KM na Bielanach (II)
Moderator: Wiliam
Świetnie, to niech snuje się ta solina nadal po całym Bemowie, choć przydałaby się gdzie indziej. A wszystko po to, by udowodnić przydatność zbudowanej wielkim kosztem pętli Fort Radiowo - tu należałoby szukać praprzyczyny tej dyskusji. Przypominam też, że proponowałem wydłużenie wybranych kursów 154 albo 523. Choć jeszcze lepszym rozwiązaniem byłaby kursująca przez jakiś czas obok Fortu Radiowo linia podmiejska z Klaudyna. A co rzekomego braku wartości dodanej 220 → 122 to chyba oczywiste, że z Fortu Radiowo byłby dodatkowy podjazd do pętli Osiedle Górczewska.
Można połączyć 201 z 220 na trasie: KOŁO-FORT RADIOWO co 30 minut. Obecnie mamy razem 4c i 3cŚ, takt co pół godziny można zapewnić dając 2 całki w DP i DS. Do odzyskania byłyby 2c i 1cŚ. Tylko nie wiem czy Bemowo by się zgodziło na takie ścięcie 201.osa pisze:Jeśli brakuje mikrobusów, to należałoby zrobić ich przegląd po mieście. Znika linia 214 i w jej ślady powinna też pójść linia 220, która jest zupełnie niepotrzebna (do Fortu Radiowo można przedłużyć wybrane kursy którejś z linii krańcującej na Starym Bemowie). Pytanie też, co z linią 201, czy aby potrzebna na całej obecnej trasie, skoro od Obrońców Tobruku do Koła jeździ też 197.
Zacząłem myśleć nad tym, jakie zmiany można by tam wprowadzić. Nie licząc politycznych ekspresów, wyszło mi, że można się tylko spodziewać wyrzucenia 156, a dodadania 114fosa pisze:Dzięki przetasowaniom kilku linii w tym rejonie na tej pętli [Młociny] udałoby się zmieścić nawet prywatne graty autokarowe od strony Legionowa, które pchają się do centrum i stoją na Marszałkowskiej.
![Arrow -->](./images/smilies/arrow.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36661
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tak, samo 114 też byś musiał dodaćKwZ pisze:Zacząłem myśleć nad tym, jakie zmiany można by tam wprowadzić. Nie licząc politycznych ekspresów, wyszło mi, że można się tylko spodziewać wyrzucenia 156, a dodadania 114fosa pisze:Dzięki przetasowaniom kilku linii w tym rejonie na tej pętli [Młociny] udałoby się zmieścić nawet prywatne graty autokarowe od strony Legionowa, które pchają się do centrum i stoją na Marszałkowskiej.214. Coś jeszcze?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tylko nie wyzywać od Wielkiego Racjonalizatora
W węźle Młociny mamy 5 stanowisk/peronów dla autobusów. Licząc od najdalszego w stosunku do wyjść z metra, widziałbym to tak:
1) PolskiBus i linia lotniskowa do Modlina
2) prywatna graciarnia z Legionowa, Serocka i skąd tam to jeszcze jeździ
3) linie podmiejskie: 708 - z przodu, 701 i 712 - z tyłu.
4) 114 i 181*
5) linie tarchomińskie: 101 i ekspresy + 800
Zostają 103, 156 i 184:
* 103 - od Marymonckiej prosto do UKSW Młociny (połączenie obu kampusów, bezpośredni dojazd z Dworca Zachodniego)
* 156 - przekształcone z 303, trasa: Cm Płn. Brama Główna - Młociny - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - Przybyszewskiego - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego... Którędy dalej? Albo od razu Trasą AK jak dziś 156, albo jak 303 przez pl. Wilsona i w koordynacji ze 114 na Bródno (tam 156 przez Bazyliańską, Łojewską do Podgrodzia), albo nawet od Broniewskiego przez Elbląską, Przasnyską (progi do przerobienia), Krasińskiego...
* 184 - po uruchomieniu tramwajów na całości Powst. Śl. połączyć ze 167 od Chomiczówki przez Koło, Wolę na Ochotę.
Kolejne zmiany:
* 114: przedzielamy na Metrze Młociny, żeby do UKSW Młociny był silny niezależny od korków dojazd ze stacji metra, w tej roli: linia 181.
