KM na Bielanach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 mar 2012, 16:39

Co więcej, akurat na takiej Powązkowskiej to nawet radni chcą tramwajów, a biorąc pod uwagę, że nie chcą ich praktycznie nigdzie indziej w tej dzielnicy - należy to uznać za sukces spory.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 16:43

fik pisze:
adw pisze:Cały Żoliborz grzmi do dziś po kasacji 520
Bzdura.
adw pisze:Dla większości osób mieszkających w okolicy te tramwaje są zbędne
I dlatego jeżdżą zatłoczone, tak tak.
Równie dobrze mogę twoją wypowiedź nazwać bzdurą, taki sam rzeczowy argument.

Tramwaje na Broniewskiego są zatłoczone już dawno przed Żoliborzem i często przed Broniewskiego.
Naprawdę wydaje wam się, że te tłumy na pl.Wilsona to statyści którzy celowo tam stoją, by tylko poudawać, że 114 i 122 jest bardzo potrzebne (a dziś nawet nie są skoordynowane!)?

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 16:46

adw pisze:Taki tłumek zbiera się tu co chwila do późnych godzin wieczornych.
Ile tam tych czekających jest? 20 osób ledwo się doliczyłem. Też mi "tłumy".

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 mar 2012, 16:46

adw pisze: Naprawdę wydaje wam się, że te tłumy na pl.Wilsona to statyści którzy celowo tam stoją, by tylko poudawać, że 114 i 122 jest bardzo potrzebne (a dziś nawet nie są skoordynowane!)?
Ale nikt nie twierdzi, że nie są potrzebne (BTW, na twoim zdjęciu nie ma żadnych tłumów.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 16:49

Aha, czyli jak 25 osób (bo tyle jest w kadrze) z mojej przykładowej fotki czeka na te 114 czy 122 to jest to argument, aby autobus pojawił się za 20 minut. Zmnieszyć częstotliwość. Dziękuję za merytoryczną dysksuję - co za folklor na tym forum (-o< Teraz już znam uzasadnienie zamknięcia wątku o komunikacji na Żoliborzu - po prostu nie lubicie tej dzielnicy, sądząć, że jak mieszkają tam głównie staruszki, to można im zabrać linie bo i tak nie będą protestować.
ps. zapraszam na co dzień na Pl.Wilsona, zobaczycie, jak to wygląda na co dzień bo widocznie słabe są wasze obserwacje co do rzekomego wygrywania tramwajów z autobusem na Broniewskiego. To zdjęcie zrobione przypadkowo, ale jak tylko 114 czy 122 nie ma rozkładowo, co niestety się zdarza, to tłumek robi się podwójny tuż po 2-4 minutach (kolejne składy metra rozwożące widocznie "statystów" zdaniem niektórych). No i czekam na definicję tłumu, fik.

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 16:53

adw pisze:Aha, czyli jak 25 osób (bo tyle jest w kadrze) z mojej przykładowej fotki czeka na te 114 czy 122 to jest to argument, aby autobus pojawił się za 20 minut.
114 kursuje co 10 minut, 122 co 15 w międzyszczycie.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 16:55

Paweł D. pisze:
adw pisze:Aha, czyli jak 25 osób (bo tyle jest w kadrze) z mojej przykładowej fotki czeka na te 114 czy 122 to jest to argument, aby autobus pojawił się za 20 minut.
114 kursuje co 10 minut, 122 co 15 w międzyszczycie.
Dokładnie. Więc mówiąc
Ile tam tych czekających jest? 20 osób ledwo się doliczyłem. Też mi "tłumy".
sugerujesz, że autobus powinien się zjawić za 20 minut?
Co miała oznaczać twoja sugestia? Bo ja myślę, że jeśli 114 jest co 10, a 122 co 15 minut i zbiera się taki tłum, to linie te winny jeździć częściej, a nie rzadziej (!).

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 16:59

Sugeruje, że czekający "tłum" spokojnie się zmieści do autobusu, który przyjedzie.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 mar 2012, 17:01

adw pisze:Kolejna sprawa, że po kasacji 520 nie da się na Pragę Płd. łatwo dojechać, ale obecnie pozostaje płacz i jazda 114+M+502/514 itp.
Gdyby nie budowa M2C, to byś miał bezpośrednie 28. Sorry.
adw pisze:to chyba nie jesteś z Warszawy albo urządzasz sobie totalną prywatę!
I kto to mówi, lol.

