Strona 53 z 64

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 9:49
autor: fik
Jedno i drugie.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 9:50
autor: Glonojad
Zwłaszcza, że to jest pierwsza stacja RL w 1 strefie (=tańszy bilet). Piastów zmotoryzowany też zaczął dojeżdżać na Niedźwiadek.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 9:52
autor: Glonojad
fik pisze:
21 paź 2021, 9:49
Jedno i drugie.
Chętnie bym te wyniki badań zobaczył. Nowodwory dojeżdżające samochodem na Choszczówkę do pociągu wydają mi się mocno egzotyczne, no ale pewnie te kilkadziesiąt samochodów faktycznie się znajdzie (przypominam, że "parking zapchany po horyzont" zajmuje wiele miejsca w terenie, ale pasażerów z tego jest na góra pół składu).

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 9:58
autor: fik
No właśnie nie na Choszczówkę, tylko na Płudy. W szczególności różnica w wymianie jest na poziomie rzędu wielkości i raczej jest nietłumaczalna zasięgiem bezpośredniego oddziaływania. Pewnie głównym przyciągaczem było RL/S3 na Służewiec, które zobaczymy ponownie przy pomyślnych wiatrach za kilka lat, ale wciąż jest to zauważalne gołym okiem.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 11:55
autor: Glonojad
Ciekawe, czy to jest ta sama grupa pasażerów, która dociążyła 17 po wydłużeniu jej na Winnicę. Mam co prawda trudność z uwierzeniem, że istotna liczba osób jedzie nią prawie całą trasę (mimo sensownej prędkości komunikacyjnej jednak to jest naprawdę daleko) a zwłaszcza, że są to ci sami pasażerowie, którzy wcześniej podjeżdżali samochodem (zwłaszcza, że najlbliżej pociągu oznacza najdłużej tramwajem), ale...

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 12:17
autor: fik
Wczoraj jechałem 17 po 17 na Winnicę i za Nowodworami zostały 3 osoby z kolei, ale to zdecydowanie jednostkowa obserwacja ;)
W każdym razie temat IMVHO jest warty chociaż rozpatrzenia, a mam wrażenie że po fiasku 314 dawno temu nikt nawet nie próbuje go przeanalizować na nowo.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 14:02
autor: Glonojad
Trochę schrzaniłeś swój pomiar, kluczowe jest raczej, ile zostało za Kościelnym. 17 do Nowodworów nie jeździła.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 14:11
autor: fik
Powiedzmy, że nie miałem w tym przypadku ambicji dokonywania poprawnych metodologicznie obserwacji :P

Za to sprawdziłem, ile zajmuje przesiadka z Winnicy na Modlińską i wyszło mi, że nie będę dokonywał częściej pomiarów w 17.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 14:43
autor: Glonojad
A to w ogóle jest jakiś chodnik do Modlińskiej?

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 14:46
autor: pawcio
Glonojad pisze:
21 paź 2021, 14:43
A to w ogóle jest jakiś chodnik do Modlińskiej?
Wzdłuż starej brukowanej Poetów.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 21 paź 2021, 14:51
autor: fik
Chodnik to dużo powiedziane, on ma z pół metra szerokości, ale dojście legalne jest.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 22 paź 2021, 10:03
autor: Glonojad
Nawet bez chodnika dojście przez Poetów byłoby legalne, niemniej to nie jest rozwiązanie nawet etapowo docelowe...

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 22 paź 2021, 10:16
autor: fik
Zdążę się zestarzeć, nim tam powstanie coś docelowo docelowego :P

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 22 paź 2021, 14:03
autor: Glonojad
Ale na etapowy docel szanse są spore z dokładnie tych samych powodów, dla których cześć drogowa trasy do Winnicy była kilkukrotnie droższa, od części tramwajowej.

Tarchomin i Nowodwory (III)

: 22 paź 2021, 14:09
autor: fik
A jak ma wyglądać etapowy docel?