Komunikacja miejska w Wawrze [II]

Moderator: Wiliam

matiz130
Posty: 21
Rejestracja: 13 lis 2012, 21:16

Post autor: matiz130 » 09 maja 2013, 20:19

Jak z frekwencją na linii 219 i czy to docelowa trasa ?

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 09 maja 2013, 21:02

Na odcinku północnym góra 8-10 osób , do 20 na Borkowie. Ale i są kursy puste na Lucerny.
Trasa jest docelowa , ale być może uda się poprawić frekwencje na odcinku północnym poprzez korektę trasy, zobaczymy.
I tak Trakt będzie zamykany prawdopodobnie w wakacje.

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 10 maja 2013, 18:37

Krzysiek_S pisze:Ok, ale wszystkie pomysły muszą zamykać się w takiej samej ilości brygad jak w przypadku propozycji ZTM. Taki jest warunek ZTM.
W tej chwili wydaje mi się , że najlepszą propozycją jest pętla i nawrotka na rondzie .
Przeniesienie przystanku Łysakowska 01 za rondo.
215 bz.
Docelowo 115 do PKP Gocławek, 215 może Strusia, a 305 papa z Marysina.
No i o d___ potłuc zmiany dotyczące zarówno Wawra jak i innych dzielnic. =;

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 maja 2013, 23:14

Tak się zastanawiam, po co to 521 co 30 minut trzymać? Z taką częstotliwością to będzie to typowa linia dla przypadkowych pasażerów... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 maja 2013, 0:27

Konkurencja dla S1 :twisted:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 11 maja 2013, 0:56

A może koordynacja? :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 maja 2013, 11:32

Wiliam pisze:A może koordynacja? :D
To ma sens, ZTM dba o posiadaczy jednorazowych i czasowych. :P
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 11 maja 2013, 16:18

Wolfchen pisze:Tak się zastanawiam, po co to 521 co 30 minut trzymać?
Żeby wawerscy radni mogli się cieszyć „jupi, obroniliśmy 521 do centrum!”…

1251
Posty: 134
Rejestracja: 28 lis 2008, 11:59
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: 1251 » 11 maja 2013, 16:45

219 - kolejny Wawerski zawijas snujący sie po dzielnicy jak smród po gaciach. Absurd dwie gówniane linie na Izbickiej zamiast jedna dobra (213 miała być dobra a jest słaba bo nie wiezie ludzi dalej niż do Gocławia i większość ludzi i tak wysiada w PKP Radość i jedzie SKM lub 521 i jeszcze tabor nie do wytrzymania-mobilisowy złom). Na Zbójnej Górze jest pętla autobusowa na której mógłby krańcować większy autobus SU10 lub 12 i wywozić ludzi na drugą stronę Wisły gdzieś w pobliże ulicy Sobieskiego gdzie juz jest dużo autobusów do centrum,Ursynowa czy Wilanowa (np 119) ,a 161 i 213 w takiej formie jak obecnie nie jest potrzebne w tej części Radości. Takie linie popierdówki to jest dopiero wyrzucanie pieniędzy w błoto.Tworzenie beznadziejnych lini a cięcie lini dobrych i sprawdzonych przez lata (521- na razie łaskawie co 30 minut na Szczęśliwice i obsługa starym taboremi bez klimy - celowa robota )Jedna dobra a konkretna linia na Izbickiej np 119 lub 147 zamiast dwóch 213 i 161 ,które powinny byc wycofane z tej częci Radości.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 maja 2013, 17:40

Vilén pisze:Żeby wawerscy radni mogli się cieszyć „jupi, obroniliśmy 521 do centrum!”…
Szkoda, że ci radni za to nie zapłacą... 8-(
1251 pisze:worzenie beznadziejnych lini a cięcie lini dobrych i sprawdzonych przez lata (521- na razie łaskawie co 30 minut na Szczęśliwice i obsługa starym taboremi bez klimy - celowa robota )
I bardzo dobrze, że tną i wygaszaja, bo ta linia powinna już dawno jeździć jako częste i czarne połaczenie Falenicy z Wiatraczną.
1251 pisze:219 - kolejny Wawerski zawijas snujący sie po dzielnicy jak smród po gaciach.
Za dużo pieniaczy-obrońców linii typu targowo-kościelno-cmentarno-bezpośrednio-muchowozów co 30 minut ma ta dzielnica, żeby cokolwiek normalnego przeszło...
1251 pisze:Na Zbójnej Górze jest pętla autobusowa na której mógłby krańcować większy autobus SU10 lub 12 i wywozić ludzi na drugą stronę Wisły gdzieś w pobliże ulicy Sobieskiego gdzie juz jest dużo autobusów do centrum,Ursynowa czy Wilanowa
Czy Ty uważasz, że Zbójna Góra i okolice Izbickiej do Centrum powinny jeździć przez Trasę Siekierkowską? Przecież naturalnym ciągiem w kierunku Centrum są obie jezdnie Patriotów i tory kolejowe... Zaś w kierunku Ursynowa, to mam wrażenie, że dopiero po otwarciu Mostu Południowego będzie możliwe utworzenie czegoś sensownego. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 11 maja 2013, 17:54

I bardzo dobrze, że tną i wygaszaja, bo ta linia powinna już dawno jeździć jako częste i czarne połaczenie Falenicy z Wiatraczną.
Z komunikatu ZTM wynika , że linia 521 poza szczytem będzie kursować co 30 minut , a do Wiatraka z tych samych brygad wyszłoby co 15 minut. Z tym się nie mogę zgodzić.
Wolfchen pisze:Czy Ty uważasz, że Zbójna Góra i okolice Izbickiej do Centrum powinny jeździć przez Trasę Siekierkowską?
213 przez Panny Wodnej i Skalnicową na Gocław na 10-tkach.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 maja 2013, 18:04

Krzysiek_S pisze:Z komunikatu ZTM wynika , że linia 521 poza szczytem będzie kursować co 30 minut , a do Wiatraka z tych samych brygad wyszłoby co 15 minut. Z tym się nie mogę zgodzić.
Najlepiej by było moim zdaniem, gdyby 521 (zmieniona w 113) jeździła właśnie co 10/15/15 na trasie Falenica-Wiatrak. Czy nie byłoby to logiczne i właściwe? :>
Krzysiek_S pisze:213 przez Panny Wodnej i Skalnicową na Gocław na 10-tkach.
A to jak najbadziej. Co 20?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 11 maja 2013, 18:44

Wolfchen pisze:Szkoda, że ci radni za to nie zapłacą... 8-(
No, ja tam zawsze uważałem, że powinno być tak, że dzielnica albo akceptuje propozycje ZTM-u, albo sama finansuje komunikację na swoim terenie, a wtedy niech już robią se co chcą.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 maja 2013, 18:48

S1 ma klimę, 521 naprawdę nie musi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 11 maja 2013, 19:08

Wolfchen pisze:Czy nie byłoby to logiczne i właściwe? :>
Jak ma być jak teraz od czerwca to zdecydowanie tak. Wcześniej miałem mieszane uczucia , jednak z lekkich przechyłek w kierunku skrócenia.
Wolfchen pisze:A to jak najbadziej. Co 20?
Raczej nie rzadziej. To jednak dopiero w przyszłym roku w innym bilansie brygadowym.

ODPOWIEDZ