KM na Bielanach

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 17:18

adw pisze:114 wymaga dodatkowych kursów na odcinku Pl.Wilsona-UKSW.
Akurat zapełnienie na Broniewskiego ma się nijak do zapełnienia na Pułkowej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 18 mar 2012, 17:19

adw pisze:114 wymaga dodatkowych kursów na odcinku Pl.Wilsona-UKSW.
Jeśli 114 wymaga na lewym brzegu dodatkowych kursów, to na odcinku Młociny - Uksford, ergo wymagane jest wydzielenie linii na takiej trasie i pocięcie właściwego 114.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:20

JacekM pisze:
A ja myślę, że nie ma żadnego tłumu, a autobusy są zabieralne i nie potrzebują wzmocnienia.
Z tym bym nie przesadzał, 122 bywa niezabieralne. Poza tym częstotliwość co 20 w weekend jest urągająca z punktu widzenia budowania oferty przewozowej. Tak, podobnie jak na 523 i 1.
122 bywa niezabieralne nawet w godzinach szczytu, gdzie jeździ co ~10 minut. Wiele razy widziałem dopychanie się na śledzia. Co do weekendowych kursów to zapraszam do urzędu dzielnicy Bemowo, gdzie ZTM składa od miesięcy obietnice podniesienia częstotliwości 122 w weekend, tylko od miesięcy akurat na tę linię nie potrafią znaleźć taboru #-o

[ Dodano: |18 Mar 2012|, 2012 17:22 ]
Paweł D. pisze:
adw pisze:114 wymaga dodatkowych kursów na odcinku Pl.Wilsona-UKSW.
Akurat zapełnienie na Broniewskiego ma się nijak do zapełnienia na Pułkowej.
Wystarczy prześledzić twoje poprzednie twierdzenia, by śmiało oskarżyć cię o prywatę, zresztą ciągle wokół tego samego. Nie kończ - dokończę za ciebie: "między mMocinami a UKSW studenci wymagają znacznie więcej taboru" - zgadłem? Owszem, potoki są tam duże, ale nie ma jakichś niezabieralności czy nie wiadomo czego, co by uzasadniało twoje paniczne nawoływanie do nie wiadomo jakiego zwiększania częstotliwości na tym odcinku.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 mar 2012, 17:27

adw pisze:Mi nic nie wrzeszczy, jeśli ci coś wrzeszczy, to warto się zbadać ;-)
A odnośnie "lol" to chciałoby się spytać ile masz lat, ale nie chcę robić offtopicu.
Nic mi nie wrzeszczy, ty wrzeszczysz. Lat mam tyle, co w profilu ( :neutral: ).
adw pisze:Wyobraź sobie, że też praktykuję jazdę 114/122 + tramwaj na Broniewskiego.
Dlaczego tak?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:32

Wystarczy że nie ma 114 przez 8 najbliższych minut, to wsiadam w (zazwyczaj napychające się w tym miejscu) 122 i na Sadach podjeżdżam tramwajem choćby na Broniewskiego. Przy częstotliwości 114 co 10 minut i 122 znacznie rzadziej (zwłaszcza wieczorem) wszystkim, którym to pasuje, wsiadają w cokolwiek i przesiadają się na Sadach lub jadą dalej. Czekanie na swój numer by bezpośrednio gdzieś dojechać to jednak na innych dzielnicach, a nie tu, gdzie autobus jest raptem co 10 minut albo znacznie rzadziej (122 w weekend czy wieczorem co 20 minut!).

Zaczyna się udowadnianie pasażerom, że jeżdżą tam, gdzie nie powinni/nie muszą? Już to przerabialiśmy na tym forum. ZTM układa trasy i rozkłady pod realne potrzeby przewozowe, a nie pod dyrektywy, gdzie jeździć trzeba, którędy i czym, a gdzie nie nie wolno. Tak odbieram pytania "a po co, a dlaczego" jeżdżę tak a nie inaczej. A bo się komuś podoba. Jak mi się chce jechać oglądać roślinki, to jadę do Powsina i ZTM uruchamia mi linię specjalnie z dogodnej stacji metra wprost pod ogód botaniczny.

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 17:35

adw pisze:Wystarczy prześledzić twoje poprzednie twierdzenia, by śmiało oskarżyć cię o prywatę, zresztą ciągle wokół tego samego. Nie kończ - dokończę za ciebie: "między mMocinami a UKSW studenci wymagają znacznie więcej taboru" - zgadłem? Owszem, potoki są tam duże, ale nie ma jakichś niezabieralności czy nie wiadomo czego, co by uzasadniało twoje paniczne nawoływanie do nie wiadomo jakiego zwiększania częstotliwości na tym odcinku.
Zapraszam rano o 9-tej na Marymoncką. Spróbuj wsiąść w jakiekolwiek 114. Są one po prostu niezabieralne. Podobnie jest po 13 na UKSW przy powrotach. To jedno. Po drugie, co to znaczy "paniczne nawoływanie"? Mogę prosić o cytat takiej wypowiedzi, bo zaczynasz fantazjować już.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:37

Tak brzmią twoje wypowiedzi, gdy są n-ty raz wklejane przy jakimkolwiek poruszeniu tematu 114. Proponuję wpisać w sygnaturkę żądania częstrzych linii na odcinku Młociny-UKSW, w ten sposób zaspokoisz swoją potrzebę informowania o tym za każdym razem, a i inni odetchną od wiecznego skręcenia z tematem na ten "problem".

