KM po uruchomieniu tramwaju na Powstańców Śląskich
Moderator: Wiliam
No przecież z tego, że jest jakaś grupka krzykaczy w obronie starych linii, absolutnie nie wynika, że jest to "głos pasażerów".
Przecież od zawsze istnieje zasada, zgodnie z którą odzywają się tylko przeciwnicy zmiany. Zwolennicy są zadowoleni, więc nie mówią nic. Są także trochę nowsze sposoby na manipulację, jak choćby wypowiadanie własnego zdania w liczbie mnogiej, żeby stworzyć wrażenie większej ilości pasażerów. Na forum też jakiś czas temu o przegubowe 122 na Przasnyskiej co 5 minut walczył użytkownik podpisujący się jako "mieszkańcy Żoliborza". Myślałem, że ZTM jest odporniejszy na takie sprzeciwy. Ale ostatnio na zmiany duży wpływ zaczęli wywierać też radni (Wawer, Ursus).
MichalJ, to oczywiste, użyłem pewnego skrótu myślowego. Powinienem napisać "posłuchał się głosu krzyczących pasażerów".
Też nie to. Ci krzykacze bardzo często wcale tymi liniami nie jeżdżą.
Akurat to była autentyczna grupa ludzi, z którą nawet spotkał się Jacek Sasin, gdy kandydował na prezydenta miasta. Oczywiście zakładam, że posty pisał oddelegowany członek stowarzyszenia (bo oni chyba jakieś stowarzyszenie mają), a nie wszyscy razem, ale wiadomo o co chodzi. Zresztą każdy może używać w tych prawach pluralis maiestatis, bo zawsze znajdzie w swojej rodzinie głos poparciaGeorg pisze:Na forum też jakiś czas temu o przegubowe 122 na Przasnyskiej co 5 minut walczył użytkownik podpisujący się jako "mieszkańcy Żoliborza".
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Jeśli nie jeżdżą, to co ich obchodzi ta zmiana?MichalJ pisze:Też nie to. Ci krzykacze bardzo często wcale tymi liniami nie jeżdżą.
"Jeżdżę raz na ruski rok, ale ma być po staremu."
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
Czuję się jak debil - nie wiem po co pisałem na berdyczow(at)ztm.waw.pl w obronie tej reformy. Nawet żadnego "dziękujemy za opinię" poza jakąś defaultową zwrotką nie dostałem.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Jak rozumiem jednak wszystkie kursy na 112 nadal będą jeździły na Karolin?
No ale co to ma do rzeczy? Chcieli pozostawienia tych linii? Chcieli. Posłuchał się ich ZTM? Posłuchał.MichalJ pisze:Też nie to. Ci krzykacze bardzo często wcale tymi liniami nie jeżdżą.
Mylisz fakty.Poc Vocem pisze:Akurat to była autentyczna grupa ludzi, z którą nawet spotkał się Jacek Sasin, gdy kandydował na prezydenta miasta. Oczywiście zakładam, że posty pisał oddelegowany członek stowarzyszenia (bo oni chyba jakieś stowarzyszenie mają), a nie wszyscy razem, ale wiadomo o co chodzi. Zresztą każdy może używać w tych prawach pluralis maiestatis, bo zawsze znajdzie w swojej rodzinie głos poparciaGeorg pisze:Na forum też jakiś czas temu o przegubowe 122 na Przasnyskiej co 5 minut walczył użytkownik podpisujący się jako "mieszkańcy Żoliborza".
Stowarzyszenie, o którym wspominasz, to ciało mieszkańców Kiedyś-Przemysłowego Żoliborza (Stowarzyszenie Nowy Żoliborz). Im faktycznie udało się zorganizować spotkanie (w budynku "Apartamenty Krasińskiego" z adresem przy Przasnyskiej) z Sasinem w ramach kampanii wyborczej na prezydenta miasta.
Natomiast Troll z Przasnyskiej to znana od lat persona, która obraża wszystkich, insynuuje, oczernia i próbuje zdyskredytować wyłącznie w jednym celu: aby pod jego oknami na Przasnyskiej (między Krasińskiego a Elbląską) kursował jakikolwiek autobus.
Mała podpowiedź:
http://autobusczerwony.blox.pl/2014/02/ ... skiej.html
Szczególnie na Wolumenie i w relacji Jelonki-Ochota/DWZWoronicz pisze: 184 to jest jakaś żenada i śmiech na sali bo ta linia praktycznie na całej trasie pokrywa się z 11,
Szczególnie pokrywa się w relacji Bemowo-Bródno i Bemowo-ciąg Żeromskiego.Woronicz pisze:112 podobnie jest śmiechu warte.
Dyabeł tkwi w szczegółach.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
- Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej
według dobrego projektu 184 miało jeździć tam cały czas ale potem miało zastępować 167 i nie dublować tramwaju.person pisze:Szczególnie na Wolumenie i w relacji Jelonki-Ochota/DWZWoronicz pisze: 184 to jest jakaś żenada i śmiech na sali bo ta linia praktycznie na całej trasie pokrywa się z 11,
Myślałem, że to oczywiste że chodziło mi o bemowską część tej linii. 112 powinno zostać skrócone do Nowego Bemowa.person pisze:Szczególnie pokrywa się w relacji Bemowo-Bródno i Bemowo-ciąg Żeromskiego.Woronicz pisze:112 podobnie jest śmiechu warte.
Dyabeł tkwi w szczegółach.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Teraz to musztarda po obiedzie, ale moze trzeba bylo puscic 154 uchem 190 przez Czluchowska. Dojazd do Zachodniego by był.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W jaki sposób ma zawracać 397 przy Metrze Stare Bielany? Bo rozumiem, że zarówno odjazd, jak i przyjazd mają następować na przystanki wspólne ze 197, żeby to miało jakiś sens.
Najprostsze wydaje się kryterium przez Kasprowicza, Podczaszyńskiego i Marymoncką.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.