A w ogóle wrzeszcząc tym tonem pracujesz na zamknięcie drugiego wątku (-X
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 18 mar 2012, 17:02

adw pisze:To jakiś nieudany, przedwczesny, prima aprilisowy żart? Czy poniżsi ludzie (zupełnie przypadkowe zdjęcie z 13 lutego) to jacyś statyści, którzy w ramach spisku próbują oszukać, że tramwaje na Broniewskiego nie wygrały ze 114/122?

http://img341.imageshack....01plwilsona.jpg
To zdjęcie z placu Wilsona, nie Broniewskiego. Sporo ludzi wysiądzie przy Sadach Żoliborskich i przesiądzie się do tramwajów. 114 i 122 pełnią inne funkcje niż tramwaje.
adw pisze:Kolejna sprawa, że po kasacji 520 nie da się na Pragę Płd. łatwo dojechać, ale obecnie pozostaje płacz i jazda 114+M+502/514 itp.
No bo te 5 lat temu wszyscy jechali z Włościańskiej do Płowieckiej - nikt po drodze nie wysiadał i nie musiał się przesiadać...

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2012 ]
adw pisze:114 i 122 jest bardzo potrzebne (a dziś nawet nie są skoordynowane!)?
122 jest potrzebne, 114 na odcinku Sady Żoliborskie - Reymonta niekoniecznie.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:05

KwZ pisze:
adw pisze:Kolejna sprawa, że po kasacji 520 nie da się na Pragę Płd. łatwo dojechać, ale obecnie pozostaje płacz i jazda 114+M+502/514 itp.
Gdyby nie budowa M2C, to byś miał bezpośrednie 28. Sorry.
adw pisze:to chyba nie jesteś z Warszawy albo urządzasz sobie totalną prywatę!
I kto to mówi, lol.

A w ogóle wrzeszcząc tym tonem pracujesz na zamknięcie drugiego wątku (-X
Przypomnieć ci, czemu mało kto jeździł 28 z Żoliborza na Wiatrak, gdy to połączenie istniało? Podpowiem ci - porównaj dawne rozkłady 28 oraz wariant 114+M+515.
Mi nic nie wrzeszczy, jeśli ci coś wrzeszczy, to warto się zbadać ;-)
A odnośnie "lol" to chciałoby się spytać ile masz lat, ale nie chcę robić offtopicu.

[ Dodano: |18 Mar 2012|, 2012 17:08 ]
JacekM pisze:
adw pisze:To jakiś nieudany, przedwczesny, prima aprilisowy żart? Czy poniżsi ludzie (zupełnie przypadkowe zdjęcie z 13 lutego) to jacyś statyści, którzy w ramach spisku próbują oszukać, że tramwaje na Broniewskiego nie wygrały ze 114/122?

http://img341.imageshack....01plwilsona.jpg
To zdjęcie z placu Wilsona, nie Broniewskiego. Sporo ludzi wysiądzie przy Sadach Żoliborskich i przesiądzie się do tramwajów. 114 i 122 pełnią inne funkcje niż tramwaje.
adw pisze:Kolejna sprawa, że po kasacji 520 nie da się na Pragę Płd. łatwo dojechać, ale obecnie pozostaje płacz i jazda 114+M+502/514 itp.
No bo te 5 lat temu wszyscy jechali z Włościańskiej do Płowieckiej - nikt po drodze nie wysiadał i nie musiał się przesiadać...

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2012 ]
adw pisze:114 i 122 jest bardzo potrzebne (a dziś nawet nie są skoordynowane!)?
122 jest potrzebne, 114 na odcinku Sady Żoliborskie - Reymonta niekoniecznie.
Wyobraź sobie, że też praktykuję jazdę 114/122 + tramwaj na Broniewskiego. Ale to pod żadnym pozorem nie jest argument, aby ograniczać kursowanie tych dwóch linii na tym odcinku, wręcz przeciwnie - sądząc po tym, ile osób czeka na pl.Wilsona na te autobusy w każdym momencie dnia, należałoby tę częstotliwość zwiększyć do 5 minut.
Jedynym alternatywnym wyjściem byłaby jakaś linia dowozowa lokalna do Sadów itp. ale - co wiemy już z bodaj dziesięcioletniej praktyki ZTM od kiedy jest metro na Pl.Wilsona - ZTM stanowczo odmawia powołania takowej, zasłaniając się wiecznym brakiem taboru itd. itp.

