: 12 gru 2009, 16:46
Ponieważrosier pisze:raczej 358...R-11 Kleszczowa pisze:258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ponieważrosier pisze:raczej 358...R-11 Kleszczowa pisze:258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.R-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
najpotrzebniejsze byłoby w szczycie?R-11 Kleszczowa pisze:Ponieważ
Przy założeniu, że nie byłoby 127, to i w innych godzinach byłoby dosyć obciążone...rosier pisze:najpotrzebniejsze byłoby w szczycie?
Hm, ewentualnie wydłużyć gdzieś celem obsługi Traktu Królewskiego...ZaciszaniN pisze:Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.ZaciszaniN pisze:Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.R-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
I chyba 169?Dęboszczak pisze:Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.ZaciszaniN pisze: Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
Mając na uwadze rozkopanie Targowej, przez najbliższe 3 lata można zasadniczo zapomnieć o tej linii...Krzysiek_S pisze:I chyba 169?
będzie do Pl.Hallera i będzie gitWolfchen pisze:Mając na uwadze rozkopanie Targowej, przez najbliższe 3 lata można zasadniczo zapomnieć o tej linii...
tak naprawdę przecież nie można polegać na żadnej linii przez Jeruzalemskie...R-11 Kleszczowa pisze:Żadnego centrum Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać
Oczywiście, że i 169, być może już od 1.01.10 169 pojawi się co 10/10/10Krzysiek_S pisze:I chyba 169?Dęboszczak pisze: Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.
Powiedzmy sobie szczerze. W DP 127 jest nieprzydatne. Na co mi linia, która po 19:00 jedzie na Bródno w zestawie potrójnym a potem przez 40 minut rympał...Dęboszczak pisze:Oczywiście, że i 169, być może już od 1.01.10 169 pojawi się co 10/10/10Krzysiek_S pisze: I chyba 169?
Na każdej linii, która zbędnie zagłębia się w pewne rejony nie można polegać.rosier pisze:tak naprawdę przecież nie można polegać na żadnej linii przez Jeruzalemskie...R-11 Kleszczowa pisze:Żadnego centrum Mam dość (zresztą nie tylko ja) linii, na której totalnie nie można polegać
No wiesz jak na Bródno popołudniu 127 musi zaliczyć najpierw: Popularna (1-2 cykle), stanie w mega korku od Grzymały Sokołowskiego do Grójeckiej (15-20 minut), potem cudowny lewoskręt z alej Jerozolimskich do Marszałkowskiej (10-15 minut), potem stanie od Królewskiej do Bankowca (10-15 minut), następnie Bonifraterska i Międzyparkowa (10-15 minut), to tą linią się odechciewa jeździć...@Sławek: to samo jest i we Włochach
500 to wiadomo, ale przynajmniej nie zbiera takich opóźnień jak 127 (następuje ich kumulacja) a 500 stoi "tylko" na odc. Wincentego - Park Traugutta.SławekM pisze:No wiesz jak na Bródno popołudniu 127 musi zaliczyć najpierw: Popularna (1-2 cykle), stanie w mega korku od Grzymały Sokołowskiego do Grójeckiej (15-20 minut), potem cudowny lewoskręt z alej Jerozolimskich do Marszałkowskiej (10-15 minut), potem stanie od Królewskiej do Bankowca (10-15 minut), następnie Bonifraterska i Międzyparkowa (10-15 minut), to tą linią się odechciewa jeździć...@Sławek: to samo jest i we Włochach
A rano... Rano stanie w korku od ronda Żaba przez Starzyńskiego, most Gdański do zawrotki na parku Traugutta (do 30 minut w plecy). Jeszcze skręt ze Świętojerskiej w Andersa i Andersa do Bankowca (do 15 minut...).
Dęboszczak, z zasileniem 500 będzie problem, bo linia grzęźnie rano w korku od Żaby do Słomińskiego/Międzyparkowa razem 127, 406 i 527 (objazd Trasy Toruńskiej...)
A co za typ taboru miałby tak często obsługiwać 127? W piątek miałem okazję na Popularnej i dalej do Nowych Włoch zaobserwować wpopołudniowym szczycie nie wszystkie miejsca siedzące zajęte w SU12 a linia jeździ w tej chwili co 15 min. W takim razie jakie wozy przy częstotliwości 10 minutowej miałyby jeździć?R-11 Kleszczowa pisze:
127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)