: 11 sie 2008, 17:42
Logika była. Nie było 186 i 183, a te 4xx nie pokrywały się z innymi setkami (w odróżnieniu od reszty 4xx).drapka pisze:Już kiedy powstały linie 483 i 486 trudno było się w tym doszukiwać logiki.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Logika była. Nie było 186 i 183, a te 4xx nie pokrywały się z innymi setkami (w odróżnieniu od reszty 4xx).drapka pisze:Już kiedy powstały linie 483 i 486 trudno było się w tym doszukiwać logiki.
Jeżeli nawet, to i tak wkrótce zaczęła lec w gruzach, bo "rodziny linii" zwykła+przyspieszona pozostawiono tylko dla linii 4xx, następnie, w miarę likwidacji lini pospiesznych i od tego odstąpiono stosując sytem mieszany - aż wreszcie w roku 2007, wraz z likwidacją 436 zapanował, przynajmniej w 400-setkach, względny porządek (względny, bo ciągle coś wypaa, co innego wpada i są dziury)TGM pisze:Logika była. Nie było 186 i 183, a te 4xx nie pokrywały się z innymi setkami (w odróżnieniu od reszty 4xx).drapka pisze:Już kiedy powstały linie 483 i 486 trudno było się w tym doszukiwać logiki.
Tylko akurat 414 jest do pary z 114 jakbyś chciał wiedzieć. Przyjrzyj się trasom.BJ.2052 pisze:404+104, jak mniemam?
Do 404 bardziej by pasował numerek 486BJ.2052 pisze:404+104, jak mniemam?
czyli projekt MOŻE jutro być na stronie ale nie musi?;PBastian pisze:Nie wiem, projekt przechodzi teraz przez podpisy i wysyłkę do dzielnic, a jeszcze musi nad nim trochę posiedzieć dział, który go przekształci w materiał na stronę.