No właśnie nie. Trzeci pas jest potrzebny tam, gdzie są wykonywane różnego rodzaju manewry. Poza nimi wystarczą dwa pasy, skoro przez skrzyżowania przy realnie funkcjonujących dwóch pasach też dają radę.cns80 pisze:Każdy rozumie co chce. Może dlatego ten kraj tak wyglądaperson pisze:Czyli sam zaprzeczyłeś wcześniejszej tezie...
cns80 pisze:
Wybacz, ale tylko dzięki tym 3 pasom Grochowska jedzie od Wiatracznej do ronda Marsa. Gdyby miała dwa to byłby permanentny korek.
...i jednocześnie sam potwierdziłeś, że na całej długości wystarczą po 2 pasy, a trzeci przydatny jest wyłącznie w rejonie (newralgicznych) skrzyżowań.Trzeci pas jest potrzebny. Skręty odbywają się wszędzie: ulica, ulica, urząd pracy/komisariat, mercedes, ulica, BP, Lidl, ulica, ulica itd. Do tego pas służy też autobusom.
Jakiekolwiek zawężanie jest idiotyczne ponieważ niczego dobrego nie daje za to utrudnia poruszanie w momentach newralgicznych.
O ulicach dwujezdniowych...
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale gdzie byś chciał zabrać ten pas ?pawcio pisze:No właśnie nie. Trzeci pas jest potrzebny tam, gdzie są wykonywane różnego rodzaju manewry. Poza nimi wystarczą dwa pasy, skoro przez skrzyżowania przy realnie funkcjonujących dwóch pasach też dają radę.cns80 pisze: Każdy rozumie co chce. Może dlatego ten kraj tak wyglądaTrzeci pas jest potrzebny. Skręty odbywają się wszędzie: ulica, ulica, urząd pracy/komisariat, mercedes, ulica, BP, Lidl, ulica, ulica itd. Do tego pas służy też autobusom.
Jakiekolwiek zawężanie jest idiotyczne ponieważ niczego dobrego nie daje za to utrudnia poruszanie w momentach newralgicznych.
Przy wiatracznej nie bo przystanek i manewry z parkowaniem.
Dalej skręt w Czapelską i wyjazd z pętli więc przydałby się pas zjazdowy i rozbiegowy.
Dalej ta sama sytuacja z Majdańską.
Potem skręt do Urzędu Pracy i Komisariatu i znowu zjazd na przystanek.
Następnie skręt w Omulewską więc znowu zjazd i rozbieg.
I znowu skręt do BP i Lidla więc ta sama sytuacja.
Znowu przystanek i skręt w Zamieniecką.
Rozbieg z Zamienieckiej i manewry parkingowe aż do Tarnowieckiej poprzecinane uliczkami po drodze.
I znowu przystanek i rozbieg.
Zabrać pas można od Witolińskiej do Podolskiej tylko po co ? Akurat przydałby się pas do skrętu w Podolską.
Dalej znowu skręt do Skody, skręt do Moto-Partner'a i w Dęblińską oraz wyjazd ze Statoil.
Później jest Jubilerska (zjazd i rozbieg i przydałoby się zostawić pas na przetasowania żeby ci z Jubilerskiej jadący w Marsa mogli sobie swobodnie zmienić pas przy niewielkich różnicach prędkości, a ci z Grochowskiej jadący w prawo na rondzie Marsa nie musieli stać w korku z tymi w kierunku Wawra i Rembertowa.
No to na całej ulicy znalazłem 300 metrów do likwidacji. Jakbym się uparł to bym jeszcze znalazł kilka miejsc na wysepki po 20-30 metrów.
Tylko czemu ma to służyć ? Tak dla zasady ?
Zjazdy i rozbiegi? A ja głupi myślałem że Grochowska to ulica, a nie autostrada.

