Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2014
Moderator: Wiliam
Dobrze, 503, ale dalej nie rozumiem, jak M2C ma rozładować tłok ze 116, 180 itd.
116, 180 niech zostanie.Domas pisze:Dobrze, 503, ale dalej nie rozumiem, jak M2C ma rozładować tłok ze 116, 180 itd.
Ale spokojnie tam można zrobić porządek 102, 178, 175 i na nieszczęście po otwarciu metra 105 tam zostaje...
A jak byś inaczej widział trasę 102 i 175? 178 musi zostać jako socjal nad linią metra, a 105 jako dojazd z UW do ichniej bibliotekiLukasz436 pisze:Ale spokojnie tam można zrobić porządek 102, 178, 175 i na nieszczęście po otwarciu metra 105 tam zostaje...
105 musi? Choć jestem prawie codziennie w BUWie dwa razy skorzystałem ze 105. Raz ugrzęzłem w korku, raz przyjechał mi trójskład przegubów. Na górę starczyłoby samo stare 128 (Nowy Świat - Świętokrzyska - Kopernika - Tamka), no ale niestety komuś ta relacja bardzo przeszkadzała i teraz jest w zamian rzadsze i antyprzesiadkowe 127 (bo na Pl. Trzech Krzyży w jedną stronę nie staje, nie staje też przy Rondzie De Gaulle'a, a poza tym to rzadko jeździ i się spóźnia).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Posądzicie mnie o prywatę, ale naprawdę: 151 Browarna - Młynów, co ~12-15. No naprawdę, dlaczego nie? Jest relacja na górę, jest w miarę regularna linia na całym ciągu Królewskiej, Grzybowskiej i Siedmiogrodzkiej. Wywalamy 102 i 105, 102 można modelować pod kątem dowozu do M2 z Olszynki.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Przepadło w konsultacjach na Pradze. Przykro mi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
A co ma Praga do wolskiego odcinka 102? Myślałem, że to Bemowo się piekliło o "niezbendny rególarny dojazd na Powiśle" i dlatego projekt 106/151 upadł. BTW, kombinuję co można puścić tą Świętokrzyską? Do jakiego odcinka jest potrzebny socjal? Bo jeśli tylko do Daszyniaka (jak ktoś chce dalej, to ma jednoperonową przesiadkę w 109) to może by 222 tam wysłać? Nic innego nie bardzo można tam wpuścić z Krakowskiego...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 4147
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
222 ma iść na plac Komuny z powodu elektryków.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36681
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Oczywiście na Mazowieckiej i Kredytowej jeden wielki kocioł, a na 116 na Żoliborzu czeka się 40 minut...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A gdybyś mieszkał na zielonej Białołęce...
BPNMSP
BPNMSP
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
116 i 180 dziś jeździ na m.in. -60. Ogólnie ciekawie jest. SB na tych liniach id godz. 8:00 rano.Bastian pisze:Oczywiście na Mazowieckiej i Kredytowej jeden wielki kocioł, a na 116 na Żoliborzu czeka się 40 minut...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ciekawostka. O 7:30 to na objeździe było pusto...
M2 może istotnie odciążyć autobusy w dojazdach do UW, ale na litość boską, Krakowskie ma z jednej strony skarpę, a z drugiej ~1km do równoległego ciągu który mógłby dawać alternatywę. Krakowskie Przedmieście jest celem samym w sobie, a nie punktem przesiadkowym. Tam nie można zwijać zbiorkomu, bo architekci "mają wizję".
A nie da się jakoś przystosować tych uliczek Mazowiecka, Kredytowa itd. do płynniejszego ruchu autobusowego? Wiem, że tam jest ciasno, ale może da się tam jakieś zakazy, nakazy wprowadzić, coś pokombinować, żeby autobusy miały pełen przywilej?
Problemem jest tam sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ze Świętokrzyską - i to jest główny powód korków sięgających do placu Małachowskiego.reserved pisze:A nie da się jakoś przystosować tych uliczek Mazowiecka, Kredytowa itd. do płynniejszego ruchu autobusowego? Wiem, że tam jest ciasno, ale może da się tam jakieś zakazy, nakazy wprowadzić, coś pokombinować, żeby autobusy miały pełen przywilej?
Jak wydłużysz zielone dla Jasnej, to przytkasz Świętokrzyską.