Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2014

Moderator: Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 22 paź 2014, 14:17

Dobrze, 503, ale dalej nie rozumiem, jak M2C ma rozładować tłok ze 116, 180 itd.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 22 paź 2014, 14:25

Domas pisze:Dobrze, 503, ale dalej nie rozumiem, jak M2C ma rozładować tłok ze 116, 180 itd.
116, 180 niech zostanie.

Ale spokojnie tam można zrobić porządek 102, 178, 175 i na nieszczęście po otwarciu metra 105 tam zostaje...

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 22 paź 2014, 15:13

Lukasz436 pisze:Ale spokojnie tam można zrobić porządek 102, 178, 175 i na nieszczęście po otwarciu metra 105 tam zostaje...
A jak byś inaczej widział trasę 102 i 175? 178 musi zostać jako socjal nad linią metra, a 105 jako dojazd z UW do ichniej biblioteki

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 22 paź 2014, 15:29

105 musi? Choć jestem prawie codziennie w BUWie dwa razy skorzystałem ze 105. Raz ugrzęzłem w korku, raz przyjechał mi trójskład przegubów. Na górę starczyłoby samo stare 128 (Nowy Świat - Świętokrzyska - Kopernika - Tamka), no ale niestety komuś ta relacja bardzo przeszkadzała i teraz jest w zamian rzadsze i antyprzesiadkowe 127 (bo na Pl. Trzech Krzyży w jedną stronę nie staje, nie staje też przy Rondzie De Gaulle'a, a poza tym to rzadko jeździ i się spóźnia).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 22 paź 2014, 15:47

Posądzicie mnie o prywatę, ale naprawdę: 151 Browarna - Młynów, co ~12-15. No naprawdę, dlaczego nie? Jest relacja na górę, jest w miarę regularna linia na całym ciągu Królewskiej, Grzybowskiej i Siedmiogrodzkiej. Wywalamy 102 i 105, 102 można modelować pod kątem dowozu do M2 z Olszynki.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 paź 2014, 16:06

Przepadło w konsultacjach na Pradze. Przykro mi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 22 paź 2014, 16:11

A co ma Praga do wolskiego odcinka 102? Myślałem, że to Bemowo się piekliło o "niezbendny rególarny dojazd na Powiśle" i dlatego projekt 106/151 upadł. BTW, kombinuję co można puścić tą Świętokrzyską? Do jakiego odcinka jest potrzebny socjal? Bo jeśli tylko do Daszyniaka (jak ktoś chce dalej, to ma jednoperonową przesiadkę w 109) to może by 222 tam wysłać? Nic innego nie bardzo można tam wpuścić z Krakowskiego...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 22 paź 2014, 17:11

222 ma iść na plac Komuny z powodu elektryków.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36681
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 paź 2014, 20:36

Oczywiście na Mazowieckiej i Kredytowej jeden wielki kocioł, a na 116 na Żoliborzu czeka się 40 minut... :evil:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 22 paź 2014, 21:10

A gdybyś mieszkał na zielonej Białołęce...

BPNMSP
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Walas
Posty: 17114
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 22 paź 2014, 21:16

Bastian pisze:Oczywiście na Mazowieckiej i Kredytowej jeden wielki kocioł, a na 116 na Żoliborzu czeka się 40 minut... :evil:
116 i 180 dziś jeździ na m.in. -60. Ogólnie ciekawie jest. SB na tych liniach id godz. 8:00 rano.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 paź 2014, 21:34

Ciekawostka. O 7:30 to na objeździe było pusto...

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 paź 2014, 22:15

M2 może istotnie odciążyć autobusy w dojazdach do UW, ale na litość boską, Krakowskie ma z jednej strony skarpę, a z drugiej ~1km do równoległego ciągu który mógłby dawać alternatywę. Krakowskie Przedmieście jest celem samym w sobie, a nie punktem przesiadkowym. Tam nie można zwijać zbiorkomu, bo architekci "mają wizję".
Obrazek

reserved
Posty: 14644
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 paź 2014, 22:24

A nie da się jakoś przystosować tych uliczek Mazowiecka, Kredytowa itd. do płynniejszego ruchu autobusowego? Wiem, że tam jest ciasno, ale może da się tam jakieś zakazy, nakazy wprowadzić, coś pokombinować, żeby autobusy miały pełen przywilej?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 22 paź 2014, 22:32

reserved pisze:A nie da się jakoś przystosować tych uliczek Mazowiecka, Kredytowa itd. do płynniejszego ruchu autobusowego? Wiem, że tam jest ciasno, ale może da się tam jakieś zakazy, nakazy wprowadzić, coś pokombinować, żeby autobusy miały pełen przywilej?
:arrow: Problemem jest tam sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ze Świętokrzyską - i to jest główny powód korków sięgających do placu Małachowskiego.
Jak wydłużysz zielone dla Jasnej, to przytkasz Świętokrzyską.

ODPOWIEDZ