Informacja w Swingach i Jazzach
Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona...
A w ogóle to czemu te 9-tki nie jeżdżą jako 77?
A w ogóle to czemu te 9-tki nie jeżdżą jako 77?
Taki sam nonsens jest z porannymi i wieczornymi kursami skróconymi 8 do Cm. Wolskiego (oczywiście mam namyśli sytuację sprzed zamknięcia torów na Powstańców Śląskich).bepe pisze:Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona...
Bo się naszym cudnym rozkładowcom od przystanków na żądanie jak zawsze znacznik nie wstawił. A motorowym jak widać się nie chce przestawiać (i poniekąd mają rację).bepe pisze:Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona..
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Świetnie - a co z drugim pytaniem? Wszak to by była najprostsza metoda rozwiązania tego problemu...
Nie przestawiają bo po co mają narażać się na kwita, że coś sami zmieniają czyli coś na wzór zjazdów 17 na R-4 czy R-3. Nie ważne, że coś by było bardziej zauważalne dla pasażera, szczególnie takiego co akurat nie spojrzał na przedni wyświetlacz. Ważne, że ZTM tak chce i tak ma być nawet jak to jest bez sensu.MisiekK pisze:Bo się naszym cudnym rozkładowcom od przystanków na żądanie jak zawsze znacznik nie wstawił. A motorowym jak widać się nie chce przestawiać (i poniekąd mają rację).bepe pisze:Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona..
Nie wiem. Widocznie taki był pomysł.bepe pisze:Świetnie - a co z drugim pytaniem? Wszak to by była najprostsza metoda rozwiązania tego problemu...
A wystarczyłaby np. uwaga do karty. Ale zdaje się problem już jest rozwiązany, bo wrzesień się skończył.drobert pisze:Nie przestawiają bo po co mają narażać się na kwita, że coś sami zmieniają czyli coś na wzór zjazdów 17 na R-4 czy R-3.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Na Dworcu Centralnym można się przesiąść dwa razy na KM8. Tak przynajmniej pokazują elektrodechy.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
Czy to normalne czy tylko jakiś błąd. W Swingu na podsufitowych monitorach wyświetlana była cały czas godzina i dzień na przemian z przystankami. Brak linii i kierunku. Wóz bodajże 3151.
Muszę wrócić do tych zjazdów do zajezdni w swingach bo jechałem dziś 9 zjeżdżającym do Pragi i to jest jakaś kpina, beznadzieja, żal. Zero wyszczególnienia, że jest to jakiś inny kurs. Żenada. Dlaczego kurs skrócony da się ładnie i wyraźnie oznaczyć, a zjazdowego już niedasię?
A tak w ogóle to 9 zjeżdżające na Pragę powinno jechać jako 7... żenada.
A tak w ogóle to 9 zjeżdżające na Pragę powinno jechać jako 7... żenada.
Zdarza się. Czasami na wszystkich monitorach, czasem na części.Plesim pisze:Czy to normalne czy tylko jakiś błąd. W Swingu na podsufitowych monitorach wyświetlana była cały czas godzina i dzień na przemian z przystankami. Brak linii i kierunku. Wóz bodajże 3151.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Jak to zero? Przód, bok, środek - są dobrze oznaczone - widać wyraźnie dokąd wagon jedzie. Problem jest jedynie z tyłem pojazdu (genezę dawno temu wyjaśniłem).Mong pisze:Zero wyszczególnienia, że jest to jakiś inny kurs. Żenada. Dlaczego kurs skrócony da się ładnie i wyraźnie oznaczyć, a zjazdowego już niedasię?
Była na ten temat dawno temu dyskusja - niedasięMong pisze:A tak w ogóle to 9 zjeżdżające na Pragę powinno jechać jako 7... żenada.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Chodziło mi o to, że oznaczenie tego kursu niczym nie różni się od odznaczenia zwyczajnego kursu. W kursach skróconych i trasach zmienionych masz dodatkowe napisy na kwadratach, które moim zdaniem są bardzo dobrym rozwiązaniem, bo od razu dają ludziom do myślenia, że nie jest to zwykły kurs. Dlaczego więc na kwadratach zjazdu do zajezdni nie może być dodatkowego napisu? Poza tym kursy skrócone i trasy zmienione mają też dodatkowy napis na elektrokoralach (TZ mają napis na żółtym tle, a KS na czerwonym tle). Przy zjazdach też taki napis powinien się wyświetlać. No i KS mają napis w negatywie na czole, napis "kurs skrócony" na czerwonym tle na wyświetlaczu sufitowym i zapowiedzi głosowe. Dlaczego zjazdy nie mogą tego mieć? Bardzo dobrym rozwiązaniem byłoby gdyby w zjazdach na 5 przystanków przed zjazdem z podstawowej trasy linii odzywała się zapowiedź "uwaga, zjazd do zajezdni (np.) Praga".MisiekK pisze:Jak to zero? Przód, bok, środek - są dobrze oznaczone - widać wyraźnie dokąd wagon jedzie. Problem jest jedynie z tyłem pojazdu (genezę dawno temu wyjaśniłem).Mong pisze:Zero wyszczególnienia, że jest to jakiś inny kurs. Żenada. Dlaczego kurs skrócony da się ładnie i wyraźnie oznaczyć, a zjazdowego już niedasię?
Bo tak zostało zamówione i teraz na złość tego nie poprawią.
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
ZTM chyba, bo niby kto?