Strona 54 z 235

: 07 kwie 2012, 11:14
autor: Pingwin
Kasowniki w Swingu jesteś w stanie uruchomić niezależnie od wyświetlaczy. Stary dobry sterownik od kasowników też jest dostępny :)

: 07 kwie 2012, 11:16
autor: Desert
Kasowniki w Swingu jesteś w stanie uruchomić niezależnie od wyświetlaczy. Stary dobry sterownik od kasowników też jest dostępny :)
Pod jedną z pierwszy klap po prawej stronie w I członie ?

: 07 kwie 2012, 14:31
autor: SG
Szeregowy_Równoległy pisze: (jak w Macrosystemie), czy kasowniki mają swój sterownik?
Zaraz, w MZK-owskich Solarkach po wgraniu linii,brygady, itp... Kasowniki nadal są nie gotowe do pracy, dopiero po wpisaniu służbowego, linii, brygady, do "sterownika" od kasowników są gotowe do pracy.

: 07 kwie 2012, 14:35
autor: Adam G.
SG pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze: (jak w Macrosystemie), czy kasowniki mają swój sterownik?
Zaraz, w MZK-owskich Solarkach po wgraniu linii,brygady, itp... Kasowniki nadal są nie gotowe do pracy, dopiero po wpisaniu służbowego, linii, brygady, do "sterownika" od kasowników są gotowe do pracy.
Macrosystem w Mobilisie jest połączony z kasownikami, nie ma do nich osobnego monetelowskiego sterownika. W MZA są dwa sterowniki.

: 07 kwie 2012, 15:14
autor: SG
Adam G. pisze:
SG pisze:Zaraz, w MZK-owskich Solarkach po wgraniu linii,brygady, itp... Kasowniki nadal są nie gotowe do pracy, dopiero po wpisaniu służbowego, linii, brygady, do "sterownika" od kasowników są gotowe do pracy.
Macrosystem w Mobilisie jest połączony z kasownikami, nie ma do nich osobnego monetelowskiego sterownika. W MZA są dwa sterowniki.
a znowu w TW również jest osobny monetelowski sterownik.

: 07 kwie 2012, 16:10
autor: MisiekK
Adam G. pisze:Macrosystem w Mobilisie jest połączony z kasownikami, nie ma do nich osobnego monetelowskiego sterownika.
A kasowniki są Monetela, czy Mery Błonie?

: 07 kwie 2012, 20:50
autor: piotram
beni pisze:Ciekawostka.
W połowie marca tego roku rozłączono skład 2164+2165. 2164 pojawiał się przez kilka dni na 5 a 2165 testowali na zajezdni Wola. Zaś pod koniec marca na 20 widziałem skład 2164+2165 z powrotem w ruchu. Zaś dzisiaj mnie zdziwił widok na piątce 2165 solo.
Złączyli żeby było czym jeździć na metrotramach.

: 23 kwie 2012, 19:01
autor: TLG
Ciekawostka przyuważona dzisiaj w trakcie jazdy próbnej: na składzie 2058+59 testowane są nowe jednoramienne odbieraki. Jeden na wagonie 2058 (o konstrukcji zbliżonej do tych, skonstruowanych niedawno w Energocontrolu i stosowanych w niektórych zmodernizowanych EN57) umieszczono "pod włos".

: 26 kwie 2012, 15:37
autor: beni
Kolejna zagwozdka obserwując spis TW na ich stronie domowej można wyczytać że jak był zamiany z 105Na z R2 w zamian za 105Nf z R3, tak teraz odbywa się na odwrót. Czyli skład 105Na z R3 powędrował na R2 a ten oddał skład 105Nf na R3.

: 27 kwie 2012, 23:10
autor: mkm101
beni pisze:Kolejna zagwozdka obserwując spis TW na ich stronie domowej można wyczytać że jak był zamiany z 105Na z R2 w zamian za 105Nf z R3, tak teraz odbywa się na odwrót. Czyli skład 105Na z R3 powędrował na R2 a ten oddał skład 105Nf na R3.
No popatrz, dziś znów jest normalnie...

: 28 kwie 2012, 0:07
autor: MisiekK
mkm101 pisze:No popatrz, dziś znów jest normalnie...
Chwilowe zakrzywienie czasoprzestrzeni.

: 09 maja 2012, 22:51
autor: MC
Od dawna mamy drugi skład bulw w nowym malowaniu? Jest to (jeśli dobrze pamiętam) 2104+2105.

: 09 maja 2012, 22:53
autor: ashir
To trzeci. Do tej pory jeździ 2088+2089 i 2098+2099 w nowym malowaniu.

: 09 maja 2012, 23:00
autor: MC
O, "szybko". Składy po jakichś waleniach czy tak po prostu malowane?

: 14 maja 2012, 22:16
autor: MeWa
A tak w ogóle czemu część u-bootów jeździ w wersji "all yellow"? Jest to przepisowe i zgodne z wymaganiami ZTM-u?