Eksploatacja jednotoru na Boernerowo

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36867
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 maja 2011, 19:54

Hm. W bardzo wielu dziedzinach życia mam wrażenie, że postęp polega na tym, że z trudem się robi coś, co niegdyś działało bez żadnych problemów...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 maja 2011, 20:47

Taka karma.

Ale z tym jednotorem to problemy były zawsze... Z tym, że nie aż takie...

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 maja 2011, 20:52

Tramwaje Warszawskie pisze:Działania te pozwolą na zwiększenie kursowanie tramwaju do 10 min w szczycie.
A to mnie rozbawiło. Wcześniej 20 jeździło przez cały dzień co 10 minut, teraz tylko w szczycie. I to według TW wielki sukces. :D

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 maja 2011, 20:59

a powiedzcie mi - czemu tramwaje niektóre muszą tak blisko podjeżdżać sygnalizatora, aby uzyskać sygnał zezwalający na wjazd na jednotor, przez co motorniczy ledwo widzi światło?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 04 maja 2011, 21:01

MeWa pisze:a powiedzcie mi - czemu tramwaje niektóre muszą tak blisko podjeżdżać sygnalizatora, aby uzyskać sygnał zezwalający na wjazd na jednotor, przez co motorniczy ledwo widzi światło?
Powodem takiego podjeżdżania jest umiejscowienie czujników sygnalizacji.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 maja 2011, 21:04

nie powiem, żeby to było dogodne...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

fraktal
Posty: 5681
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 maja 2011, 21:05

Plesim pisze:Żadna brygada nie miała awarii tylko... (no cóż, bywa) przy przystanku Kocjana spotkał się Swing z praską 105-tką twarz w twarz. :shock: To było powodem zatrzymania.
Czyli miałem poniekąd szczęście, bo oprócz sytuacji na pętli Koło i wozu nadzoru ruchu przy chyba pierwszym z sygnalizatorów kierujących na jednotor w kier. Boernerowa nie zauważyłem nic przesadnie podejrzanego. Nawet mój tramwaj był o czasie.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25790
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 maja 2011, 21:35

Te wszystkie problemy z Boernerowem brzmią cudnie w kontekście wspólnego toru z 18 od przyszłego poniedziałku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 maja 2011, 21:58

ashir pisze:
Tramwaje Warszawskie pisze:Działania te pozwolą na zwiększenie kursowanie tramwaju do 10 min w szczycie.
A to mnie rozbawiło. Wcześniej 20 jeździło przez cały dzień co 10 minut, teraz tylko w szczycie. I to według TW wielki sukces. :D
Nieprawda. Co 10 minut przez cały dzień nie dało rady, zmniejszono do co 12; przy czym była to linia lokalna, z Koła. Różnica zasadnicza - poprzednia linia z miasta jeździła co 20 minut w szczycie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 maja 2011, 22:00

pawcio pisze:Te wszystkie problemy z Boernerowem brzmią cudnie w kontekście wspólnego toru z 18 od przyszłego poniedziałku.
Będzie zupełnie nie przewidywalna. :D Ja mam może taki pomysł. Linię 16 kierujemy na Żerań FSO (przywracając mu przy okazji trasę podstawową 8-(), a 20 puszczamy do Ratuszowej-ZOO, gdzie będzie dla niej wolny tor (drugi dla 28).
Glonojad pisze:Co 10 minut przez cały dzień nie dało rady.
Ale jeździła przez jakiś czas. ;-)

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 maja 2011, 22:05

Sygnalizacja na ZOO nie przewiduje ruchu pętla - Ratuszowa . Być może są też zablokowane zwrotnice .
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 maja 2011, 22:09

"Nie przewiduje" to eufemizm. Ona daje/dawała sprzecznym przebiegom zielone naraz. Ale oczywiście niedasie tego naprawić...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25790
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 maja 2011, 22:10

ashir pisze:Ja mam może taki pomysł. Linię 16 kierujemy na Żerań FSO (przywracając mu przy okazji trasę podstawową 8-( ), a 20 puszczamy do Ratuszowej-ZOO, gdzie będzie dla niej wolny tor (drugi dla 28).
Wszystko pięknie, ale gubisz połączenie Żerań-Wileniak.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 04 maja 2011, 22:10

Stary Pinwin pisze:Sygnalizacja na ZOO nie przewiduje ruchu pętla - Ratuszowa . Być może są też zablokowane zwrotnice .
No to niech to wyślą na Żerań ale Wschodni :P

[ Dodano: |4 Maj 2011|, 2011 22:11 ]
pawcio pisze:
ashir pisze:Ja mam może taki pomysł. Linię 16 kierujemy na Żerań FSO (przywracając mu przy okazji trasę podstawową 8-( ), a 20 puszczamy do Ratuszowej-ZOO, gdzie będzie dla niej wolny tor (drugi dla 28).
Wszystko pięknie, ale gubisz połączenie Żerań-Wileniak.
509 ukradli? A to ciekawe... To niech nawet 4 pojedzie na Żerań FSO a 20 na Żerań Wschodni i po problemie...

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 maja 2011, 22:12

Jednak warto nad tym popracować. Chyba, że wolicie 20 na Żeraniu, ale to będzie większy burdel niż obecnie.

ODPOWIEDZ