[ Dodano: |18 Mar 2012|, 2012 17:11 ]
JacekM pisze:
adw pisze: No bo te 5 lat temu wszyscy jechali z Włościańskiej do Płowieckiej - nikt po drodze nie wysiadał i nie musiał się przesiadać...
I komu to przeszkadzało? Frekwencja w 520 była znakomita i metro nie miało tu znaczenia. Broniewskiego nie ma metra więc nie rozumiem sensu tej kasacji. Można było jakoś skrócić trasę 520 od Sadów do Centrum inną drogą, ale na pewno nie kasować, odcinając tę część miasta od sprawnego dojazdu na Pragę Płd.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 18 mar 2012, 17:12

adw pisze:Ale to pod żadnym pozorem nie jest argument, aby ograniczać kursowanie tych dwóch linii na tym odcinku, wręcz przeciwnie - sądząc po tym, ile osób czeka na pl.Wilsona na te autobusy w każdym momencie dnia.
Pokaż mi gdzie namawiałem do cięcia 122 albo przeproś. Dyskusja z kimś kto nie czyta moich postów ma niewiele sensu.
adw pisze: co wiemy już z bodaj dziesięcioletniej praktyki ZTM od kiedy jest metro na Pl.Wilsona
Za dwa tygodnie będzie siedem lat. Proszę Cię.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 mar 2012, 17:13

adw pisze:Bo ja myślę, że jeśli 114 jest co 10, a 122 co 15 minut i zbiera się taki tłum, to linie te winny jeździć częściej, a nie rzadziej (!).
A ja myślę, że nie ma żadnego tłumu, a autobusy są zabieralne i nie potrzebują wzmocnienia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 18 mar 2012, 17:14

A ja myślę, że nie ma żadnego tłumu, a autobusy są zabieralne i nie potrzebują wzmocnienia.
Z tym bym nie przesadzał, 122 bywa niezabieralne. Poza tym częstotliwość co 20 w weekend jest urągająca z punktu widzenia budowania oferty przewozowej. Tak, podobnie jak na 523 i 1.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:16

JacekM pisze:
adw pisze:Ale to pod żadnym pozorem nie jest argument, aby ograniczać kursowanie tych dwóch linii na tym odcinku, wręcz przeciwnie - sądząc po tym, ile osób czeka na pl.Wilsona na te autobusy w każdym momencie dnia.
Pokaż mi gdzie namawiałem do cięcia 122 albo przeproś. Dyskusja z kimś kto nie czyta moich postów ma niewiele sensu.
adw pisze: co wiemy już z bodaj dziesięcioletniej praktyki ZTM od kiedy jest metro na Pl.Wilsona
Za dwa tygodnie będzie siedem lat. Proszę Cię.
A to przepraszam. Co do terminu oddania Wilsona napisałem "bodaj" bo nie sprawdziłem dokładnie.

Podsumowując: 114 i 122 są niezbędne i pod żadnym pozorem nie należy ich modyfikować na niekorzyść. 114 wymaga dodatkowych kursów na odcinku Pl.Wilsona-UKSW. Ewentualnie, jeśli ZTM nie chce marnować taboru, niech się weźmie do roboty i zrobi na Żoliborzu i Bielanach lokalne dowozówki wzorem Ursynowa i innych dzielnic. Z Pl.Wilsona największy ruch naziemny kieruje się do Sadów - nie rozumiem, czemu 114 jeździ co 10 minut i przy rzadszym 122 nieraz właśnie 10 trzeba stać (nie mówiąc co się dzieje wieczorem) a jednocześnie obok ZTM marnuje tabor na jeżdżących również po pl. Wilsona 6, 15, 181, 185.

Zablokowany