: 12 gru 2009, 22:04
SU10 (może w perspektywie SU12). Zresztą nie ma co patrzeć na dzisiejsze 127 mówiąc o przyszłości tej linii
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Tylko pytanie po co? Linia 127 ma nie być linią jadącą do Śródmieścia bo akurat rejony , które na Włochach obsługuje linia mają bliską odległość do PKP Włochy. Jeśli dobrze rozumiem R11 Kleszczowa to ma być lokalna linia wyjeżdżająca najdalej do sąsiedniej dzielnicy jaką jest Ochota. Relacje Śródmieście Berestecka (ew.Popularna) powinna obsłużyć zupełnie inna linia.ZaciszaniN pisze:Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. ZachodniegoR-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
![]()
Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
Problemem może być brak krańca. Bo do Starodębów to chyba byłoby za daleko...dzidek pisze:Relacje Śródmieście Berestecka (ew.Popularna) powinna obsłużyć zupełnie inna linia.
To fakt! Dzisiejsze 127 jeden półkurs pokonuje w ... około 140 minR-11 Kleszczowa pisze:SU10 (może w perspektywie SU12). Zresztą nie ma co patrzeć na dzisiejsze 127 mówiąc o przyszłości tej linii![]()
Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.Wolfchen pisze:Problemem może być brak krańca. Bo do Starodębów to chyba byłoby za daleko...dzidek pisze:Relacje Śródmieście Berestecka (ew.Popularna) powinna obsłużyć zupełnie inna linia.
Czy w trakcie i po zakończeniu budowy węzła Łopuszańska będzie istniał skręt z Jerozolimskich w Krańcową?dzidek pisze:Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.Wolfchen pisze:Problemem może być brak krańca. Bo do Starodębów to chyba byłoby za daleko...
Owszem po modernizacji skrzyżowania będzie istniał skręt.wojtor pisze:Czy w trakcie i po zakończeniu budowy węzła Łopuszańska będzie istniał skręt z Jerozolimskich w Krańcową?dzidek pisze: Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.
Z Suwalskiej i Łabiszyńskiej tym nie obsłużysz, a czwórka w dojeździe na TK to żadna alternatywa, tylko sentymentalna zawalidroga, która powinna pierwsza paść na pysk w ramach marszrutyzacji.Dęboszczak pisze:Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.ZaciszaniN pisze: Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. ZachodniegoTa linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
I to jest "mało"?Dęboszczak pisze:500 stoi "tylko" na odc. Wincentego - Park Traugutta.
Emdegger pisze: 127 na Trakcie byłoby linią punktualniejszą od 500.
No to kryterium uliczne i mamy sprawę z głowy. Zwłaszcza, że jak powstanie dwupoziomowe skrzyżowanie, korki się zmniejszą pewnie...dzidek pisze:Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.
Sorki, ale nie zrozumiałem jak 127 może być punktualniejsze od 500, skoro stoi w jednym korku rano na moście Gdańskim właśnie z 500. Po za tym chyba zapomniałeś, że 500 kursuje tylko do R. Radosława.Emdegger pisze:I to jest "mało"?Dęboszczak pisze:500 stoi "tylko" na odc. Wincentego - Park Traugutta.127 na Trakcie byłoby linią punktualniejszą od 500.
W tym miejscu zdecydowanie się zmniejszą.Wolfchen pisze:No to kryterium uliczne i mamy sprawę z głowy. Zwłaszcza, że jak powstanie dwupoziomowe skrzyżowanie, korki się zmniejszą pewnie...dzidek pisze:Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.
Podobno to kryterium nie jest już możliwe do zrealizowania niestety. Nie wiem z jakiej przyczyny, ale ktoś z naszych w ZTMie pisał już o tym. Natomiast zawsze można posłać go nad torami wukadki Raków i zakrańcować przy samej stacji kolejki. Miejsca tam jest w nadmiarze.Wolfchen pisze:No to kryterium uliczne i mamy sprawę z głowy. Zwłaszcza, że jak powstanie dwupoziomowe skrzyżowanie, korki się zmniejszą pewnie...