Strona 6 z 35

: 25 paź 2007, 17:40
autor: Premo
W planach PLK jest jeszcze przebudowa stacji Sulejówek Miłosna więc to jeszcze nie koniec utrudnień

: 25 paź 2007, 18:10
autor: mariow
bohun pisze:@marriow - juro powinien przyjechać już planowo, kończy się zamknięcie MMz - SM (widać 10 min na obrót w Grodzisku po trasie z Łukowa to było za mało).
dzieki bohun, wlasnie przeczytalem dzis na stronie KMów o tym remoncie miedzy MMz a Sulejówkiem i pewnie stad ta sprawa :)

: 25 paź 2007, 19:06
autor: bohunu
MeWa pisze:kolejnym etapem będą utrudnienia na linii średnicowej.
Oj, jeszcze wcześniej też będzie nie mało... :-"

: 25 paź 2007, 19:16
autor: Premo
bohun pisze:Oj, jeszcze wcześniej też będzie nie mało... :-"
A co tym razem wymieniają?

: 25 paź 2007, 19:22
autor: bohunu
Premo pisze:A co tym razem wymieniają?
Nawet dokładnie nie wiem, będą dłubać między Ożarowem, a Błoniem. Dość newralgiczny odcinek ze względu na duży ruch pociągów PKP PR i PKP IC.

: 25 paź 2007, 19:25
autor: Aleksander2560
Premo pisze:W planach PLK jest jeszcze przebudowa stacji Sulejówek Miłosna więc to jeszcze nie koniec utrudnień
Przebudowa czy rozbudowa???

: 25 paź 2007, 19:26
autor: Wolfchen
bohun pisze:Dość newralgiczny odcinek ze względu na duży ruch pociągów PKP PR i PKP IC.
Witajcie opóźnienia... ](*,)

: 25 paź 2007, 19:26
autor: Premo
Nawet dokładnie nie wiem, będą dłubać między Ożarowem, a Błoniem. Dość newralgiczny odcinek ze względu na duży ruch pociągów PKP PR i PKP IC.
Chodzi mi o średnicę

: 25 paź 2007, 19:26
autor: bohunu
Wolfchen pisze:Witajcie opóźnienia... ](*,)
I w tle modernizacja PWK :neutral:

[ Dodano: 2007-10-25, 19:27 ]
Chodzi mi o średnicę
Zgodnie z planem, przebudowa zachodniej głowicy stacji W-wa Wschodnia. To w ramach Okęcia.

: 25 paź 2007, 21:48
autor: JaBaal
Właściwie to powinienem to pisać w wątku o przebudowie WWK, ale... Jako mały chłopiec jeździłem do rodziny w Brwinowie z Warszawy. To były moje pierwsze w życiu doświadczenia z podrózy koleją. 'Oczywistą oczywistością' wówczas był dla mnie układ czterotorowy. Pamiętam, jak się zdziwiłem mocno, kiedy z ciocią z Brwinowa pojechaliśmy po coś-tam (nie pamiętam, cel nieistotny) do Żyrardowa i zobaczyłem układ dwutorowy. Było to dla mnie niepojęte: przecież w takim Jaktorowie czy Międzyborowie pociąg dalekobieżny musi wpaść na pociąg podmiejski... Do pewnego czasu byłem wręcz święcie przekonany, że wszystkie linie kolejowe są czterotorowe. ZTCW czterotorowa linia do Grodziska jest starsza, niż CMK. A więc już dość dawno istniała potrzeba rozdzielenia ruchu podmiejskiego od dalekobieżnego. Jak dla mnie, aby uniknąć kolizji i wstrzymywania pociągów (właściwie to można powiedzieć korków na kolei) niezbędne wydaje mi się 'uczterotorowienie' linii wychodzących z Warszawy do: Modlina, Wołomina, Sulejówka-Miłosny, Otwocka, Piaseczna, Błonia...
PS. Wyobrażacie sobie, jakim szokiem dla mnie było 'odkrycie', że istnieją linie jednotorowe?

: 25 paź 2007, 21:56
autor: bohunu
JaBaal pisze:Modlina, Wołomina, Sulejówka-Miłosny, Otwocka, Piaseczna, Błonia...
Wołomin ma odskocznie w postaci Wileńskiej, na moje oko wystarczy.
Otwock - znikomy ruch poc. dalekobieżnych.
Modlin - trzeci tor do Legionowa jest, można by pomyśleć czy dalej tez ma sens (natężenie ruchu).
Piaseczno - nie wydaje mi się. Pilniejsza jest przebudowa odc. Warka - Radom.
Błonie, Miłosna (a nawet Stojadła) - jak najbardziej.

: 25 paź 2007, 22:10
autor: JotPeCet
bohun pisze:Otwock - znikomy ruch poc. dalekobieżnych.
Dlatego bo jest alternatywa. A po za tym przypominam że plany i rezerwa terenu (no, poza stacją Falenica) jest.

: 25 paź 2007, 22:12
autor: Glonojad
Stacja Falenica już jest trzytorowa.

: 25 paź 2007, 22:16
autor: bohunu
JotPeCet pisze:Dlatego bo jest alternatywa.
Ta alternatywa wynika głównie z drugiego toru Otwock - Pilawa ;)

: 25 paź 2007, 22:20
autor: JotPeCet
inż. Glonojad pisze:Stacja Falenica już jest trzytorowa.
Czterotorowa! :D Przypomnę że tor 4 był remontowany specjalnie dla SKM, która pojawiła się na nim dwa razy. ;)
P.S. Na planach torowisko dalekobieżne widnieje po wschodniej stronie obecnej nitki.

[ Dodano: 2007-10-25, 22:21 ]
bohun pisze:
JotPeCet pisze:Dlatego bo jest alternatywa.
Ta alternatywa wynika głównie z drugiego toru Otwock - Pilawa ;)
I mijanki w Pogorzeli Warszawskiej :smile: