Post
autor: chester » 17 wrz 2012, 7:30
Primo, Gandhi/Rosoła to naprawdę upierdliwe skrzyżowanie. Dość powiedzieć, ze to wlasnie tam rano robią się korki na Rosoła, ze względu na najdluzszą fazę. Przesiadka ze 179 w kier. Centrum to przejście z 70-80 metrów do przejścia, następnie przejście na dwa cykle świateł (jeden cykl biegiem - to nie żart). Naprawdę Przesiadka na Ursynowie Płn. jest szybsza, ewentualnie trwa tyle samo. Powtórzę więc - jeśli żąda się przesiadki jednoperonowej na Płn., to czemu nie ma jej być na Teligi?
Secundo, nie pogardzałbym potokami z czterech przystanków na ul. Rosoła.
Tertio, najwyraźniej sporo studentów/ pracowników SGGW mieszka na Natolinie/ Kabatach, gdyż rano dużo osób wysiada tam ze 166.
Quatro, wspólna trasa 195-503/166 to odcinek bardziej tranzytowy (Dol. Służewiecka, Sobieskiego), niż docelowych podróży. Nie kasowałbym linii tylko z tego powodu, bo to absurd.
Quinto, sugerowane zmiany 179/192 nie są dobre. Trzeba przyznać, ze aktualny układ dowozówek jest całkiem optymalny. Zresztą, jak zaczyna się kombinowanie z paroma liniami, bo jedna stanowi problem, to wzorem innych tematów najwyraźniej znaczy, ze to nie ta linia jest problemem.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.