: 04 maja 2011, 22:12
Dawała. W ramach naprawy rozwiązano problem, kasując jedną relację.MichalJ pisze:Ona daje/dawała sprzecznym przebiegom zielone naraz. Ale oczywiście niedasie tego naprawić...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Dawała. W ramach naprawy rozwiązano problem, kasując jedną relację.MichalJ pisze:Ona daje/dawała sprzecznym przebiegom zielone naraz. Ale oczywiście niedasie tego naprawić...
Myślałem o tym, żeby w razie co puścić Z-1.pawcio pisze:Wszystko pięknie, ale gubisz połączenie Żerań-Wileniak.ashir pisze:Ja mam może taki pomysł. Linię 16 kierujemy na Żerań FSO (przywracając mu przy okazji trasę podstawową ), a 20 puszczamy do Ratuszowej-ZOO, gdzie będzie dla niej wolny tor (drugi dla 28).
Myślałem o Annopolu (zostaje jeszcze jeden wolny tor). Ale zaraz mnie ktoś zjedzie, że to będzie dubel z 26 na bardzo długim odcinku trasy.SławekM pisze:No to niech to wyślą na Żerań ale WschodniStary Pinwin pisze:Sygnalizacja na ZOO nie przewiduje ruchu pętla - Ratuszowa . Być może są też zablokowane zwrotnice .
"Miała tyle w rozkładzie" to lepsze określenie.ashir pisze:Ale jeździła przez jakiś czas.Glonojad pisze:Co 10 minut przez cały dzień nie dało rady.
Wszystko dasie, ale dla 6 kursów na dobę trochę bez sensu wyświetlać cały czas relację kolizyjną z całym innym ruchem na skrzyżowaniu.MichalJ pisze:"Nie przewiduje" to eufemizm. Ona daje/dawała sprzecznym przebiegom zielone naraz. Ale oczywiście niedasie tego naprawić...
Obecna 20 wcale nie jest lepsza.Glonojad pisze:"Miała tyle w rozkładzie" to lepsze określenie.ashir pisze:Ale jeździła przez jakiś czas.
Umiesz lepiej, to było startować w przetargu, nieograniczony był. A jak nie umiesz, to poczekaj, jest gwarancja, wykonawca naprawia.ashir pisze: wcale nie jest lepsza.
Ile lat metro testowało odcinek Kabaty - Politechnika? Taki system był nie do przetestowania bez obciążenia, mówiłem to zresztą od razu. Szkoda, że pomysł linii promocyjnej nie wypalił, byłaby doskonała okazja - no, ale, polityka.MeWa pisze:Powiedźcie mi - skąd tak duże problemy 20? Przecież były odbiory, testy...
Mało wtyczek jeździ, a teraz jeszcze będą nowe uruchamiane.pawcio pisze:I się wszystko brygadowo nie zamyka. Ani w tramwajach, ani w autobusach.
Teoretycznie, bo w praktyce to ni cholery nie chciało wyjść. I nie miało prawa, jeżeli przy 10-minutowej częstotliwości miało 11 minut przejazdu od pętli do zjazdu z jednotoru. To był zacinający się lunapark, a nie regularna linia...ashir pisze:Ale jeździła przez jakiś czas.Glonojad pisze:Co 10 minut przez cały dzień nie dało rady.
a co to ma do rzeczy - to 20 po raz pierwszy jest otwierana? Teraz testy trwają zazwyczaj koło miesiąca. Poza tym gdyby metro otworzyło jakiś odcinek, na którym potem codziennie coś kilka razy szwankowało, to byłoby to głównym tematem w mediach lokalnych przez miesiąc, a wspomniałyby o tym nawet Teleexpress i Fakty TVN-u.Glonojad pisze:Ile lat metro testowało odcinek Kabaty - Politechnika?
Można tak to ująć.MeWa pisze:to 20 po raz pierwszy jest otwierana?
Przy czym jednotor z częstotliwością i długością porównywalną do 20 (ale nie wiem, czy z porównywalnym reżimem zabezpieczeń) eksploatuje tylko Grudziądz.pawcio pisze:Na szczęście sieci tramwajowych jest 14 w kraju.
nie wiem lepiej, ale jedyne co słyszę od Ciebie to: "a u was to biją Murzynów"Glonojad pisze:Właściwie po co zadajesz pytania, skoro i tak wiesz lepiej?