PS skoro są takie niezabieralne, to czemu ja się zwykle mieszczę, a ZTM nie daje tam częściej wozów? Tłok a niezabieralność to inne rzeczy. Po pierwsze warto korzystać też ze 181/303+przesiadki, a część osób jak króle czeka na 114 z miejscami siedzącymi, po drugie równie dobrze zapraszam na Pl.Wilsona po południu i też popatrzysz na napchane autobusy (rzekomo przegrywające z tramwajami na Broniewskiego! Równie napchanymi...).

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 17:39

adw pisze:Tak brzmią twoje wypowiedzi, gdy są n-ty raz wklejane przy jakimkolwiek poruszeniu tematu 114. Proponuję wpisać w sygnaturkę żądania częstrzych linii na odcinku Młociny-UKSW, w ten sposób zaspokoisz swoją potrzebę informowania o tym za każdym razem, a i inni odetchną od wiecznego skręcenia z tematem na ten "problem".
Proszę o dokładne daty i jakie to wklejenia. Albo przestań kłamać. I jakoś jeszcze mi nikt nie zwrócił uwagi o potrzebie odetchnięcia od tematu 114. W przeciwieństwie do Twoich wywodów o 122 i niezbędnym 520.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:45

Przykład pierwszy z brzegu:
viewtopic.php?p=732922&highlight=#732922
Wystarczyło, że ktoś pociągnąłby cię za język (na szczęście z racji tematu- o Moście! - nikt nie chciał dyskutować z tobą o 114, które z mostem ma niewiele wspólnego) to zaraz byś napisał, że 114 należy podzielić i dać linię Młociny-UKSW co minutę z zarezerwowanym miejscem dla Pawła jadącego na zajęcia :-k , nieprawdaż???

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 17:50

adw pisze:Przykład pierwszy z brzegu:
viewtopic.php?p=732922&highlight=#732922
Wystarczyło, że ktoś pociągnąłby cię za język (na szczęście z racji tematu- o Moście! - nikt nie chciał dyskutować z tobą o 114, które z mostem ma niewiele wspólnego) to zaraz byś napisał, że 114 należy podzielić i dać linię Młociny-UKSW co minutę z zarezerwowanym miejscem dla Pawła jadącego na zajęcia :-k , nieprawdaż???
Aż jeden przykład znalazłeś, gratulacje. Gdybyś wczytał się głębiej, to wątek jest o propozycjach zmian związanych z otwarciem mostu. Podział 114 na oddzielne linie w jednym z wariantów występował.
Z resztą tych złośliwości nie dyskutuje bo są żenujące.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:50

To ja będę złośliwy i podam kolejny przykład twoich fantazji o 114:
viewtopic.php?p=708946&highlight=#708946
Mam wyciągać twoje brudy dalej? (-o<

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 17:52

adw pisze:To ja będę złośliwy i podam kolejny przykład twoich fantazji o 114:
viewtopic.php?p=708946&highlight=#708946
Mam wyciągać twoje brudy dalej? (-o<
Proszę bardzo. Bo to nie są fantazje tylko fakty :(

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 17:53

Do trzech razy sztuka - tym razem Paweł w wątku tramwajowym skomli o częstsze 114 i rzekome "pozbawianie studentów dojazdu" =P~ :
viewtopic.php?p=708709&highlight=#708709 ](*,)
Mogę cię już dalej nie ośmieszać? Powinieneś przeprosić i zaprzestać gęgolenia o 114 do UKSW w każdym możliwym wątku gdzie ci tylko temat podpasuje. Teraz widać, kto kłamał?

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 mar 2012, 17:58

adw pisze:Do trzech razy sztuka - tym razem Paweł w wątku tramwajomym skomli o częstsze 114 ](*,) :
viewtopic.php?p=708709&highlight=#708709
Mogę cię już nie ośmieszać? Powinieneś przeprosić i zaprzestać gęgolenia o 114 do UKSW w każdym możliwym wątku gdzie ci tylko temat podpasuje. Teraz widać, kto kłamał?
Tak akurat się składa, że tam wiele osób (Ty także dwa posty wyżej) piszą też o autobusach.
Dobra koniec tej dyskusji. Nie znalazłeś poklasku w kwestii 122 to zacząłeś mnie atakować personalnie. Wiele osób, w tym ja, wyraża tutaj swoje opinie. Nikt ich za to nie atakuje, nie nazywa brudami ani nie próbuje ośmieszyć. Niech właściwe osoby przemyślą kwestię, czy Twoja obecność na tym forum jest konieczna.
EOT.

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 18 mar 2012, 18:02

Szukasz poklasku ws. częstrzego 114? To raczej twoja obecność jest ciekawa =P~ . Ja cię proszę co to za poziom =D> "poklasku" ws. 122 nie szukam, bo jak poczytasz sobie opinie innych, to sam się zorientujesz, że linia ta wymaga zwiększenia częstotliwości. Mało tego, co pewnie cię tym bardziej rozdrażni, kwestię zwiększenia częstotliwości 122 popiera sam ZTM, który tylko nie umie sobie poradzić ze znalezieniem odpowiedniego taboru.

Zablokowany