Strona 502 z 603

: 03 sie 2013, 15:25
autor: Glonojad
Niczym nieuzasadniona złośliwość. Metro ma przystanki co kilometr i ludzie chwalą sobie jego prędkość. Od potrzeb socjalnych powinny być linie typu 208, 154 czy - na Jagiellońskiej - coś a'la 101.

: 03 sie 2013, 15:53
autor: MichalJ
Tramwaj (o czym wiele razy mówiłem) ma u nas ciężkie życie, bo na Marszałkowskiej musi mieć przystanki gęściej niż metro, więc potem trudniej jest uzasadniać rzadkie przystanki w innych miejscach.

: 03 sie 2013, 22:28
autor: KwZ
Glonojad pisze:@majusi
Szkoda, że te fejsbukowe tagi tutaj nie działają :D
wojtor pisze: Ale teraz, gdy bazarek przeniesiono w głąb osiedla różnica pomiędzy odległością od Hal Banacha i Dickensa stała się niewielka. Na tyle mała, że nie warto spowalniać całego ruchu w ciągu Krakowska/Grójecka.
Super, a przywrócisz przystanek, jak odbudują targ? Względnie, czy już nikt ma nie kupować na tym tymczasowym?

: 03 sie 2013, 22:46
autor: Teokryt
KwZ, a widział MPZP dla tego rejonu? Przystanek ma byc w rejonie pomnika barykady września 1939.

: 03 sie 2013, 22:52
autor: Glonojad
Na tymczasowym kupuje mnóstwo ludzi, ale niewielu z nich idzie do tramwaju.

: 03 sie 2013, 23:43
autor: Stary Pingwin
Teokryt, Tam to jeszcze wystają z bruku stare tory pętli.

: 04 sie 2013, 4:50
autor: KwZ
Teokryt pisze:KwZ, a widział MPZP dla tego rejonu? Przystanek ma byc w rejonie pomnika barykady września 1939.
Ale to mówicie o zmianach teraz (w tym roku), czy jak będzie się budować trasa na Zachodni i przez Pole Mokotowskie?

: 04 sie 2013, 8:01
autor: Teokryt
A wybacz, zmienili już ten poroniony pomysł na ostatnim MPZP.
Tu masz aktualny:
http://www.urzadochota.waw.pl/data/othe ... ewskie.jpg
MPZP jak wiesz należy stosować przy każdej przebudowie ;) Co prawda to co na trenie drogowym to tylko informacja do planu ale w tym wypadku - dość konkretnie. Ponadto polecam zwrócić uwagę na dziadostwo akie jest zaprojektowane: przejścia podziemne dookoła BW 1920r. i to nie pełne.

: 04 sie 2013, 10:26
autor: Wolfchen
Przejścia podziemne? Myślałem, że w miastach (pomijając przedmieścia w niektórych wypadkach) się od tego odchodzi na korzyść przejść naziemnych...

: 04 sie 2013, 10:33
autor: Teokryt
No tam to był argument jak pamiętam, bezpieczeństwa pieszych i... handlu w przejściu podziemnym.

: 04 sie 2013, 12:51
autor: Półtorak
ashir pisze:Jaki sens będzie miał przystanek okresowy Połczyńska-Parking P+R? Tramwaje od 10 sierpnia nie będą tam stawały w weekendy, w sumie to dobrze, bo z przystanku raczej tłumy nie korzystają, ale i tak nie płyną z tego żadne zyski czasowe (przynajmniej rozkładowo). :-k
ZTM potwierdza: http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=3650&l=1

Mnie ciekawi, jak TW zorganizują to w BUSE. Czy będą wgrane kolejne wersje wariantów tras - bez P&R. I jak z dechami? Te same, tylko oznaczenie przystanku z jakąś adnotacją?

: 04 sie 2013, 13:10
autor: ashir
Półtorak pisze:ZTM potwierdza: http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=3650&l=1
Wiem, wyczytałem to z rozkładów zanim się pojawił komunikat. ;-)

: 04 sie 2013, 21:07
autor: KwZ
Teokryt pisze:No tam to był argument jak pamiętam, bezpieczeństwa pieszych i... handlu w przejściu podziemnym.
Odpowiedziałem w nowym temacie. Rano wyskoczył mi błąd 2013 i już nie zdążyłem go poprawić :]

: 04 sie 2013, 21:24
autor: Glonojad
Stary Pingwin pisze:Mnie bardziej zastanawia przejście dla pieszych z sygnalizacją świetlną na Stołecznej, 140 metrów przed Krasińskiego.
Boisz się, że przystanek dodadzą?

: 04 sie 2013, 21:50
autor: TGM
TVN Warszawa pisze:Linia 35, w związku z czasowym zamknięciem I linii metra pomiędzy stacjami Ratusz Arsenał i Politechnika, będzie kursowała na dotychczasowej trasie. Zostanie utrzymane zawieszenie kursowania linii 14.
Czy tylko mi się wydaje, że to jednak na stałe, a nie na czas zamknięcia dwóch stacji metra?