Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 03 kwie 2012, 22:27

Lukasz436 pisze:
Zebra pisze:Ja w kwestii formalnej. 508 nigdy się nie zatrzymywało przy Herbsta, był to zawsze przystanek exclusive dla 504 (nie liczę już jakichś kretyńskich pogrobowców). Górą jechało 436, 451, 486, 505 i 508.
Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.
Mi się też tak zdaje, ale jakoś ni czortu nie mogę sobie okoliczności przypomnieć.

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 03 kwie 2012, 22:43

Lukasz436 pisze:
Zebra pisze:Ja w kwestii formalnej. 508 nigdy się nie zatrzymywało przy Herbsta, był to zawsze przystanek exclusive dla 504 (nie liczę już jakichś kretyńskich pogrobowców). Górą jechało 436, 451, 486, 505 i 508.
Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.
Nie. Nie miało przystanku przy Herbsta do czasu likwidacji. NIGDY. NA PEWNO. I Poleczki też nie.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 03 kwie 2012, 22:59

Zebra pisze:
Lukasz436 pisze: Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.
Nie. Nie miało przystanku przy Herbsta do czasu likwidacji. NIGDY. NA PEWNO. I Poleczki też nie.
W moich zapisach i spisanej tablicy przystanek Herbsta istnieje dla 508. A wiem że się nie mylę.

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 04 kwie 2012, 9:25

Lukasz436 pisze: W moich zapisach i spisanej tablicy przystanek Herbsta istnieje dla 508. A wiem że się nie mylę.
Podaj zatem rok.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 04 kwie 2012, 10:08

Zebra pisze:
Lukasz436 pisze: W moich zapisach i spisanej tablicy przystanek Herbsta istnieje dla 508. A wiem że się nie mylę.
Podaj zatem rok.
Wpis z 1994 roku (miesiąca niestety nie mam wpisanego). Ale pewien jest w 100%. Mama pracowała przy Herbsta i tam zawsze czekałem na 504 a jak chciałem sobie skomplikować życie wybierałem 508.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 04 kwie 2012, 12:34

Zebra pisze:
Lukasz436 pisze: Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.
Nie. Nie miało przystanku przy Herbsta do czasu likwidacji. NIGDY. NA PEWNO. I Poleczki też nie.
I ja nie bardzo umiem wygrzebać w pamięci 508 na Herbsta. To było zarezerwowane dla 504, które było w okolicach Findera zawsze "nie tego", bo stawało na Poleczki. 508, podobnie jak reszta przyspieszonych jechało górą i Herbsta omijało. Ale czy pod sam koniec istnienia linii nie wrzepiono mu tego przystanku - to już głowy nie dam. Okres przełomu okołometrowego był bardzo dynamiczny i jak na Ursynów mogły zawitać 108 czy 118, to mogło i 508 stanąć na chwilę przy Herbsta.
Popatrz, jaka franca!

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 08 cze 2012, 11:28

Interpelacja radnej ws. dostosowania porannego kursu 715 do potrzeb mieszkańców Karczunkowskiej
http://www.ursynow.waw.pl/page/index.ph ... 48&id=1399

Swoją drogą zastanawia mnie, czy taka interpelacja (o ile jest pojedyncza, a nie wpisuje się w masową akcję zasypywania ZTM podobnej treści prośbami) może przynieść skutek większy niż zwykły wniosek mieszkańca - o ile sprawa nie wymaga jakiegoś szczególnego zachodu.
Popatrz, jaka franca!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 09 cze 2012, 13:38

Zemienie - gratuluję. Miejmy nadzieję, że to tylko literówka.
Wczoraj jechałem przez Zamienie. Pętla zaorana, więc chyba nic z tego.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10658
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 wrz 2012, 11:28

Wiele kiB tekstu zostało napisane na temat 195 i 503. Rozumiem, że Ursynów chce dwie linie, bo jest duży.
Czy tych dwóch linii nie można by utworzyć na bazie 195, 503 i 166?

Moim zdaniem powstaje pytanie, co z tą ostatnią zrobić po otwarciu metra. Na Lubelską mogłoby pojechać 162.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10705
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2012, 14:13

KwZ pisze: Moim zdaniem powstaje pytanie, co z tą ostatnią zrobić po otwarciu metra. Na Lubelską mogłoby pojechać 162.
Z której strony???
ŁK

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 wrz 2012, 14:15

Ze 166 to jest chyba problem ze względu na Ludną. Jakieś okno na świat tam chcą mieć po za 118.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 15 wrz 2012, 14:22

Ogólnie 166 to jakoś zdziadziało. Puste ostatnio jeżdzi.

Ja bym coś pokombinował przy 166, 195 oraz 503.

Jakub
Posty: 171
Rejestracja: 02 sie 2011, 22:45

Post autor: Jakub » 15 wrz 2012, 14:38

166 jeździ sporo ludzi np z Kabat do szkół na Dolnym Mokotowie, na odcinku Ursynowskim i Powiśla tez frekwencja nie jest najgorsza, rozklad nie jest za częsty, linia jest w sam raz, tylko bez Scanii było by super. Nie ruszać 166

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10658
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 wrz 2012, 15:17

Łukasz pisze:
KwZ pisze:Moim zdaniem powstaje pytanie, co z tą ostatnią zrobić po otwarciu metra. Na Lubelską mogłoby pojechać 162.
Z której strony???
162 EC Siekierki - PKP Powiśle i co dalej? Na Hallera wzdłuż metra? Nikt na to nie pójdzie. Dlatego mogłoby pojechać mostem Świętokrzyskim, Sokolą, Grochowską na Dw. Wschodni /Lubelska/.

[ Dodano: Sob 15 Wrz, 2012 15:30 ]
Wiliam pisze:Ze 166 to jest chyba problem ze względu na Ludną. Jakieś okno na świat tam chcą mieć po za 118.
Ale to jest pojedyncza uliczka. Może to zrobić cokolwiek. Chociażby 127 wydłużone na Torwar.

[ Dodano: Sob 15 Wrz, 2012 15:33 ]
Albo w ogóle można się zastanowić, czy to takie potrzebne. Tam jest 570 m do Książęcej albo 400 m do Mostu Poniatowskiego. Jeszcze para przystanków dla 185 by się przydała.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 wrz 2012, 16:59

KwZ pisze:Albo w ogóle można się zastanowić, czy to takie potrzebne. Tam jest 570 m do Książęcej albo 400 m do Mostu Poniatowskiego. Jeszcze para przystanków dla 185 by się przydała.
Biorąc pod uwagę przekrój społeczny dzielnicy, 400m do dużo, a schody na most w ogóle zabijają taką alternatywę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