Bez tego realnie będzie 1 pas, bo zbyt dużo się dzieje na poprzecznych. To nie jest Krasińskiego gdzie z bocznych ulic samochody wyjeżdzają i w nie wjeżdżają co 5 minut tylko tu dzieje się to cały czas. W efekcie prawy pas jest pasem ruchu lokalnego i do jazdy "tranzytowej" pozostają 2 (a w obrębie Zamienieckiej to już tylko jeden).
I nadal nie doczekałem się odpowiedzi czemu to ma służyć.
I nadal nie doczekałem się odpowiedzi czemu to ma służyć.
Wydzieleniu miejsc parkingowych:
Ja dodam, że na liście ulic do zwężenia mogłaby się znaleźć jeszcze "moja" Grójecka - w zamian za dokonane inwestycje na al. Jerozolimskich. Nawet mignął mi gdzieś projekt przebudowy ze zwiększeniem liczby miejsc parkingowych i wydzieleniem DDR, tylko nie pamiętam na jakim to etapie to ugrzęzło.
MichalJ pisze:Ale niech sobie będzie ten asfalt, tylko niech samochody nie pchają się z niego na chodnik:
https://goo.gl/maps/uD1BE98xj142
Zresztą dla zasady też by mogło być - żeby gasić popyt na samochody (przeciwieństwo wzbudzania budowaną infrastrukturą).Os0 pisze:Grochowska to samo, dopiero przed rondem Marsa przydaje się trzeci pas.
Ja dodam, że na liście ulic do zwężenia mogłaby się znaleźć jeszcze "moja" Grójecka - w zamian za dokonane inwestycje na al. Jerozolimskich. Nawet mignął mi gdzieś projekt przebudowy ze zwiększeniem liczby miejsc parkingowych i wydzieleniem DDR, tylko nie pamiętam na jakim to etapie to ugrzęzło.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Przede wszystkim w związku z obwodnicą Raszyna i S2/S8KwZ pisze: Ja dodam, że na liście ulic do zwężenia mogłaby się znaleźć jeszcze "moja" Grójecka - w zamian za dokonane inwestycje na al. Jerozolimskich.
Na takim, że lada dzień władze Ochoty mają ogłosić całkowitą likwidację pętli tramwajowej na pl. Narutowicza (wbrew ustaleniom i wynikom konkursu sprzed kilku lat - miały zostać 2 tory po okręgu) + puszczenie jezdni Grójeckiej do centrum na wprost przez plac, ale bez jej zwężania. Czyli nadal 3 pasy ruchu (wycinka drzew!) nie wiadomo po co.KwZ pisze:Wydzieleniu miejsc parkingowych:MichalJ pisze:Ale niech sobie będzie ten asfalt, tylko niech samochody nie pchają się z niego na chodnik:
https://goo.gl/maps/uD1BE98xj142Zresztą dla zasady też by mogło być - żeby gasić popyt na samochody (przeciwieństwo wzbudzania budowaną infrastrukturą).Os0 pisze:Grochowska to samo, dopiero przed rondem Marsa przydaje się trzeci pas.
Ja dodam, że na liście ulic do zwężenia mogłaby się znaleźć jeszcze "moja" Grójecka - w zamian za dokonane inwestycje na al. Jerozolimskich. Nawet mignął mi gdzieś projekt przebudowy ze zwiększeniem liczby miejsc parkingowych i wydzieleniem DDR, tylko nie pamiętam na jakim to etapie to ugrzęzło.
Potrzebne przy Uniwersamie ale tam i tak nie przeszkadzają i za Zamieniecką aż do Tarnowieckiej tylko że samochody manewrujące ze środkowego pasa żeby zaparkować na prawym to bzdurny pomysł. Parkowanie wzdłużne zabierze miejsca parkingowe, a parkowanie skośne lub prostopadłe będzie bardzo niebezpieczne. A wszystko utknie na odcinku wcześniejszym. Do Zamienieckiej będzie się stało bo przepustowość spadnie.KwZ pisze:Wydzieleniu miejsc parkingowych:
To jest wylot z miasta nie wlot.KwZ pisze:Zresztą dla zasady też by mogło być - żeby gasić popyt na samochody (przeciwieństwo wzbudzania budowaną infrastrukturą).
Obecny układ ronda Marsa daje wylot z miasta z 2 pasów w kierunku Wawra i z 1 pasa w kierunku Rembertowa. Trzy pasy od Wiatracznej doskonale doprowadzają pojazdy. Podobnie jak na wlocie jest sytuacja analogiczna (2 pasy z Wawra i 1 z Rembertowa) schodzą się w 3 pasy do Wiatracznej. I wszystko działa prawidłowo, a Tobie się zachciewa kombinowania.
Wylot ma rondzie Marsa ma półtora pasa dla Wawra i pół dla Rembertowa. Jeden jest martwy i prowadzi w Ostrobramska z powrotem do miasta.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Chodziło mi o możliwość wykonania skrętu. Ale piszemy o tym samym. Układ jest mi znany bo kilka razy w tygodniu przejeżdżam rondo Marsa w różnych kierunkach.pawcio pisze:Wylot ma rondzie Marsa ma półtora pasa dla Wawra i pół dla Rembertowa. Jeden jest martwy i prowadzi w Ostrobramska z powrotem do miasta.
Niemniej jednak nic to nie zmienia. Ulica jest przejezdna, Samochody parkują tam gdzie mogą (na odcinku od Zamienieckiej do Tarnowieckiej powinny stać wzdłuż tak jak wskazuje zatoka żeby nie zabierać chodnika). Piesi mają przejścia. Nie widzę potrzeby zwężania dla samej idei.
W tym wątku tyle zostało napisane o Grochowskiej, tymczasem w świecie budżetu partycypacyjnego...

980 - Droga rowerowa na Grochowskiej pomiędzy Wiatraczną a Mlądzką po stronie południowej wraz z nowymi drzewami pisze:Projekt polega na budowie drogi rowerowej na ul. Grochowskiej po stronie południowej pomiędzy rondem Wiatraczna a Zamieniecką poprzez wydzielenie ze skrajnego pasa pomiędzy skrzyżowaniami i sygnalizacjami. Dodatkowo projekt zakłada posadzenie 40 drzew.
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/2 ... 2187?user=

A to będzie jednokierunkowy DDR ?
Czy w obecnym BP jest możliwość oddania głosu przeciwko ? Było coś takiego rozważane, ale nie wiem czy weszło.
Więc trzeba je stworzyć.Na Grochowie są przewymiarowane ulice. Tutaj nie ma korków.
Akurat na tym odcinku pomijając jeden budynek przy Wspólnej Drodze to zmieściłby się szeroki chodnik, DDR dwukierunkowy i zieleń z każdej strony tych dróg i pomiędzy nimi.Ponadto chodnik jest bardzo wąski.
Trzeb dowozówki z każdego kąta dzielnicy puścić na Paca żeby ludzie sobie przyjechali po rowerek i stamtąd na bazarek Szembeka. Już to widzę.Ponadto droga rowerowa będzie umożlwiała dojazd rowerami towarowymi z Paca (wypożyczalnia i centrum aktywności lokalnej) do bazaru przy Szembeka.
Czy w obecnym BP jest możliwość oddania głosu przeciwko ? Było coś takiego rozważane, ale nie wiem czy weszło.
Nie ma. I raczej nie będzie w ogóle.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Marymoncką też ktoś chce zwężać przenosząc parkowanie na obecną jezdnię w celu poszerzenia chodnika, wytyczenia ddrki i nasadzenia drzew. Miód na moje serce! 
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/2 ... 2254?user=

https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/2 ... 2254?user=