Modernizacja WWK

Moderator: JacekM

Która linia powinna być zmodernizowana w pierwszej kolejności? (3 zaznaczenia)

Czas głosowania minął 22 kwie 2006, 10:16

Kutno - Płock
1
1%
Warszawa Wileńska - Zielonka
5
6%
Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki
7
9%
Warszawa Zachodnia - Rembertów
8
10%
Tłuszcz - Ostrołęka
0
Brak głosów
Warszawa Zachodnia - Włochy
3
4%
Warszawa Wschodnia - Otwock
11
14%
Warszawa Gdańska - Warszawa Praga
2
2%
Legionowo - Wieliszew - Tłuszcz/Zegrze
4
5%
Warszawa - Łódź
13
16%
Warszawa - Radom
3
4%
Warszawa - Gdynia
16
20%
Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz
4
5%
Warszawa - Stojadła - Lublin
4
5%
 
Liczba głosów: 81

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 25 paź 2007, 17:40

W planach PLK jest jeszcze przebudowa stacji Sulejówek Miłosna więc to jeszcze nie koniec utrudnień

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 25 paź 2007, 18:10

bohun pisze:@marriow - juro powinien przyjechać już planowo, kończy się zamknięcie MMz - SM (widać 10 min na obrót w Grodzisku po trasie z Łukowa to było za mało).
dzieki bohun, wlasnie przeczytalem dzis na stronie KMów o tym remoncie miedzy MMz a Sulejówkiem i pewnie stad ta sprawa :)
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 paź 2007, 19:06

MeWa pisze:kolejnym etapem będą utrudnienia na linii średnicowej.
Oj, jeszcze wcześniej też będzie nie mało... :-"
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 25 paź 2007, 19:16

bohun pisze:Oj, jeszcze wcześniej też będzie nie mało... :-"
A co tym razem wymieniają?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 paź 2007, 19:22

Premo pisze:A co tym razem wymieniają?
Nawet dokładnie nie wiem, będą dłubać między Ożarowem, a Błoniem. Dość newralgiczny odcinek ze względu na duży ruch pociągów PKP PR i PKP IC.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 25 paź 2007, 19:25

Premo pisze:W planach PLK jest jeszcze przebudowa stacji Sulejówek Miłosna więc to jeszcze nie koniec utrudnień
Przebudowa czy rozbudowa???
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 paź 2007, 19:26

bohun pisze:Dość newralgiczny odcinek ze względu na duży ruch pociągów PKP PR i PKP IC.
Witajcie opóźnienia... ](*,)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 25 paź 2007, 19:26

Nawet dokładnie nie wiem, będą dłubać między Ożarowem, a Błoniem. Dość newralgiczny odcinek ze względu na duży ruch pociągów PKP PR i PKP IC.
Chodzi mi o średnicę

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 paź 2007, 19:26

Wolfchen pisze:Witajcie opóźnienia... ](*,)
I w tle modernizacja PWK :neutral:

[ Dodano: 2007-10-25, 19:27 ]
Chodzi mi o średnicę
Zgodnie z planem, przebudowa zachodniej głowicy stacji W-wa Wschodnia. To w ramach Okęcia.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

JaBaal
Posty: 740
Rejestracja: 09 lis 2006, 21:06

Post autor: JaBaal » 25 paź 2007, 21:48

Właściwie to powinienem to pisać w wątku o przebudowie WWK, ale... Jako mały chłopiec jeździłem do rodziny w Brwinowie z Warszawy. To były moje pierwsze w życiu doświadczenia z podrózy koleją. 'Oczywistą oczywistością' wówczas był dla mnie układ czterotorowy. Pamiętam, jak się zdziwiłem mocno, kiedy z ciocią z Brwinowa pojechaliśmy po coś-tam (nie pamiętam, cel nieistotny) do Żyrardowa i zobaczyłem układ dwutorowy. Było to dla mnie niepojęte: przecież w takim Jaktorowie czy Międzyborowie pociąg dalekobieżny musi wpaść na pociąg podmiejski... Do pewnego czasu byłem wręcz święcie przekonany, że wszystkie linie kolejowe są czterotorowe. ZTCW czterotorowa linia do Grodziska jest starsza, niż CMK. A więc już dość dawno istniała potrzeba rozdzielenia ruchu podmiejskiego od dalekobieżnego. Jak dla mnie, aby uniknąć kolizji i wstrzymywania pociągów (właściwie to można powiedzieć korków na kolei) niezbędne wydaje mi się 'uczterotorowienie' linii wychodzących z Warszawy do: Modlina, Wołomina, Sulejówka-Miłosny, Otwocka, Piaseczna, Błonia...
PS. Wyobrażacie sobie, jakim szokiem dla mnie było 'odkrycie', że istnieją linie jednotorowe?
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 paź 2007, 21:56

JaBaal pisze:Modlina, Wołomina, Sulejówka-Miłosny, Otwocka, Piaseczna, Błonia...
Wołomin ma odskocznie w postaci Wileńskiej, na moje oko wystarczy.
Otwock - znikomy ruch poc. dalekobieżnych.
Modlin - trzeci tor do Legionowa jest, można by pomyśleć czy dalej tez ma sens (natężenie ruchu).
Piaseczno - nie wydaje mi się. Pilniejsza jest przebudowa odc. Warka - Radom.
Błonie, Miłosna (a nawet Stojadła) - jak najbardziej.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 25 paź 2007, 22:10

bohun pisze:Otwock - znikomy ruch poc. dalekobieżnych.
Dlatego bo jest alternatywa. A po za tym przypominam że plany i rezerwa terenu (no, poza stacją Falenica) jest.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 paź 2007, 22:12

Stacja Falenica już jest trzytorowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 25 paź 2007, 22:16

JotPeCet pisze:Dlatego bo jest alternatywa.
Ta alternatywa wynika głównie z drugiego toru Otwock - Pilawa ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 25 paź 2007, 22:20

inż. Glonojad pisze:Stacja Falenica już jest trzytorowa.
Czterotorowa! :D Przypomnę że tor 4 był remontowany specjalnie dla SKM, która pojawiła się na nim dwa razy. ;)
P.S. Na planach torowisko dalekobieżne widnieje po wschodniej stronie obecnej nitki.

[ Dodano: 2007-10-25, 22:21 ]
bohun pisze:
JotPeCet pisze:Dlatego bo jest alternatywa.
Ta alternatywa wynika głównie z drugiego toru Otwock - Pilawa ;)
I mijanki w Pogorzeli Warszawskiej :smile:
Polityka złym doradcą w pracy!

ODPOWIEDZ