Mi się też tak zdaje, ale jakoś ni czortu nie mogę sobie okoliczności przypomnieć.Lukasz436 pisze:Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.Zebra pisze:Ja w kwestii formalnej. 508 nigdy się nie zatrzymywało przy Herbsta, był to zawsze przystanek exclusive dla 504 (nie liczę już jakichś kretyńskich pogrobowców). Górą jechało 436, 451, 486, 505 i 508.
Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
Nie. Nie miało przystanku przy Herbsta do czasu likwidacji. NIGDY. NA PEWNO. I Poleczki też nie.Lukasz436 pisze:Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.Zebra pisze:Ja w kwestii formalnej. 508 nigdy się nie zatrzymywało przy Herbsta, był to zawsze przystanek exclusive dla 504 (nie liczę już jakichś kretyńskich pogrobowców). Górą jechało 436, 451, 486, 505 i 508.
W moich zapisach i spisanej tablicy przystanek Herbsta istnieje dla 508. A wiem że się nie mylę.Zebra pisze:Nie. Nie miało przystanku przy Herbsta do czasu likwidacji. NIGDY. NA PEWNO. I Poleczki też nie.Lukasz436 pisze: Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.
Wpis z 1994 roku (miesiąca niestety nie mam wpisanego). Ale pewien jest w 100%. Mama pracowała przy Herbsta i tam zawsze czekałem na 504 a jak chciałem sobie skomplikować życie wybierałem 508.Zebra pisze:Podaj zatem rok.Lukasz436 pisze: W moich zapisach i spisanej tablicy przystanek Herbsta istnieje dla 508. A wiem że się nie mylę.
I ja nie bardzo umiem wygrzebać w pamięci 508 na Herbsta. To było zarezerwowane dla 504, które było w okolicach Findera zawsze "nie tego", bo stawało na Poleczki. 508, podobnie jak reszta przyspieszonych jechało górą i Herbsta omijało. Ale czy pod sam koniec istnienia linii nie wrzepiono mu tego przystanku - to już głowy nie dam. Okres przełomu okołometrowego był bardzo dynamiczny i jak na Ursynów mogły zawitać 108 czy 118, to mogło i 508 stanąć na chwilę przy Herbsta.Zebra pisze:Nie. Nie miało przystanku przy Herbsta do czasu likwidacji. NIGDY. NA PEWNO. I Poleczki też nie.Lukasz436 pisze: Nie zgadzam się. 508 miało na 100% przystanek przy Herbsta. Za to omijało Poleczki.
Popatrz, jaka franca!
Interpelacja radnej ws. dostosowania porannego kursu 715 do potrzeb mieszkańców Karczunkowskiej
http://www.ursynow.waw.pl/page/index.ph ... 48&id=1399
Swoją drogą zastanawia mnie, czy taka interpelacja (o ile jest pojedyncza, a nie wpisuje się w masową akcję zasypywania ZTM podobnej treści prośbami) może przynieść skutek większy niż zwykły wniosek mieszkańca - o ile sprawa nie wymaga jakiegoś szczególnego zachodu.
http://www.ursynow.waw.pl/page/index.ph ... 48&id=1399
Swoją drogą zastanawia mnie, czy taka interpelacja (o ile jest pojedyncza, a nie wpisuje się w masową akcję zasypywania ZTM podobnej treści prośbami) może przynieść skutek większy niż zwykły wniosek mieszkańca - o ile sprawa nie wymaga jakiegoś szczególnego zachodu.
Popatrz, jaka franca!
Wiele kiB tekstu zostało napisane na temat 195 i 503. Rozumiem, że Ursynów chce dwie linie, bo jest duży.
Czy tych dwóch linii nie można by utworzyć na bazie 195, 503 i 166?
Moim zdaniem powstaje pytanie, co z tą ostatnią zrobić po otwarciu metra. Na Lubelską mogłoby pojechać 162.
Czy tych dwóch linii nie można by utworzyć na bazie 195, 503 i 166?
Moim zdaniem powstaje pytanie, co z tą ostatnią zrobić po otwarciu metra. Na Lubelską mogłoby pojechać 162.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
162 EC Siekierki - PKP Powiśle i co dalej? Na Hallera wzdłuż metra? Nikt na to nie pójdzie. Dlatego mogłoby pojechać mostem Świętokrzyskim, Sokolą, Grochowską na Dw. Wschodni /Lubelska/.Łukasz pisze:Z której strony???KwZ pisze:Moim zdaniem powstaje pytanie, co z tą ostatnią zrobić po otwarciu metra. Na Lubelską mogłoby pojechać 162.
[ Dodano: Sob 15 Wrz, 2012 15:30 ]
Ale to jest pojedyncza uliczka. Może to zrobić cokolwiek. Chociażby 127 wydłużone na Torwar.Wiliam pisze:Ze 166 to jest chyba problem ze względu na Ludną. Jakieś okno na świat tam chcą mieć po za 118.
[ Dodano: Sob 15 Wrz, 2012 15:33 ]
Albo w ogóle można się zastanowić, czy to takie potrzebne. Tam jest 570 m do Książęcej albo 400 m do Mostu Poniatowskiego. Jeszcze para przystanków dla 185 by się przydała.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Biorąc pod uwagę przekrój społeczny dzielnicy, 400m do dużo, a schody na most w ogóle zabijają taką alternatywę.KwZ pisze:Albo w ogóle można się zastanowić, czy to takie potrzebne. Tam jest 570 m do Książęcej albo 400 m do Mostu Poniatowskiego. Jeszcze para przystanków dla 185 by się przydała.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem