Strona 54 z 83

: 23 gru 2012, 21:51
autor: MisiekK
TLG pisze:
sprinter pisze:W jakiej formie?
Standardowo: kilka skrzynek wódki, kawior, panienki
Aftery już we własnym zakresie :-)

: 11 sty 2013, 15:46
autor: jasiu
Ma ktoś namiary na firmę PHU Kawałek, która skupuje 13N do kasacji?

: 11 sty 2013, 15:50
autor: eM
jasiu pisze:Ma ktoś namiary na firmę PHU Kawałek, która skupuje 13N do kasacji?
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KAWAŁEK" ADRIAN MALINOWSKI
ul. Por. Kazimierza Trzaskalskiego, Lubicz Górny, 87-162 Lubicz Dolny, Polska
Stopiątki z Gdańska i parówki z Warszawy w jednym stały domu... :rip:

: 11 sty 2013, 21:50
autor: jasiu
To ja wiem, chodzi mi o telefon/e-mail.

: 15 sty 2013, 7:06
autor: beni
14.01.2013 roku zdjęto oficjalnie ostatnie wagony 13N ze stanu Tramwajów Warszawskich.

Pozostało na stanie technicznych i zabytków:
12 ex 12 - gospodarczy R2
23 ex 23 - wieżowy T1
53 ex 53 - gospodarczy R4
388 ex 388 - pomiarowy T1
402'' ex 585 - gospodarczy R4
2412'' ex 778 - gospodarczy R3

371 - zabytek 13N
400 - zabytek 13N
534 - zabytek 13NS docelowo
588 ex 535 - zabytek 13NSD docelowo numer 535
642 - zabytek 13N
753 ex 503 - zabytek jako druga 13N wyprodukowana docelowo numer 503
795 - zabytek 13N

Nie wiem co z 821+818 i 407 czy też zostają na zabytki czy kasacja.

Życzę wszystkim zaangażowanym by współpraca z TW zaowocowała tak aby za nie długo te 13N pozostawione na zabytki nie zgniły na R4.

: 15 sty 2013, 8:33
autor: MisiekK
beni pisze:Pozostało na stanie technicznych i zabytków:
Wszystkie wagony zdjęte ze stanu zostały przesunięte do stanu gospodarczego.
beni pisze:Życzę wszystkim zaangażowanym by współpraca z TW zaowocowała tak aby za nie długo te 13N pozostawione na zabytki nie zgniły na R4.
Masz jakiś pomysł? Źródełko pieniążków?

: 15 sty 2013, 8:44
autor: beni
Pieniądze ach te pieniądze nie masz jesteś szczęśliwy, a jak masz to same kłopoty. Racja przecież TW sama nie podoła w utrzymaniu tylu zabytków. Trzeba wspomóc. Muszę pomyśleć nad jakąś kampanią na rzecz ratowania historii miasta w postaci ruchomych zabytków.

: 15 sty 2013, 8:50
autor: MisiekK
beni pisze:Trzeba wspomóc.
Czekam na Twoje propozycje skoro poruszyłeś temat.

: 15 sty 2013, 9:07
autor: Teokryt
Jaki stopień środków jest oczekiwany?

: 15 sty 2013, 9:32
autor: MisiekK
Nawiasem mówiąc to nagle się worek z ratownikami 13-tek rozsypał. Przez 2 lata, gdy były ciachane niezłe wozy, warte zachowania, pies z kulawą noga oprócz KMKM się tematem nie interesował, a teraz uraaaaa! wielkie poruszenie. Cóż - słomiany zapał i tak skończy w piecu hutniczym.

: 21 sty 2013, 14:19
autor: jasiu
jasiu pisze:Ma ktoś namiary na firmę PHU Kawałek, która skupuje 13N do kasacji?
Gdyby to kogoś interesowało, kontakt nawiązany. Są do kupienia m.in. klasyczne fotele od 105N, ramki na tablice itp.

: 26 mar 2013, 18:50
autor: beni
Po zakończeniu wycinaniu 13N pora na żyletki przerabiać 105Na.

Po przeniesieniu drugiego już składu 105N2k/2000 w tym roku z Żoliborza na Wolę.
Zajezdnia Wola skreśliła ze stanu kolejny skład na 10xx+10xx.

Pozdrawiam.

: 26 mar 2013, 21:31
autor: MichałP.
beni pisze:Po przeniesieniu drugiego już składu 105N2k/2000 w tym roku z Żoliborza na Wolę.
Zajezdnia Wola skreśliła ze stanu kolejny skład na 10xx+10xx
Wg bazy danych pojazdów na stronie ZTM:
- przeniesiony skład to :arrow: 2126+2127
- skreślono skład: :arrow: 1033+1014

: 26 mar 2013, 21:32
autor: Kelly
MichałP. pisze:- skreślono skład: :arrow: 1033+1014
Najfajniesza 105 :(

: 30 mar 2013, 22:49
autor: MisiekK
Kelly pisze:
MichałP. pisze:- skreślono skład: :arrow: 1033+1014
Najfajniesza 105 :(
Ke?? Pod jakim względem? Bo 1014 był zdekompletowany i nie miał 4 klapy dachowej??