Strona 52 z 141

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 8:31
autor: lis93
A gdyby 517 skrócić do Dw. Centralnego, na peron po 160 (nie jestem pewien jak z manewrami, bo lewy skrajny peron jest dla najeżdżających od ONZ), a 160 od Wileńskiego puścić po trasie 517 Targową, Zieleniecką, Poniatowskim i Jerozolimskimi do np. Dw. Zachodniego? Zostają zachowane relacje, do M1 dowiezie M2, od Wileńskiego zainteresowani ciągiem Solidarności i JP2 mają tramwaj, płaczący po 517 na Targówku mają nowe 160, Ursus się cieszy bo 517 mu zostało. Uważam, że nie warto nic pchać na Plac Trzech Krzyży, bo to obecnie powinien być kraniec dla max 108. Już teraz 518 potrafi narobić bigosu jak się najadą więcej niż 2 przeguby.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 8:37
autor: Georg
lis93 pisze:
19 cze 2018, 8:31
A gdyby 517 skrócić do Dw. Centralnego, na peron po 160 (nie jestem pewien jak z manewrami, bo lewy skrajny peron jest dla najeżdżających od ONZ), a 160 od Wileńskiego puścić po trasie 517 Targową, Zieleniecką, Poniatowskim i Jerozolimskimi do np. Dw. Zachodniego? Zostają zachowane relacje, do M1 dowiezie M2, od Wileńskiego zainteresowani ciągiem Solidarności i JP2 mają tramwaj, płaczący po 517 na Targówku mają nowe 160, Ursus się cieszy bo 517 mu zostało. Uważam, że nie warto nic pchać na Plac Trzech Krzyży, bo to obecnie powinien być kraniec dla max 108. Już teraz 518 potrafi narobić bigosu jak się najadą więcej niż 2 przeguby.
A co z 25?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 8:39
autor: Szeregowy_Równoległy
Turkus1990 pisze:
19 cze 2018, 7:55
Georg a może do tego frytki?Jak coś Tobie nie podoba się to nie musisz czytać.Zwróć uwagę że nie każdy pisze według życzeń a nie którzy w biegu.
A mimo tego inni umieją zachować resztki szacunku dla czytających wypowiedzi i stosować się do zasad obowiązujących w języku polskim. Nie ma obowiązku pisania na tym forum. Nie chcesz się dostosować do panujących tu zasad, to pisz w miejscach, gdzie twój sposób wypowiedzi nie będzie nikomu przeszkadzać. Na Wawkomie przeszkadza. Przypominam, że z czerwonymi komunikatami się również nie kłócimy. Bo za to również są punkty.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 9:04
autor: KwZ
lis93 pisze:
19 cze 2018, 8:31
A gdyby 517 skrócić do Dw. Centralnego, na peron po 160 (nie jestem pewien jak z manewrami, bo lewy skrajny peron jest dla najeżdżających od ONZ), a 160 od Wileńskiego puścić po trasie 517 Targową, Zieleniecką, Poniatowskim i Jerozolimskimi do np. Dw. Zachodniego? Zostają zachowane relacje, do M1 dowiezie M2, od Wileńskiego zainteresowani ciągiem Solidarności i JP2 mają tramwaj, płaczący po 517 na Targówku mają nowe 160, Ursus się cieszy bo 517 mu zostało. Uważam, że nie warto nic pchać na Plac Trzech Krzyży, bo to obecnie powinien być kraniec dla max 108. Już teraz 518 potrafi narobić bigosu jak się najadą więcej niż 2 przeguby.
Płaczący na Targówku dalej będą jęczeć o czerwony numerek. Czasami lepszym wyjściem na to jest twarde powiedzenie prawdy: teraz macie metro, dla wyrównania rachunku (koszty!) kasujemy 160, skracamy 517 (może być do Centralnego), może nawet 162 oberwie.

517 stoi gdzie indziej niż 518.

Jak dla mnie eot, bo to przecież nie ten wątek.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 12:35
autor: mb112
KwZ pisze:
19 cze 2018, 9:04
łaczący na Targówku dalej będą jęczeć o czerwony numerek. Czasami lepszym wyjściem na to jest twarde powiedzenie prawdy: teraz macie metro, dla wyrównania rachunku (koszty!) kasujemy 160, skracamy 517 (może być do Centralnego), może nawet 162 oberwie.
Zdecydowanie tak, skoro będzie metro, to utrzymywanie jakiegoś dziadostwa na powierzchni nie ma sensu, jak dla mnie zarówno 160, jak i 162 i 517 powinny wylecieć z Targówka, a na Woli 109 i 171 powinny być skrócone do Ks. Janusza, inaczej to wszystko nie ma sensu.
Jakby tak słuchać każdego jęczenia, że komuś metro nie pasuje, chociaż jest 2 razy szybciej, to do dzisiaj mielibyśmy 520 na Chomiczówkę, 195 do Huty, 504 przez Al. Niepodległości i 505 przez Puławską na Ursynów...

