Eksploatacja jednotoru na Boernerowo
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36867
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Hm. W bardzo wielu dziedzinach życia mam wrażenie, że postęp polega na tym, że z trudem się robi coś, co niegdyś działało bez żadnych problemów...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Czyli miałem poniekąd szczęście, bo oprócz sytuacji na pętli Koło i wozu nadzoru ruchu przy chyba pierwszym z sygnalizatorów kierujących na jednotor w kier. Boernerowa nie zauważyłem nic przesadnie podejrzanego. Nawet mój tramwaj był o czasie.Plesim pisze:Żadna brygada nie miała awarii tylko... (no cóż, bywa) przy przystanku Kocjana spotkał się Swing z praską 105-tką twarz w twarz. To było powodem zatrzymania.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nieprawda. Co 10 minut przez cały dzień nie dało rady, zmniejszono do co 12; przy czym była to linia lokalna, z Koła. Różnica zasadnicza - poprzednia linia z miasta jeździła co 20 minut w szczycie.ashir pisze:A to mnie rozbawiło. Wcześniej 20 jeździło przez cały dzień co 10 minut, teraz tylko w szczycie. I to według TW wielki sukces.Tramwaje Warszawskie pisze:Działania te pozwolą na zwiększenie kursowanie tramwaju do 10 min w szczycie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Będzie zupełnie nie przewidywalna. Ja mam może taki pomysł. Linię 16 kierujemy na Żerań FSO (przywracając mu przy okazji trasę podstawową ), a 20 puszczamy do Ratuszowej-ZOO, gdzie będzie dla niej wolny tor (drugi dla 28).pawcio pisze:Te wszystkie problemy z Boernerowem brzmią cudnie w kontekście wspólnego toru z 18 od przyszłego poniedziałku.
Ale jeździła przez jakiś czas.Glonojad pisze:Co 10 minut przez cały dzień nie dało rady.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wszystko pięknie, ale gubisz połączenie Żerań-Wileniak.ashir pisze:Ja mam może taki pomysł. Linię 16 kierujemy na Żerań FSO (przywracając mu przy okazji trasę podstawową ), a 20 puszczamy do Ratuszowej-ZOO, gdzie będzie dla niej wolny tor (drugi dla 28).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No to niech to wyślą na Żerań ale WschodniStary Pinwin pisze:Sygnalizacja na ZOO nie przewiduje ruchu pętla - Ratuszowa . Być może są też zablokowane zwrotnice .
[ Dodano: |4 Maj 2011|, 2011 22:11 ]
509 ukradli? A to ciekawe... To niech nawet 4 pojedzie na Żerań FSO a 20 na Żerań Wschodni i po problemie...pawcio pisze:Wszystko pięknie, ale gubisz połączenie Żerań-Wileniak.ashir pisze:Ja mam może taki pomysł. Linię 16 kierujemy na Żerań FSO (przywracając mu przy okazji trasę podstawową ), a 20 puszczamy do Ratuszowej-ZOO, gdzie będzie dla niej wolny tor (drugi dla 28).