KM na Bielanach (II)

Moderator: Wiliam

misza2002
Posty: 47
Rejestracja: 13 wrz 2012, 17:26
Lokalizacja: Bielany

Post autor: misza2002 » 14 wrz 2012, 18:40

A może przedłużyć 129 od Koła na Fort Radiowo i 201,220 out.
I może wróćmy na Bielany.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 14 wrz 2012, 18:41

Świetnie, to niech snuje się ta solina nadal po całym Bemowie, choć przydałaby się gdzie indziej. A wszystko po to, by udowodnić przydatność zbudowanej wielkim kosztem pętli Fort Radiowo - tu należałoby szukać praprzyczyny tej dyskusji. Przypominam też, że proponowałem wydłużenie wybranych kursów 154 albo 523. Choć jeszcze lepszym rozwiązaniem byłaby kursująca przez jakiś czas obok Fortu Radiowo linia podmiejska z Klaudyna. A co rzekomego braku wartości dodanej 220 → 122 to chyba oczywiste, że z Fortu Radiowo byłby dodatkowy podjazd do pętli Osiedle Górczewska.

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 wrz 2012, 18:47

osa pisze:Jeśli brakuje mikrobusów, to należałoby zrobić ich przegląd po mieście. Znika linia 214 i w jej ślady powinna też pójść linia 220, która jest zupełnie niepotrzebna (do Fortu Radiowo można przedłużyć wybrane kursy którejś z linii krańcującej na Starym Bemowie). Pytanie też, co z linią 201, czy aby potrzebna na całej obecnej trasie, skoro od Obrońców Tobruku do Koła jeździ też 197.
Można połączyć 201 z 220 na trasie: KOŁO-FORT RADIOWO co 30 minut. Obecnie mamy razem 4c i 3cŚ, takt co pół godziny można zapewnić dając 2 całki w DP i DS. Do odzyskania byłyby 2c i 1cŚ. Tylko nie wiem czy Bemowo by się zgodziło na takie ścięcie 201.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 wrz 2012, 18:48

Tak, od takich rzeczy jest solina. Lepsza jedna solina niż dokładanie brygad na 154 albo 122.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 14 wrz 2012, 18:54

Nie wydaje mi się, żeby czterominutowy podjazd do Fortu Radiowo w określonych godzinach wymagał dokładania brygad. Na pewno zaś solina nie jest do obsługiwania jednoprzystankowej w sumie trasy przez cały Boży dzień, bo to marnotrawstwo.

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 wrz 2012, 18:54

A tak z ciekawości: jeśli mielibyśmy jedną brygadę na połączone 220 i 201 (z Waszych wypowiedzi wynika, że wykorzystanie zwłaszcza tej pierwszej linii jest śladowe) to jaka byłaby częstotliwość? 40 minut? 60?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 wrz 2012, 18:58

A sam policz.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 wrz 2012, 19:01

Nie wiem jakie musiałyby być postoje. Nie znam tamtejszych warunków drogowych w różnych porach dnia. Niech się wypowiedzą Ci co znają.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 paź 2012, 14:01

osa pisze:Dzięki przetasowaniom kilku linii w tym rejonie na tej pętli [Młociny] udałoby się zmieścić nawet prywatne graty autokarowe od strony Legionowa, które pchają się do centrum i stoją na Marszałkowskiej.
Zacząłem myśleć nad tym, jakie zmiany można by tam wprowadzić. Nie licząc politycznych ekspresów, wyszło mi, że można się tylko spodziewać wyrzucenia 156, a dodadania 114f --> 214. Coś jeszcze?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 paź 2012, 14:07

KwZ pisze:
osa pisze:Dzięki przetasowaniom kilku linii w tym rejonie na tej pętli [Młociny] udałoby się zmieścić nawet prywatne graty autokarowe od strony Legionowa, które pchają się do centrum i stoją na Marszałkowskiej.
Zacząłem myśleć nad tym, jakie zmiany można by tam wprowadzić. Nie licząc politycznych ekspresów, wyszło mi, że można się tylko spodziewać wyrzucenia 156, a dodadania 114f --> 214. Coś jeszcze?
Tak, samo 114 też byś musiał dodać ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 22 paź 2012, 15:18

