Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 20 sie 2008, 11:01

1) póki co, to nie mamy przystosowanych lokomotyw do p&p
2) najnowszy tabor zsyłać na linię do Tłuszcza?!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 20 sie 2008, 16:45

2) najnowszy tabor zsyłać na linię do Tłuszcza?!
A czemu nie? W czym pasażer z Tłuszcza gorszy od pasażera z Otwocka?
Inną sprawa jest wymiana podróżnych.
szmitek pisze:Żyrardowa i Skierniewic
w Żyrardowie brak możliwości obracania składów z lokiem na dziś. W Skierniewicach manewry utrudnione - zależności od zajętości stacji.
szmitek pisze:w przyszłym roku na trasę Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna w ofercie "Słoneczny" - piętrowe pociągi zwiększyłyby wygodę podróżowania z dużym bagażem oraz sprawiłyby przejazd bardziej atrakcyjnym.
tabor został zakupiony przez UMWM do obsługi linii na trenie województwa.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 20 sie 2008, 17:20

A czemu nie? W czym pasażer z Tłuszcza gorszy od pasażera z Otwocka?
Pasażer z Otwocka nie robi rozpierduchy.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 20 sie 2008, 17:44

Źle powiedziane. Każda linia ma "rozpierduchy" sęk w tym jak duże one są.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 20 sie 2008, 19:40

bohun pisze:A czemu nie? W czym pasażer z Tłuszcza gorszy od pasażera z Otwocka?
A czemu kible nocują na Szczęśliwicach a nie w Otwocku?
W czym krzaki na Szczęśliwicach są gorsze od tych w Otwocku? :>
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 20 sie 2008, 22:44

Że za krzaki w Otwocku trzeba płacić :>
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

szmitek
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2008, 18:37
Lokalizacja: Chotomów
Kontakt:

Post autor: szmitek » 21 sie 2008, 0:48

najnowszy tabor zsyłać na linię do Tłuszcza?!
Na trasie KM6 są 4 podwarszawskie miasta pod rząd.
tabor został zakupiony przez UMWM do obsługi linii na trenie województwa
Skarżysko Kamienna znajduje się poza Województwem Mazowieckim, a mają skierowane być tam 2 pociągi Bombardiera. "Słoneczny" to oferta wakacyjna dla mieszkańców Województwa Mazowieckiego. Wykorzystana by była zarówno wielkość, jak i szybkość pociągów Bombardier Double-Deck.

Najlepiej jakby pociągi Bombardiera były wysłane na przyśpieszone kursy do Skarżyska Kamiennej i zwykłe do Nasielska lub Ciechanowa.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 21 sie 2008, 8:07

bohun pisze:Że za krzaki w Otwocku trzeba płacić :>
Za pseudopasażerów (nawiązanie do pseudokibiców ;) ) z tłuszczańskiej też!
Polityka złym doradcą w pracy!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 sie 2008, 8:48

A czemu nie? W czym pasażer z Tłuszcza gorszy od pasażera z Otwocka?
Inną sprawa jest wymiana podróżnych.
Pasażer z Tłuszcza często jest taki, że włos się jezy na głowie. Ale nie o to tu też chodzi.
Push pulla nie wpuszczą na Wileński dopóki nie będzie odpowiednich lokomotyw. Oblot składu na Wileńskim to cięzka sprawa, a w szczycie niepotrzebnie by blokował taki manewr dworzec...
JotPeCet pisze:A czemu kible nocują na Szczęśliwicach a nie w Otwocku?
Jak żaden nie nocuje w Otwocku, to na pewno nocują w Dęblinie i/lub Pilawie - to konieczność. Podobnie na innych trasach.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 21 sie 2008, 14:49

przewoz pisze:Pasażer z Tłuszcza często jest taki, że włos się jezy na głowie. Ale nie o to tu też chodzi.
nie demonizujecie aby? przeciez nie chcecie powiedziec że w miejscowościach na tej linii sami chuligani mieszkają...
PURA VIDA!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 sie 2008, 15:34

mariow pisze:przewoz napisał/a:
Pasażer z Tłuszcza często jest taki, że włos się jezy na głowie. Ale nie o to tu też chodzi.