* 181: Metro Młociny - UKSW Młociny, na Marymonckiej zastąpiona przez 103 (patrz wyżej), w relacji pl. Wilsona - Cm. Płn. ewent. przez 156 (dawne 303), a relacji os. Potok (przesiadki z Trasy AK) - Marymoncka proponuję:
157 - od Klaudyny przez Podleśną, Marymoncką, Przy Agorze, Sokratesa, Conrada do pętli Chomiczówka (wtedy żegnamy oczywiście 121). Z tym że z małą korektą w kierunku Chomiczówki - podjazd od Przy Agorze przez Kasprowicza i węzeł Młociny, tu ze wspólnego przystanku 114 i 203, a z powrotem - podjazd od Sokratesa przez Kasprowicza do nowego ronda, które powstaje przy stacji metra Wawrzyszew na skrzyżowaniu z ul. Lindego, z powrotem do Przy Agorze. Może skrócenie 181 załatwi w końcu sprawę odwiecznych stad rozkładowych od pl. Wilsona, których nie jest w stanie ogarnąć ZTM.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
W węźle Młociny mamy 5 stanowisk/peronów dla autobusów. Licząc od najdalszego w stosunku do wyjść z metra, widziałbym to tak:
1) PolskiBus i linia lotniskowa do Modlina
2) prywatna graciarnia z Legionowa, Serocka i skąd tam to jeszcze jeździ
3) linie podmiejskie: 708 - z przodu, 701 i 712 - z tyłu.
4) 114 i 181*
5) linie tarchomińskie: 101 i ekspresy + 800
Zostają 103, 156 i 184:
* 103 - od Marymonckiej prosto do UKSW Młociny (połączenie obu kampusów, bezpośredni dojazd z Dworca Zachodniego)
* 156 - przekształcone z 303, trasa: Cm Płn. Brama Główna - Młociny - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - Przybyszewskiego - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego... Którędy dalej? Albo od razu Trasą AK jak dziś 156, albo jak 303 przez pl. Wilsona i w koordynacji ze 114 na Bródno (tam 156 przez Bazyliańską, Łojewską do Podgrodzia), albo nawet od Broniewskiego przez Elbląską, Przasnyską (progi do przerobienia), Krasińskiego...
* 184 - po uruchomieniu tramwajów na całości Powst. Śl. połączyć ze 167 od Chomiczówki przez Koło, Wolę na Ochotę.
Kolejne zmiany:
* 114: przedzielamy na Metrze Młociny, żeby do UKSW Młociny był silny niezależny od korków dojazd ze stacji metra, w tej roli: linia 181.
* 181: Metro Młociny - UKSW Młociny, na Marymonckiej zastąpiona przez 103 (patrz wyżej), w relacji pl. Wilsona - Cm. Płn. ewent. przez 156 (dawne 303), a relacji os. Potok (przesiadki z Trasy AK) - Marymoncka proponuję:
157 - od Klaudyny przez Podleśną, Marymoncką, Przy Agorze, Sokratesa, Conrada do pętli Chomiczówka (wtedy żegnamy oczywiście 121). Z tym że z małą korektą w kierunku Chomiczówki - podjazd od Przy Agorze przez Kasprowicza i węzeł Młociny, tu ze wspólnego przystanku 114 i 203, a z powrotem - podjazd od Sokratesa przez Kasprowicza do nowego ronda, które powstaje przy stacji metra Wawrzyszew na skrzyżowaniu z ul. Lindego, z powrotem do Przy Agorze. Może skrócenie 181 załatwi w końcu sprawę odwiecznych stad rozkładowych od pl. Wilsona, których nie jest w stanie ogarnąć ZTM.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
A nie tam gdzie obecne 114f i 800?R-9 Chełmska pisze:Najłatwiej byłoby 114 skrócić do Młocin i zrobić naprawdę silne 2xx Metro Młociny - UKSW, nie motać 103 i 181 i byłoby świetnie, tylko miejsca na Młocinach brak.
Ale raczej dać 3xx, bo w weekend niema w rozkładzie takich kursów z czego wynika, że niema potrzeby.