: 18 mar 2012, 19:20
Bzdura i to... na resorach.Kosiniak pisze:(..) a alternatywa dla tramwaju musi być wzdłuż każdego torowiska.
Bzdura i to... na resorach.Kosiniak pisze:(..) a alternatywa dla tramwaju musi być wzdłuż każdego torowiska.
taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskachGlonojad pisze:Bzdura i to... na resorach.Kosiniak pisze:(..) a alternatywa dla tramwaju musi być wzdłuż każdego torowiska.
Gdyby były wrzucane wszystkie informacje o zakłóceniach w ruchu autobusów, to strona byłaby nieczytelna...Kosiniak pisze:taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskach
Sugerujesz że szybciej jest metrem z przesiadką w 182,188 itp niż bezpośrednio z Potoku???adw pisze:Ale jest szybciej.
Kosiniak pisze:już nie mówię o szybkości poruszania się tym środkiem lokomocji
Zamiast czytać codziennie zacznij jeździć codziennie. Mnie się zdarzało utknąć w korku tramwajowym - raz na rokKosiniak pisze:taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskach
Ja utykam codziennie na Radosławie, stoje po kilka minut na skrzyżowaniu/przystanku i widzę jak autobus mnie wyprzedza a ludzie znajdujący się w środku śmieją się z tych z tramwaju. Także ...KwZ pisze:Mnie się zdarzało utknąć w korku tramwajowym - raz na rok
...także nikt już w twoje imaginacje nie wierzyDesert pisze:Także ...
Kosiniak pisze:taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskachGlonojad pisze: Bzdura i to... na resorach.![]()
już nie mówię o szybkości poruszania się tym środkiem lokomocji
I lekką ręką ścina się podaż na terenie Marymontu. Żeby zwiększyć podaż na Krasińskiego najlepiej dać tam 303 tj. dawniej 103, czyli:adw pisze:Ale jest potrzebne częstrze 122, co przyznał ZTM, ale mu wozów brakuje. Więc kierując 185 na Powązki ZTM zwiększyłby podaż na najbardziej obleganym odcinku 122 tj. Wilsona-Powązki.
Tak, trzecia tischnerowska....Kosiniak pisze: taka prawda
Po pierwsze, szybkość liczy się od drzwi do drzwi. Gęstsze przystanki dają większą dostępność.już nie mówię o szybkości poruszania się tym środkiem lokomocji
Tyle, że to mega powolne 35 jedzie z Broniewskiego do Centrum raptem 4 minuty dłużej niż dawne chwalone przez Ciebie pod niebiosa 520.adw pisze: Inaczej zostaliby z ręką w nocniku w postaci znacznie rzadszego od 114 i mozolnego 28 aż do Gdańskiego lub mega powolnego 35 do Wilanowskiej.
.
Ale o tym na stronie ZTM nie przeczytasz. Niestety, ale - specjalnie, czy nie - bije to przede wszystkim w tramwaje. Może dlatego, że centrala najgrzeczniej raportujeperson pisze:Gdyby były wrzucane wszystkie informacje o zakłóceniach w ruchu autobusów, to strona byłaby nieczytelna...Kosiniak pisze:taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskach
wydaje się względnie sensowne, ale:Pan Piotr pisze:I lekką ręką ścina się podaż na terenie Marymontu. Żeby zwiększyć podaż na Krasińskiego najlepiej dać tam 303 tj. dawniej 103, czyli:adw pisze:Ale jest potrzebne częstrze 122, co przyznał ZTM, ale mu wozów brakuje. Więc kierując 185 na Powązki ZTM zwiększyłby podaż na najbardziej obleganym odcinku 122 tj. Wilsona-Powązki.
CM. PÓŁNOCNY /BRAMA GŁÓWNA/ ... Broniewskiego - Trasa AK - Powązkowska - Krasińskiego - PL. WILSONA
Poza szczytem można by skoordynować ze 122, żeby było 15-7-8-15-7-8-15-..., a w szczycie 10-10-5-5-10-10-5-5-...
...przy dużo lepszej dostępności (Muranów, Królewska, Świętokrzyska!!!) i z obsługą Arkadii po drodze...Pan Piotr pisze:Tyle, że to mega powolne 35 jedzie z Broniewskiego do Centrum raptem 4 minuty dłużej niż dawne chwalone przez Ciebie pod niebiosa 520.adw pisze: Inaczej zostaliby z ręką w nocniku w postaci znacznie rzadszego od 114 i mozolnego 28 aż do Gdańskiego lub mega powolnego 35 do Wilanowskiej.
.