nie demonizujecie aby? przeciez nie chcecie powiedziec że w miejscowościach na tej linii sami chuligani mieszkają...
Oczywiście, że większość pasażerów jest normalna. Tylko, jeżeli firma ochroniarska nie chciała brać tej linii w swoją opiekę, SOK już dawno sobie nie radzi ,pociągi poranne z Małkini wyjeżdżają ciemne, wracają do Tłuszcza czasem bez świetlówek, czasem bez szyb - to chyba coś w tym jest.
Sam najczęściej korzystałem z pociągów pospiesznych na tej trasie i tak co trzeci przejazd to była atrakcja. Parę razy pociąg obrzucono kamieniami (jeden kiedyś wylądował na pudle tuż nad oknem przy którym stałem), raz ktoś napluł na peronie (z grupy "silnych i wściekłych" na szybę, prosto na mnie (i tak dalej idąc wzdłuż pociągu, jego gruczoły wytwarzające ślinę jakoś dawały sobie radę ;) ), na szczęście szyby były zamknięte. Ogólnie różne akcje tam się dzieją i z taborem KM ma poważny problem. Wątpię, czy Tłuszcz szybko się doczeka Flirtów na przykład. Nawet nie ma za bardzo pomysłu, jak powstrzymać tą sytuację. Ochrona w każdym pociągu? 6 osób na skład? Toć to trzeba z 15 brygad na raz...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7698
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 21 sie 2008, 15:47

przewoz pisze:Nawet nie ma za bardzo pomysłu, jak powstrzymać tą sytuację. Ochrona w każdym pociągu? 6 osób na skład? Toć to trzeba z 15 brygad na raz...
Prosto. Zrobić serię prowokacji, wyłapać bananową młodzież i przykładnie ukarać.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 21 sie 2008, 16:42

szmitek pisze:Skarżysko Kamienna znajduje się poza Województwem Mazowieckim, a mają skierowane być tam 2 pociągi Bombardiera.
Skarżysko jest pierwszą większą stacją poza woj. Mazowieckim, z resztą tak samo jak Skierniewice, Łowicz... Ciekawe jest to, że w obecnym rozkładzie jeden z obiegów przyśpieszonych do Skarżyska-Kamiennej przewiduje nocleg i powrót pierwszym porannym do Warszawy. Dlatego nie jeżdżą tam Flirty... :-?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 21 sie 2008, 18:35

Na trasie KM6 są 4 podwarszawskie miasta pod rząd.
I co z tego? Jak podeślesz lokomotywy?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 sie 2008, 10:10

Mr_Kolesław pisze:Ciekawe jest to, że w obecnym rozkładzie jeden z obiegów przyśpieszonych do Skarżyska-Kamiennej przewiduje nocleg i powrót pierwszym porannym do Warszawy. Dlatego nie jeżdżą tam Flirty...
Ale będą jeździć piętrowe za to. nie ma co się smucić.

[ Dodano: Pią 22 Sie, 2008 10:14 ]
MisiekK pisze:Prosto. Zrobić serię prowokacji, wyłapać bananową młodzież i przykładnie ukarać.
Oj... Już jeden policjant się bronił i postrzelił gówniarza jednego. Śmiertlenie z resztą. Nie poprawiło to sytuacji, wręcz przeciwnie. To moze po prostu zadziałac jak wsadzenie kija w mrowisko. Boję się takich prowokacji. Trzeba by zrobić z miesiąc czystki - w każdym pociągu ochrona/SOK/Polcja/SM/ŻW. Patrole łączone. W każdym pociągu kontrolerzy. I tak przez miesiąc. Podczas podobnej akcji, ale prowadzonej na mniejszą skalę sprzedaż biltów wzrosła :)

ODPOWIEDZ