Informacja pasażerska
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jadę właśnie 509. Zjazdowym, ostatni przystanek Al. Zieleniecka. Po jasną cholerę autobus podając trasę informuje, że jedzie przez Rodziewiczówny, skoro pasażerowi i tak nie wolno tam dojechać?
Czerwone R&G tak mają. Nowsze systemy są mądrzejsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Trzeba by dzielić pewnie. Ale właściwie to po co w ogóle jest wgrany ten odcinek za Zieleniecką?
ŁK
To samo linie zjazdowe do R-2. Podana jest trasa ... - Al. Jerozolimskie - Krańcowa (z pominięciem Kleszczowej). Pewnie dlatego, że "ZEA Kleszczowa" w sterowniku ma przypisaną ulicę, ale komu ta ulica jest potrzebna? Tylko wprowadza w błąd.
Stare R&G zaciągają rozkład służbowy w całości bez większej analizy. Elektrodeski już są mądrzejsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Serio? Ostatnio jechałem busem z elektrodeską na 112, ostatni przystanek na trasie linii: Targówek-Ratusz. Stalowa była wymieniona w trasie, nawet nie wiem, czy nie w gorszym miejscu, niż na samym końcu trasy (szło tak: Łojewska-Chodecka-Stalowa-Kondratowicza).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 468
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Podobne pytanie naszło mnie w metrze... Po co pasażerowi informacja na ekranach wewnętrznych w Inspiro "Kabaty - kurs skrócony"? Wszystko pulsuje wewnątrz na czerowno, a w sumie nie ma po co.
W Inspiro kursy np. od Wilanowskiej na Młociny też są oznaczone jako kurs skrócony
Dechomedia w tramwajach też zaczyna ostatnio sprawiać problemy. W coraz większej ilości wozów zaczynam widywać zepsute wyświetlacze, czy też brak zapowiedzi Knapika. ![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Trzeba się przyzwyczajać
choć smuci, że przez tyle czasu nie uporali się z problemem i nie wymienili wyświetlaczy,a jak widać, pomór jest coraz większy. WSTYD
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:cry: :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Najgorzej, gdy widzę zagubionych cudzoziemców, czy też osoby niepełnosprawne, bo ani nie ma zapowiedzi, ani działających wyświetlaczy, a jak są wystawione dechy, to schowane za pasażerami i ciężko się do nich dostać. Nie mówiąc o braku podświetlenia zastępczych tablic w nocy. Wstyd, wielki wstyd. W ten sposób cofnęliśmy się o 10 lat, bo nawet w Ikarusach przecież pomontowano sterowniki 3100p z kursówkami dla kierowców
Teraz przy Dechomedii kierowcy jeżdżą wpatrzeni w papierowy rozkład, zamiast uważać na drodze.
Ale tak to jest, gdy się kupuje wszystko po taniości, aby było tylko nowe, a cała reszta się nie liczy... R&G też sprawia problemy, często widuję zepsute wyświetlacze wewnętrzne z napisem "Curve" (całkiem podobne słowo ciśnie się na usta), czy ostatnio kebaba 62xx na 112 lub 116 z samym numerem linii (czyli informacji w środku też brak). Zamiast kupować nowe g*wno marki Mercedes Conecto, które powolutku zaczyna się samo utylizować, może lepiej dołożyć kasy i kupić lepszy sprzęt, który przecież ma służyć przez lata, a nie tylko do jesieni tego roku... Stare wozy idą na sprzedaż z wyświetlaczami, może lepiej je wymontować i użyć w nowych wozach? To jest najlepsza informacja pasażerska - wyświetlacz LEDowy i zapowiedzi. A nie wodotryski, z których nikt nie korzysta i psują się w najmniej odpowiednim momencie.
![:idea: :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Ale tak to jest, gdy się kupuje wszystko po taniości, aby było tylko nowe, a cała reszta się nie liczy... R&G też sprawia problemy, często widuję zepsute wyświetlacze wewnętrzne z napisem "Curve" (całkiem podobne słowo ciśnie się na usta), czy ostatnio kebaba 62xx na 112 lub 116 z samym numerem linii (czyli informacji w środku też brak). Zamiast kupować nowe g*wno marki Mercedes Conecto, które powolutku zaczyna się samo utylizować, może lepiej dołożyć kasy i kupić lepszy sprzęt, który przecież ma służyć przez lata, a nie tylko do jesieni tego roku... Stare wozy idą na sprzedaż z wyświetlaczami, może lepiej je wymontować i użyć w nowych wozach? To jest najlepsza informacja pasażerska - wyświetlacz LEDowy i zapowiedzi. A nie wodotryski, z których nikt nie korzysta i psują się w najmniej odpowiednim momencie.
Ja też często widzę przyjezdnych, którzy nie wiedzą gdzie wysiąść, ani co to za autobus. Tak samo jak osoby starsze. Jest to karygodne. Tak w ogóle to Novą Medię MZA powinien podać do sądu natychmiast.
A w starszych wozach, bez tych ekranów wszystko działa, dechy informujące są, wyświetlacze funkcjonują bez zarzutu, wszyscy wiedzą gdzie dany autobus jedzie, a i zapowiedzi działają, wszystko bez zbędnych bajerów
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
A w starszych wozach, bez tych ekranów wszystko działa, dechy informujące są, wyświetlacze funkcjonują bez zarzutu, wszyscy wiedzą gdzie dany autobus jedzie, a i zapowiedzi działają, wszystko bez zbędnych bajerów
Ale tę nieistniejącą, czy tę, która nie robiła wyświetlaczy?Mariusz98 pisze: Tak w ogóle to Novą Medię MZA powinien podać do sądu natychmiast.![]()
![]()
ŁK