Strona 54 z 73

: 05 maja 2011, 21:40
autor: Bywalec
W kierunku Boernerowa to za przystankiem Fort Blizne zaczyna się jednotor i jest do końca trasy z mijankami przy WAT i Starym Bemowie

: 05 maja 2011, 22:34
autor: Paweł D.
Naniosłem kursy 20-ki na wykres aby zobaczyć czy są jakieś zapasy czasowe na mijankach ale rozkład jest tak napięty, że 1-2 minuty spóźnienia w godzinach szczytu rozwalają punktualność na kilka godzina robiąc efekt domina. Zainteresowani mogą sami ocenić:
Obrazek

: 05 maja 2011, 22:37
autor: Łukasz
MichalJ pisze:Oj, coś za głęboka woda z tą 20. Było na próbę zrobić 20bis Boernerowo-Koło na miesiąc czy dwa... :)
20beta by lepiej brzmiało.

[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:40 ]
ashir pisze:
pawcio pisze:Wszystko pięknie, ale gubisz połączenie Żerań-Wileniak.
Myślałem o tym, żeby w razie co puścić Z-1
Z-1 dlatego, że jest jeden tor z 18, a na Bemowie jednotor? To tylko u nas można wymyślić.
Niech jeździ jak jeździ, ze skrótem do Koła najwyżej, a na Kole można postawić rezerwę 20f.

[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:42 ]
MeWa pisze:...w tym wiele z odcinkami jednotorowymi.
No właśnie, może się trzeba udać po nauki do Elbląga?

[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:44 ]
Siecool pisze: Nie mogę się oprzeć temu pytaniu: jedna noc, cztery składy, czterech motorowych i próbujemy przegrzać system - np. jeden skład na Borneo, jeden na mijance WAT, jeden na Starym Bemowie, jeden na starcie jednotoru, wszyscy chcą jechać teraz-zaraz. Co zrobi system? Czemu te testy były prowadzone tak po łebkach, bez doprowadzania do sytuacji krytycznej? Czemu nie próbowano jednej nocy jeździć tam ile wlezie?
Na razie to średnio działało jak był jeden tramwaj... A cztery, hoho, panie.

Ale się dołączam do pytania.

[ Dodano: |5 Maj 2011|, 2011 22:58 ]
Paweł D. pisze:Naniosłem kursy 20-ki na wykres aby zobaczyć czy są jakieś zapasy czasowe na mijankach ale rozkład jest tak napięty, że 1-2 minuty spóźnienia w godzinach szczytu rozwalają punktualność na kilka godzina robiąc efekt domina. Zainteresowani mogą sami ocenić:
[url=http://img200.imageshack.us/img200/2439/l20a.th.png]Obrazek[/URL]
Od poniedziałku będzie (szczyt popołudniowy) przyjeżdżać na Blizne z końcówką 4,
czyli wat 6, bemowo - 8, boernerowo 9, gdzie ma 8 minut postoju, do 7, więc mijanka jest na bemowie 8, wat bez związku - 0, na fort wraca z 2. Teoretycznie więc opóźnienie z miasta może być 8-minutowe, kolejne 8 minut bufora jest na Boernerowie. Teoretycznie więc nic się nie powinno dziać.

Z tego też, co zauważyłem, cała panika rozchodzi się o pięciominutowy jednotor, na którym są 2 mijanki, a jeszcze trzecia na Boernerowie. No panowie i panie - gdzie my jesteśmy? Komputery sobie radzą z synchronizacją sekundową, a my tutaj 2 tramwajów na 3 mijanki nie jesteśmy w stanie włożyć?

: 05 maja 2011, 23:36
autor: Lonik
Jako że dziś TW jakoś doszło do ładu ze sygnalizacją na mijankach, to
zamieszczam schemat blokowy sygnalizacji na jednotorze.

: 06 maja 2011, 9:25
autor: piotram
JaBaal pisze:A właściwie dlaczego te mijanki zostały wcześniej 'skasowane',
Dokładnie to jedna mijanka. Ale nie zostala skasowana, sygnalizacja na niej działała, tylko rozkład zakładał brak mijania.
A chyba nadal coś szwankuje, dziś się na 20 z Bemowa nie doczekałem. Wczoraj wieczorem też jakieś stada się szlajały.

[ Dodano: |6 Maj 2011|, 2011 09:37 ]
Plesim pisze:
MeWa pisze:a powiedzcie mi - czemu tramwaje niektóre muszą tak blisko podjeżdżać sygnalizatora, aby uzyskać sygnał zezwalający na wjazd na jednotor, przez co motorniczy ledwo widzi światło?
Powodem takiego podjeżdżania jest umiejscowienie czujników sygnalizacji.
I przez to tramwaj oczekujący stoi na... przejściach dla pieszych (-X

: 06 maja 2011, 11:24
autor: Plesim
Lonik pisze:Jako że dziś TW jakoś doszło do ładu ze sygnalizacją na mijankach,
I właśnie sygnalizacja padła po raz kolejny.

: 06 maja 2011, 11:27
autor: MichalJ
Na berło może niech lepiej jeżdżą...

: 06 maja 2011, 11:40
autor: Rafalinho
Jak w Katowicach na kluczyk i lampkę. ](*,)

: 06 maja 2011, 11:47
autor: Piottr
Rafalinho pisze:Jak w Katowicach na kluczyk i lampkę. ](*,)
Najprostsze rozwiązania są najtrudniejsze do przebrnięcia przez formalizm.
Ile pieniędzy i nerwów by zaoszczędził taki najprostszy system... a tu blokada elektroniczna, wypasiona, i nie działa...

: 06 maja 2011, 12:30
autor: BJ
Na czym polega jazda "na kluczyk i lampkę"?

: 06 maja 2011, 13:11
autor: piotram
BJ pisze:Na czym polega jazda "na kluczyk i lampkę"?
Motorowy wysiada i przekręca kluczyk w skrzyneczce na słupie. Gasi wtedy lampkę co oznacza że odcinek jest zajęty.

: 06 maja 2011, 15:19
autor: MeWa
piotram pisze:
BJ pisze:Na czym polega jazda "na kluczyk i lampkę"?
Motorowy wysiada i przekręca kluczyk w skrzyneczce na słupie. Gasi wtedy lampkę co oznacza że odcinek jest zajęty.
a potem po zjeździe z odcinka zapala. Fajna sprawa - testowałem ;)

: 06 maja 2011, 15:45
autor: piotram
MeWa pisze:a potem po zjeździe z odcinka zapala.
A jak z przeciwka coś już czeka to najczęsciej nie :)

: 07 maja 2011, 14:45
autor: Łukasz
piotram pisze:
BJ pisze:Na czym polega jazda "na kluczyk i lampkę"?
Motorowy wysiada i przekręca kluczyk w skrzyneczce na słupie. Gasi wtedy lampkę co oznacza że odcinek jest zajęty.
To ten system teoretycznie też mógłby tak działać, ale coś mu nie idzie ;]

: 08 maja 2011, 0:55
autor: MeWa
Pierwszy dzień bez awarii? :D