[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 07 kwie 2012, 11:14

Kasowniki w Swingu jesteś w stanie uruchomić niezależnie od wyświetlaczy. Stary dobry sterownik od kasowników też jest dostępny :)

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 07 kwie 2012, 11:16

Kasowniki w Swingu jesteś w stanie uruchomić niezależnie od wyświetlaczy. Stary dobry sterownik od kasowników też jest dostępny :)
Pod jedną z pierwszy klap po prawej stronie w I członie ?
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 07 kwie 2012, 14:31

Szeregowy_Równoległy pisze: (jak w Macrosystemie), czy kasowniki mają swój sterownik?
Zaraz, w MZK-owskich Solarkach po wgraniu linii,brygady, itp... Kasowniki nadal są nie gotowe do pracy, dopiero po wpisaniu służbowego, linii, brygady, do "sterownika" od kasowników są gotowe do pracy.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 07 kwie 2012, 14:35

SG pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze: (jak w Macrosystemie), czy kasowniki mają swój sterownik?
Zaraz, w MZK-owskich Solarkach po wgraniu linii,brygady, itp... Kasowniki nadal są nie gotowe do pracy, dopiero po wpisaniu służbowego, linii, brygady, do "sterownika" od kasowników są gotowe do pracy.
Macrosystem w Mobilisie jest połączony z kasownikami, nie ma do nich osobnego monetelowskiego sterownika. W MZA są dwa sterowniki.
noidea

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 07 kwie 2012, 15:14

Adam G. pisze:
SG pisze:Zaraz, w MZK-owskich Solarkach po wgraniu linii,brygady, itp... Kasowniki nadal są nie gotowe do pracy, dopiero po wpisaniu służbowego, linii, brygady, do "sterownika" od kasowników są gotowe do pracy.
Macrosystem w Mobilisie jest połączony z kasownikami, nie ma do nich osobnego monetelowskiego sterownika. W MZA są dwa sterowniki.
a znowu w TW również jest osobny monetelowski sterownik.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7695
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 07 kwie 2012, 16:10

Adam G. pisze:Macrosystem w Mobilisie jest połączony z kasownikami, nie ma do nich osobnego monetelowskiego sterownika.
A kasowniki są Monetela, czy Mery Błonie?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 07 kwie 2012, 20:50

beni pisze:Ciekawostka.
W połowie marca tego roku rozłączono skład 2164+2165. 2164 pojawiał się przez kilka dni na 5 a 2165 testowali na zajezdni Wola. Zaś pod koniec marca na 20 widziałem skład 2164+2165 z powrotem w ruchu. Zaś dzisiaj mnie zdziwił widok na piątce 2165 solo.
Złączyli żeby było czym jeździć na metrotramach.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 23 kwie 2012, 19:01

Ciekawostka przyuważona dzisiaj w trakcie jazdy próbnej: na składzie 2058+59 testowane są nowe jednoramienne odbieraki. Jeden na wagonie 2058 (o konstrukcji zbliżonej do tych, skonstruowanych niedawno w Energocontrolu i stosowanych w niektórych zmodernizowanych EN57) umieszczono "pod włos".
15/12/2005-12/7/2019

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 kwie 2012, 15:37

Kolejna zagwozdka obserwując spis TW na ich stronie domowej można wyczytać że jak był zamiany z 105Na z R2 w zamian za 105Nf z R3, tak teraz odbywa się na odwrót. Czyli skład 105Na z R3 powędrował na R2 a ten oddał skład 105Nf na R3.

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 27 kwie 2012, 23:10

beni pisze:Kolejna zagwozdka obserwując spis TW na ich stronie domowej można wyczytać że jak był zamiany z 105Na z R2 w zamian za 105Nf z R3, tak teraz odbywa się na odwrót. Czyli skład 105Na z R3 powędrował na R2 a ten oddał skład 105Nf na R3.
No popatrz, dziś znów jest normalnie...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7695
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 kwie 2012, 0:07

mkm101 pisze:No popatrz, dziś znów jest normalnie...
Chwilowe zakrzywienie czasoprzestrzeni.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 09 maja 2012, 22:51

Od dawna mamy drugi skład bulw w nowym malowaniu? Jest to (jeśli dobrze pamiętam) 2104+2105.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 maja 2012, 22:53

To trzeci. Do tej pory jeździ 2088+2089 i 2098+2099 w nowym malowaniu.

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 09 maja 2012, 23:00

O, "szybko". Składy po jakichś waleniach czy tak po prostu malowane?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 maja 2012, 22:16

A tak w ogóle czemu część u-bootów jeździ w wersji "all yellow"? Jest to przepisowe i zgodne z wymaganiami ZTM-u?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