Strona 52 z 181

: 13 maja 2008, 13:47
autor: Bastian
144 zostanie. I 509 zostanie. A 101 oby nie wróciło po wakacjach (i oby teraz to skrócenie nie zostało zablokowane w konsultacjach). I naprawdę wystarczy.

: 13 maja 2008, 13:49
autor: Kleszczu
Bastian pisze:144 zostanie. I 509 zostanie. A 101 oby nie wróciło po wakacjach (i oby teraz to skrócenie nie zostało zablokowane w konsultacjach). I naprawdę wystarczy.

W takim razie - OK. Ciekaw jestem jeszcze jak pod względem czasu przejazdu będzie wyglądała zmiana trasy 503 - czy skierowanie jej przez Trasę Armii Krajowej i Plac Wilsona nie wydłuży podróży :-k

: 13 maja 2008, 13:50
autor: R-9 Chełmska
A Powiśle ma sobie rezerwować niby miejsce na dachach innych autobusów? Swoją drogą rozsądne mogłoby być 101 Mariensztat - Politechnika przy lepszej, niż teraz częstotliwości, ten pl.Hallera taki nie powiem skąd wyjęty się wydaje, fatalne miejsce na kraniec takiej linii...

: 13 maja 2008, 13:53
autor: Bastian
R-9 Chełmska pisze:A Powiśle ma sobie rezerwować niby miejsce na dachach innych autobusów?
A co niby traci Powiśle? Po połączeniu ze 122 nawet trzeba by nieco podnieść częstotliwość - do 15/20/20. A może nawet 15/15/20...

: 13 maja 2008, 13:55
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze:A Powiśle ma sobie rezerwować niby miejsce na dachach innych autobusów? Swoją drogą rozsądne mogłoby być 101 Mariensztat - Politechnika przy lepszej, niż teraz częstotliwości, ten pl.Hallera taki nie powiem skąd wyjęty się wydaje, fatalne miejsce na kraniec takiej linii...
Nie wiem czy Mariensztat by jeszcze to 101 zmieścił :>


: 13 maja 2008, 14:03
autor: R-9 Chełmska
R-11 Kleszczowa pisze:
R-9 Chełmska pisze:A Powiśle ma sobie rezerwować niby miejsce na dachach innych autobusów? Swoją drogą rozsądne mogłoby być 101 Mariensztat - Politechnika przy lepszej, niż teraz częstotliwości, ten pl.Hallera taki nie powiem skąd wyjęty się wydaje, fatalne miejsce na kraniec takiej linii...
Nie wiem czy Mariensztat by jeszcze to 101 zmieścił :>

Kryteria uliczne w okolicach BUWu można tworzyć bez większych ograniczeń :>
101, gdy pojedzie na pl.Hallera będzie pozbawione sensu, obecnie konkuruje z transportem szynowym właśnie obsługą tego ogromnego osiedla, a tak od Mostu Poniatowskiego do pl.Hallera będzie niepotrzebnie tłukł te same kilometry, co 21/25, jeszcze żeby gdzieś krańcował w miejscu bez szyny, choćby pod R-13, a tak... żal...

: 13 maja 2008, 14:07
autor: SławekM
101 wysłać na Targówek od Wileńskiego po trasie 410 :>

: 13 maja 2008, 14:09
autor: Bastian
Prędzej 174.

: 13 maja 2008, 14:18
autor: TGM
Bastian pisze:Szykuje się podział E-4 na dwie linie - oddzielną dla Nowodworów, oddzielną dla Tarchomina i przesiadek z Legionowa.
Czyli coś, o czym dawno pisałem, że powinno być, a nikt mnie nie słuchał :P :D .

[ Dodano: 2008-05-13, 14:20 ]
Bastian pisze:
R-9 Chełmska pisze:A co ze 101, oprócz tego, że out z dzielnicy?
Pl. Hallera - Metro Politechnika.
To jakiś ochłap.
Przy czym ja bym docelowo widział 101 Pl. Hallera - Spartańska, 105 skrócone do Starego Bemowa, 122 Pl. Wilsona - Os. Górczewska (ew. Cm. Wolski).
Jakoś ze 118 zakombinować to 101.

: 13 maja 2008, 14:53
autor: Paweł C.
Jeśli 122 zostanie skrócona do pl.Wilsona to w tedy można 118 skierować na obecnej trasie od pl.wilsona aż do spartańskiej albo utworzyć nowe połączenie np.Metro Marymont :arrow: spartańska to ma być rekompesata za 122. :-k

: 13 maja 2008, 15:35
autor: mariow
TGM pisze:Bastian napisał/a:

R-9 Chełmska napisał/a:
A co ze 101, oprócz tego, że out z dzielnicy?

Pl. Hallera - Metro Politechnika.

To jakiś ochłap.
raczej powrót do trasy sprzed dawnych lat (no wtedy zdaje sie tylko Pl. Hallera - PTK) ;)

: 13 maja 2008, 15:37
autor: Bastian
TGM pisze:To jakiś ochłap.
Popatrz sobie na częstotliwości wszystkich linii na Powiślu (szczególnie w DS) i na ich punktualność. Tam po prostu nie ma komunikacji i czas najwyższy zacząć ją przywracać. 101 i tak by było silne w porównaniu z całą resztą.

: 13 maja 2008, 17:03
autor: person
Paweł C. pisze:albo utworzyć nowe połączenie np.Metro Marymont -> spartańska to ma być rekompesata za 122
A po co? Tak dużo ludzi z Żoliborza na Spartańską jeździ? I jaką trasą? To już tramwajów (17, 33) w tej relacji nie ma? :/

: 13 maja 2008, 17:14
autor: geograf_OSU
rozumiem ze laczna czestotliwosc 144+509 bedzie rowna lacznej czestotliwosci 101+144+509 na odcinku Targowa-Tarchomin? Inaczej ta zmiana nie ma sensu, wszystkie trzy linie jezdza zapchane w obu szczytach.

: 13 maja 2008, 17:32
autor: MisiekK
_DoMeL_ pisze:Ja się najbardziej martwię o to, że z przystanku Leśnej Polanki zniknie 126
Na cmentarz tak często jeździsz? Wykorzystanie tego przystanku jest minimalne.
R-11 Kleszczowa pisze:Notabene szkoda, że Myśliborska nie chce autobusu :/
Myśliborska to może i chce, ale panowie prezesi okolicznych spółdzielni mieszkaniowych mają inne zdanie i lepiej wiedzą od mieszkańców.
TGM pisze:To jakiś ochłap.
Który się sprawdzi.