Strona 522 z 563

Informacja pasażerska

: 27 paź 2018, 13:44
autor: px33
Wydaje mi się, że obecnie byłby duży problem ze zdefiniowaniem zakresu "odcięcia" części ZTM-u od części prywatnych. Weźmy np. choinki - z jednej strony na rynku jest już z 6 rozwiązań, ale z drugiej włączenie ich w część "publiczną" pozwoliłoby na implementowanie nowinek od razu na całej sieci czy nawet wymianę szaty graficznej w razie takiego kaprysu. Podobnie monitory podsufitowe - czy w ogóle je włączać w zakres, czy tylko pasek z informacją czy też część reklamową, co jeśli ktoś (wreszcie) wpadnie na pomysł żeby podczas postoju była prezentowana plansza z większą ilością informacji czy przesiadki na żywo?

Informacja pasażerska

: 13 lis 2018, 13:55
autor: Matt Cubis
Czy jest jakaś zależność, kiedy używa się na wyświetlaczach "trasy zmienionej", a kiedy "nowej trasy"? Po ostatnich zmianach na Ursynowie, na wyświetlaczach pojawiają się obie wersje, nawet na jednej linii.

Informacja pasażerska

: 13 lis 2018, 14:25
autor: Walas
Matt Cubis pisze:
13 lis 2018, 13:55
Czy jest jakaś zależność, kiedy używa się na wyświetlaczach "trasy zmienionej", a kiedy "nowej trasy"? Po ostatnich zmianach na Ursynowie, na wyświetlaczach pojawiają się obie wersje, nawet na jednej linii.
Jak na jednej linii to "TRASA ZMIENIONA" bo kierowca tak ustawił.
Na takim 136, 195 powinno być "NOWA TRASA"

Informacja pasażerska

: 15 lis 2018, 21:48
autor: Placuszek44
Walas pisze:
13 lis 2018, 14:25
Matt Cubis pisze:
13 lis 2018, 13:55
Czy jest jakaś zależność, kiedy używa się na wyświetlaczach "trasy zmienionej", a kiedy "nowej trasy"? Po ostatnich zmianach na Ursynowie, na wyświetlaczach pojawiają się obie wersje, nawet na jednej linii.
Jak na jednej linii to "TRASA ZMIENIONA" bo kierowca tak ustawił.
Na takim 136, 195 powinno być "NOWA TRASA"
Trasa zmieniona to raczej przy krótkotrwałych zmianach.

Informacja pasażerska

: 03 kwie 2019, 9:42
autor: Szeregowy_Równoległy
Od wczorajszego wieczora miała być zamknięta ul. Klasyków. Jednokierunkowo. ZTM stworzył rozkłady objazdowe, ale wprowadzenie objazdu przesunęło się o jeden dzień. Objazd będzie od dzisiejszego wieczora, dziś 152 jeździ na rozkładach wczorajszych. I rano było śmiesznie, bo autobusy wyjechały na miasto jeździć po trasie podstawowej, a w sterownikach rozkład objazdowy, co oznacza wyświetlanie trasy zmienionej i zapowiedzi przystanków na trasie objazdowej. Na stronie ZTM również był rozkład objazdowy. Mam nadzieję, że na przystankach nie zdążyli zmienić kartek z rozkładem. Autobusy jeżdżą z gołym numerem linii, bez kierunku, zapowiedzi, korali, bo ściągnęły aktualny w danej chwili rozkład, a ten był wadliwy. Teraz na stronie rozkład poprawiono, ale autobusy zmiany nie zassały. Naprawdę nie można było tego poprawić od razu po wypluciu zlecenia o przesunięciu terminu wprowadzenia zmian? Żółty plakat pracownicy Organizatora zdążyli zaktualizować, ale nie zdążyli dopilnować, żeby pasażerowie wiedzieli którędy i dokąd dojadą. Tylko Organizatorowi nikt NW nie naliczy.

Informacja pasażerska

: 03 kwie 2019, 11:41
autor: Łukasz
To nie wygląda na bałagan. To wyglada na procedurę.

Informacja pasażerska

: 03 kwie 2019, 11:46
autor: Yelonker
"It's not a bug, it's a feature".

Informacja pasażerska

: 03 kwie 2019, 12:20
autor: ashir
A czy był jakiś problem, aby mimo wszystko autobusy zaczęły już jeździć trasą objazdową?

Informacja pasażerska

: 03 kwie 2019, 12:42
autor: Łukasz
ashir pisze:A czy był jakiś problem, aby mimo wszystko autobusy zaczęły już jeździć trasą objazdową?
Pewnie nie, ale pytanie jak z wozokm, czy to np. dużo kosztuje.

Informacja pasażerska

: 07 kwie 2019, 22:53
autor: Dantte
Coś się, coś się popsuło... W którymś z wozów 54xx linię 41 (przesiadka) pokazuje na czerwono, najpewniej jako analogia do funkcji (xD) jeśli nr linii zaczyna się na 4 i nie jest to linia 4 to pokażemy ją na czerwono jak przyspieszone.

Informacja pasażerska

: 15 maja 2019, 20:36
autor: Dantte
Boże, ale januszostwo... Link do zdjęcia z WGKM http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayi ... play_media . Widać że Żoliborz :D

Informacja pasażerska

: 22 lip 2019, 11:24
autor: Matt Cubis
AWF przewijany największą możliwą czcionką na wyświetlaczu 73 to efekt zamierzony? Myślałem, że już na dobre pozbyliśmy się przewijanych kierunków z tramwajów. https://imgur.com/oKW8NWe

Zdjęcie zabrane z grupy na FB

Informacja pasażerska

: 23 lip 2019, 6:19
autor: drobert
Myślę, że wyświetlacz jest za mały na wersję nieprzewijaną a skrót by się nie wyświetlił bo w SIP jest pełna nazwa.

Informacja pasażerska

: 23 lip 2019, 8:23
autor: Paweł D.
To pytanie kto wpisał w SIP pełną nazwę AWF? Toż to idiotyzm. A druga sprawa, to napis ten chyba nie miał prawa się pojawić, bo 73 kończyło handlowo na przystanku AWF (tak wynika z rozkładów), więc AWF-Twardowska-AWF powinien jechać jako PT (kiedyś 31 z tym walczyło). A trzecia, to w wykazie przystanków jest jedynie sama Twardowska.

Informacja pasażerska

: 23 lip 2019, 8:43
autor: SU89
Dla paru dni przewijanego kierunku nie ma co grzebać w systemie i usuwać rozwinięcia nazwy, które to funkcjonuje w tramwajach już od paru ładnych miesięcy. Ale fakt, sterownik powinien wysyłać pełną nazwę tylko do wyświetlaczy wewnętrznych, a na zewnętrzne skróty (oryginalne nazwy przystanków).