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 12:40
autor: ashir
mb112 pisze:
19 cze 2018, 12:35
Zdecydowanie tak, skoro będzie metro, to utrzymywanie jakiegoś dziadostwa na powierzchni nie ma sensu, jak dla mnie zarówno 160, jak i 162 i 517 powinny wylecieć z Targówka
To co powinno na Targówku zostać? :D

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 12:53
autor: fik
212. Tylko karaluchy i 212 przeżyją wojnę nuklearną.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 13:08
autor: kveld
ashir pisze:
19 cze 2018, 12:40
To co powinno na Targówku zostać? :D
212
340 do Marek
738 do Radzymina
120 na Zieloną Białołękę
156 na Bródno i Dw. Wschodni przez TS
256 (356?) na Swojską, Wierną i Elsnerów
338 na Utratę
2xx na Korzona, Rolanda, Codzienną, Młodzieńczą, Łodygową (a może w przyszłości również na Potulicką i Tużycką)

mam wymieniać dalej?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 13:45
autor: KwZ
Odpowiedziałem we właściwym wątku:
KwZ pisze:
19 cze 2018, 13:43

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 19 cze 2018, 22:45
autor: Wiliam
Szeregowy_Równoległy pisze:
19 cze 2018, 8:39
Turkus1990 pisze:
19 cze 2018, 7:55
Georg a może do tego frytki?Jak coś Tobie nie podoba się to nie musisz czytać.Zwróć uwagę że nie każdy pisze według życzeń a nie którzy w biegu.
A mimo tego inni umieją zachować resztki szacunku dla czytających wypowiedzi i stosować się do zasad obowiązujących w języku polskim. Nie ma obowiązku pisania na tym forum. Nie chcesz się dostosować do panujących tu zasad, to pisz w miejscach, gdzie twój sposób wypowiedzi nie będzie nikomu przeszkadzać. Na Wawkomie przeszkadza. Przypominam, że z czerwonymi komunikatami się również nie kłócimy. Bo za to również są punkty.
Skoro uzasadnienie już było, to nie zostaje mi nic innego jak wręczyć ten punkt. A nawet dwa.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 20 cze 2018, 9:26
autor: a/p TALENT
Targówek, a komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia) - przesunięcie osi Ziemi?

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 21 cze 2018, 19:55
autor: Łukasz
Glonojad pisze:Od biedy można połączyć z 507, na Centralnym zostawiając kursy skrócone dla części goclawskiej.
507 czasem nie powstało przez podział komórki E-5?

I 160, i 517 się zabrać nie da - zostawienie dworców na 156 do Wschodniego nie przejdzie, a ani M2 nie jeździ do Wschodniego, ani M1 do Centralnego.

Pytanie, czy np. 4 nie mogłaby skręcać przy Feminie, trójkątując M2 i zastępując 160 od Wileńskiego, ale pewnie ciąg poprzeczny tego nie przełknie.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 21 cze 2018, 20:22
autor: KwZ
Łukasz pisze:
21 cze 2018, 19:55
I 160, i 517 się zabrać nie da - zostawienie dworców na 156 do Wschodniego nie przejdzie, a ani M2 nie jeździ do Wschodniego, ani M1 do Centralnego.

Pytanie, czy np. 4 nie mogłaby skręcać przy Feminie, trójkątując M2 i zastępując 160 od Wileńskiego, ale pewnie ciąg poprzeczny tego nie przełknie.
Odpisałem we właściwszym wątku:
KwZ pisze:
21 cze 2018, 20:22

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 14 sty 2019, 17:04
autor: Nordyk110
A po otwarciu M2 do Ks.Janusza gdzie przewidujecie zawrotki, pętle?
Potrzeba ich chyba dla 397?, 201 napewno Olimpia czy Znana , 171?, 109 chyba Olimpia, 129 do Młynarskiej?
Ale główne moje pytanie gdzie to krańcować.

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 14 sty 2019, 20:13
autor: pietia
Koło? Młynów? Choć na tym drugim już teraz jest dość ciasno, a ani 102 ani 136 raczej nie wylecą stamtąd po otwarciu metra