Tylko nie wyzywać od Wielkiego Racjonalizatora ;-)

W węźle Młociny mamy 5 stanowisk/peronów dla autobusów. Licząc od najdalszego w stosunku do wyjść z metra, widziałbym to tak:
1) PolskiBus i linia lotniskowa do Modlina
2) prywatna graciarnia z Legionowa, Serocka i skąd tam to jeszcze jeździ
3) linie podmiejskie: 708 - z przodu, 701 i 712 - z tyłu.
4) 114 i 181*
5) linie tarchomińskie: 101 i ekspresy + 800

Zostają 103, 156 i 184:
* 103 - od Marymonckiej prosto do UKSW Młociny (połączenie obu kampusów, bezpośredni dojazd z Dworca Zachodniego)
* 156 - przekształcone z 303, trasa: Cm Płn. Brama Główna - Młociny - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - Przybyszewskiego - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego... Którędy dalej? Albo od razu Trasą AK jak dziś 156, albo jak 303 przez pl. Wilsona i w koordynacji ze 114 na Bródno (tam 156 przez Bazyliańską, Łojewską do Podgrodzia), albo nawet od Broniewskiego przez Elbląską, Przasnyską (progi do przerobienia), Krasińskiego...
* 184 - po uruchomieniu tramwajów na całości Powst. Śl. połączyć ze 167 od Chomiczówki przez Koło, Wolę na Ochotę.

Kolejne zmiany:
* 114: przedzielamy na Metrze Młociny, żeby do UKSW Młociny był silny niezależny od korków dojazd ze stacji metra, w tej roli: linia 181.
* 181: Metro Młociny - UKSW Młociny, na Marymonckiej zastąpiona przez 103 (patrz wyżej), w relacji pl. Wilsona - Cm. Płn. ewent. przez 156 (dawne 303), a relacji os. Potok (przesiadki z Trasy AK) - Marymoncka proponuję:
157 - od Klaudyny przez Podleśną, Marymoncką, Przy Agorze, Sokratesa, Conrada do pętli Chomiczówka (wtedy żegnamy oczywiście 121). Z tym że z małą korektą w kierunku Chomiczówki - podjazd od Przy Agorze przez Kasprowicza i węzeł Młociny, tu ze wspólnego przystanku 114 i 203, a z powrotem - podjazd od Sokratesa przez Kasprowicza do nowego ronda, które powstaje przy stacji metra Wawrzyszew na skrzyżowaniu z ul. Lindego, z powrotem do Przy Agorze. Może skrócenie 181 załatwi w końcu sprawę odwiecznych stad rozkładowych od pl. Wilsona, których nie jest w stanie ogarnąć ZTM.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 paź 2012, 15:25

157 jest wystarczająco złe w obecnej postaci, nie psujmy go bardziej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 paź 2012, 15:30

Na blogu, osa 157 już wpakowywał na most Północny :term:
Obrazek

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 22 paź 2012, 15:37

Najłatwiej byłoby 114 skrócić do Młocin i zrobić naprawdę silne 2xx Metro Młociny - UKSW, nie motać 103 i 181 i byłoby świetnie, tylko miejsca na Młocinach brak.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2227
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 22 paź 2012, 15:41

R-9 Chełmska pisze:Najłatwiej byłoby 114 skrócić do Młocin i zrobić naprawdę silne 2xx Metro Młociny - UKSW, nie motać 103 i 181 i byłoby świetnie, tylko miejsca na Młocinach brak.
A nie tam gdzie obecne 114f i 800?
Ale raczej dać 3xx, bo w weekend niema w rozkładzie takich kursów z czego wynika, że niema potrzeby.

ODPOWIEDZ