Strona 510 z 564

Informacja pasażerska

: 05 kwie 2017, 9:31
autor: Asesino
Czy jest w ogóle jakieś merytoryczne uzasadnienie bajeru "Przejazd techniczny" między ostatnim a pierwszym przystankiem nowego kursu, czy to kolejna zabawka z serii "nie wiem po co mi to, ale fajne i nowoczesne, to biorę"? Po cholerę to w ogóle ma tam wyskakiwać? W jakiej sytuacji ma to się pasażerowi przydać?

Informacja pasażerska

: 05 kwie 2017, 9:57
autor: ashir
lublin42 pisze:Poza tym w niedzielę stopiątki na 18 woziły dechy z trasą Żerań FSO-Służewiec. W 2005 widziałem że motorniczy na koraliki przystanków od Królikarni nakleił "Wilanowska", a z drugiej strony "Metro Wilanowska". W innej stopiątce za to normalnie trasa na Służeiwec.
Serio nikt nie wpadł na to aby żółtą kartkę informującą o zmianie trasy nakleić na dechę a nie pod nią?
Prawidłowo, do nieaktualnej dechy podwiesza się kartkę, a w tym przypadku przykleja do szyby.

Informacja pasażerska

: 05 kwie 2017, 10:07
autor: Stary Pingwin
Śmiesznie wygląda napis ŻERAŃ FSO w dwóch rzędach, na wyświetlaczu czołowym. Mały i nieczytelny z daleka.

Informacja pasażerska

: 05 kwie 2017, 11:23
autor: Szeregowy_Równoległy
Asesino pisze:Czy jest w ogóle jakieś merytoryczne uzasadnienie bajeru "Przejazd techniczny" między ostatnim a pierwszym przystankiem nowego kursu, czy to kolejna zabawka z serii "nie wiem po co mi to, ale fajne i nowoczesne, to biorę"? Po cholerę to w ogóle ma tam wyskakiwać? W jakiej sytuacji ma to się pasażerowi przydać?
Ten bajer pojawia się tylko wtedy, gdy występuje przystanek techniczny. A wprowadzono to po to, żeby na takim np. Wschodnim (28) czy Daszyńskim (11) lud nie właził do wagonu który właśnie skończył trasę.

Informacja pasażerska

: 11 kwie 2017, 12:42
autor: Klawisz
Co do nowego SIPu w Swingach, to on taki ładny, dużo przewijanych wierszy itp., ale czasu do odjazdu z pętli nie pokazuje.

Informacja pasażerska

: 17 kwie 2017, 14:31
autor: drobert
W piątek miałem takiego z podobno jeszcze inną wersją softu, która pokazywała czas do odjazdu, nie miała przewijanych krańców a także normalnie była zapowiedziana Telewizja Polska. Niestety jedno poprawiono a drugie popsuto, nie można ręcznie ustawić przystanku bo niby funkcja jest ale można ustawić przystanki tylko z pierwszegu półkursu czyli jak mi się na 17 przesunęły przystanku przy Centralnym to mogłem wybrać i ustawić tylko przystanek z półkursu między R-4 a Tarchominem. Żeby poprawić trzeba zakończyć i od nowa ustawić półkus i odpowiedni przystanek.

Informacja pasażerska

: 21 kwie 2017, 22:20
autor: Flash8222
W 1021 zamontowano sterownik R&G 6000P oraz wewnętrzną eletrkodechę R&G.

Informacja pasażerska

: 22 cze 2017, 18:30
autor: man1956
W autobusach pojawiły się kartki z informacją o zmianach w rozkładach od 26 czerwca. Niestety, informacja ta jest niepełna, bo brakuje kilku linii, m.in.: 102, 108, 172 itp.

Informacja pasażerska

: 22 cze 2017, 19:24
autor: p_0
A w tramwajach zero informacji #-o
To jest naprawdę żenujące, zwłaszcza wobec starszych pasażerów, którzy nie korzystają internetu i w poniedziałek będą błądzić po mieście =D>

Informacja pasażerska

: 22 cze 2017, 21:15
autor: pawcio
Bo w tramwajach była jeszcze jedna niewiadoma natury formalnej. Jutro wszystko powinno wisieć.

Informacja pasażerska

: 14 lip 2017, 8:26
autor: Paweł D.
Czy na "17 WORONICZA >kurs skrócony" jesteśmy skazani do otwarcia PDPS-u? Trochę się jeszcze zejdzie....

Informacja pasażerska

: 14 lip 2017, 8:44
autor: Flash8222
Została wgrana kolejna już wersja SILu i takie mamy tego efekty. Co gorsze niektórzy związkowi motorowi uważają że taka informacja jeat poprawna.

Informacja pasażerska

: 14 lip 2017, 8:50
autor: Paweł D.
W końcu dla ZTM 17-ka jest na trasie czasowo zmienionej (podobnie jak 18-ka i 31 [ta, co ciekawe, w obu kierunkach choć Wierzbno to stała trasa]). O "wiecznych objazdach" dyskutujemy od lat, więc.... sorry za głupie pytanie.

Informacja pasażerska

: 14 lip 2017, 9:19
autor: pawcio
Flash8222 pisze:Została wgrana kolejna już wersja SILu i takie mamy tego efekty. Co gorsze niektórzy związkowi motorowi uważają że taka informacja jeat poprawna.
Technicznie informacja jest poprawna. Za merytorykę to już odpowiada ZTM.

Informacja pasażerska

: 14 lip 2017, 15:10
autor: Emyl
To tłumaczenie już się robi nudne. Rozumiem, że odpowiedzialni za SIP pracownicy ZTM mają problemy z odniesieniem komunikatów do rzeczywistości, a w Tramwajach nikt nie ma do nich numerów telefonów? Coś jak PKP Prawa Szyna i PKP Lewa Szyna... Z tym, że zupełnie nieśmieszne.