W weekendy i wieczorami to na kazdej linii pasowalby szynobus , to tania damagogiaŁukasz pisze:Nie, chciałbym puszczać szynobus w weekendy i poza szczytem, zwłaszcza wieczorami.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego
Moderator: Wiliam
Na moje niefachowe oko wygięcie linii do Radomia pod lotnisko wyklucza obsługę Służewca skoro teraz tunel tuż za Dłużej ledwo się dogina pod stary terminal.Łukasz pisze:Za cenę tego tunelu można by na Służewcu zbudować 2n torów odstawczych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Można by przedłużyć od obecnego kawałka, ale tunel pod lotniskiem byłby długi.
I na pewno taniej skoro pod pasami startowymi trzeba by drążyć kretami.MichalJ pisze:Można by przedłużyć od obecnego kawałka, ale tunel pod lotniskiem byłby długi.
To może jednak wróćmy do tematu Mostu Łazienkowskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja mówiłem, że zamiast lotniska, w kontekście tego "skąd by się brały puste pociągi na Służewcu". Ze Służewca.
PS jeszcze raz powtarzam, że lubię te pociągi - i korzystam.
PS2 http://www.rynek-kolejowy.pl/59544/czec ... tnisko.htm
PS3 może by delikatnie posprzątać gdzieś to (chyba do "Koleją na warszawskie lotnisko").
PS jeszcze raz powtarzam, że lubię te pociągi - i korzystam.
PS2 http://www.rynek-kolejowy.pl/59544/czec ... tnisko.htm
PS3 może by delikatnie posprzątać gdzieś to (chyba do "Koleją na warszawskie lotnisko").
ŁK
Też bym prosił, żeby przenieść. A, zobaczcie sobie, jak wygląda połączenie kolejowe na lotnisko lubelskie (znaczy w Świdniku)...
Z komórki nie sprzątnę. Może jutro.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A moze ktos wie czy po otwarciu mostu lazienkowskiego 520 dalej bedzie mialo przystanek przy metrze swietokrzyska
Nie może być innej opcji, w końcu to jeden z głównych węzłów warszawskich teraz.
Nie będą mieć argumentu, każda linia wraca na starą trase, gdyby ZTM zrobił wyjątek, to by krzyczeli. Sami krzyczeli że mieli mieć autobus do I linii metra i tak pozostanie.Pawel_ pisze:151 będzie krzyczało, żeby zostało na obecnej, objazdowej, trasie!
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To jaka frekwencja uzasadniałaby poniesienie takich kosztów?osa pisze:Ale nie kosztowało to aż tyle co źle zaprognozowany odcinek na lotnisko.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nie pawciu. Jeżeli tnie się rozkłady 24, 26, sierpniowego 1, 128, czy jak w przypadku 159 cięcie wakacyjne i pozostawienie rozkładu gównianego pociętego wakacyjnego adekwatnego do potrzeb, żeby zachować przenajświętszą tarczkę na Wisłostradzie frekwnecyjnych, to nie jest to utrzymywanie systemu przy życiu. To się nazywa demontaż. Sprecyzujmy rzecz po imieniu, naprawdę.pawcio pisze:(...)utrzymywania systemu przy życiu(...)
Nie, nie. To jest utrzymywanie systemu przy życiu. Nieodległe od uporczywej terapii. Demontaż mamy co najwyżej polityki transportowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To ile silnych linii ma musi być jeszcze pociętych, żebyśmy w końcu mogli głośno mówić o rozwalaniu układu komunikacyjnego? Jak dużo linii musi mieć pocięte lub, co gorsza, zlikwidowane wieczorne kursy? Poprawność polityczna to niech sobie obowiązuje w ZTM-ie, a nie na Wawkomie. Jeżeli dochodzi do demontażu polityki transportowej, to tak, w warszawskich warunkach jest to demontaż układu komunikacyjnego i żadne owijanie gówna w papierek tego nie zmieni, bo to już się zaczęło, co widać po przykładzie kilku linii. W ogóle to bardzo ciekawe, że rada miasta uchwala politykę transportową, a potem ZTM i tak robi swoje.pawcio pisze:Demontaż mamy co najwyżej polityki transportowej.