czy dalej tez ma sens (natężenie ruchu).
Piaseczno - nie wydaje mi się. Pilniejsza jest przebudowa odc. Warka - Radom.
Błonie, Miłosna (a nawet Stojadła) - jak najbardziej.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Stacja Falenica już jest trzytorowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ta alternatywa wynika głównie z drugiego toru Otwock - PilawaJotPeCet pisze:Dlatego bo jest alternatywa.

1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Czterotorowa!inż. Glonojad pisze:Stacja Falenica już jest trzytorowa.


P.S. Na planach torowisko dalekobieżne widnieje po wschodniej stronie obecnej nitki.
[ Dodano: 2007-10-25, 22:21 ]
I mijanki w Pogorzeli Warszawskiejbohun pisze:Ta alternatywa wynika głównie z drugiego toru Otwock - PilawaJotPeCet pisze:Dlatego bo jest alternatywa.

Polityka złym doradcą w pracy!