Informacja w Swingach i Jazzach

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 28 wrz 2014, 16:31

Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona...

A w ogóle to czemu te 9-tki nie jeżdżą jako 77?

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 28 wrz 2014, 17:57

bepe pisze:Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona...
Taki sam nonsens jest z porannymi i wieczornymi kursami skróconymi 8 do Cm. Wolskiego (oczywiście mam namyśli sytuację sprzed zamknięcia torów na Powstańców Śląskich).

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 wrz 2014, 22:46

bepe pisze:Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona..
Bo się naszym cudnym rozkładowcom od przystanków na żądanie jak zawsze znacznik nie wstawił. A motorowym jak widać się nie chce przestawiać (i poniekąd mają rację).
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 29 wrz 2014, 1:19

Świetnie - a co z drugim pytaniem? Wszak to by była najprostsza metoda rozwiązania tego problemu...

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 30 wrz 2014, 18:34

MisiekK pisze:
bepe pisze:Dlaczego nocne 9 w kierunku Wiatracznej i pl. Narutowicza jeździ bez żadnej informacji o kursie skróconym? Przecież normalna trasa 9 to Gocławek-P+R, więc trasa Wiatraczna-pl. Narutowicza jest w oczywisty sposób skrócona..
Bo się naszym cudnym rozkładowcom od przystanków na żądanie jak zawsze znacznik nie wstawił. A motorowym jak widać się nie chce przestawiać (i poniekąd mają rację).
Nie przestawiają bo po co mają narażać się na kwita, że coś sami zmieniają czyli coś na wzór zjazdów 17 na R-4 czy R-3. Nie ważne, że coś by było bardziej zauważalne dla pasażera, szczególnie takiego co akurat nie spojrzał na przedni wyświetlacz. Ważne, że ZTM tak chce i tak ma być nawet jak to jest bez sensu.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 paź 2014, 23:40

bepe pisze:Świetnie - a co z drugim pytaniem? Wszak to by była najprostsza metoda rozwiązania tego problemu...
Nie wiem. Widocznie taki był pomysł.
drobert pisze:Nie przestawiają bo po co mają narażać się na kwita, że coś sami zmieniają czyli coś na wzór zjazdów 17 na R-4 czy R-3.
A wystarczyłaby np. uwaga do karty. Ale zdaje się problem już jest rozwiązany, bo wrzesień się skończył.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 16 paź 2014, 20:42

Na Dworcu Centralnym można się przesiąść dwa razy na KM8. Tak przynajmniej pokazują elektrodechy. :D
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 17 paź 2014, 14:19

Czy to normalne czy tylko jakiś błąd. W Swingu na podsufitowych monitorach wyświetlana była cały czas godzina i dzień na przemian z przystankami. Brak linii i kierunku. Wóz bodajże 3151.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 17 paź 2014, 15:05

Muszę wrócić do tych zjazdów do zajezdni w swingach bo jechałem dziś 9 zjeżdżającym do Pragi i to jest jakaś kpina, beznadzieja, żal. Zero wyszczególnienia, że jest to jakiś inny kurs. Żenada. Dlaczego kurs skrócony da się ładnie i wyraźnie oznaczyć, a zjazdowego już niedasię?
A tak w ogóle to 9 zjeżdżające na Pragę powinno jechać jako 7... żenada.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 19 paź 2014, 0:56

Plesim pisze:Czy to normalne czy tylko jakiś błąd. W Swingu na podsufitowych monitorach wyświetlana była cały czas godzina i dzień na przemian z przystankami. Brak linii i kierunku. Wóz bodajże 3151.
Zdarza się. Czasami na wszystkich monitorach, czasem na części.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 20 paź 2014, 8:47

Mong pisze:Zero wyszczególnienia, że jest to jakiś inny kurs. Żenada. Dlaczego kurs skrócony da się ładnie i wyraźnie oznaczyć, a zjazdowego już niedasię?
Jak to zero? Przód, bok, środek - są dobrze oznaczone - widać wyraźnie dokąd wagon jedzie. Problem jest jedynie z tyłem pojazdu (genezę dawno temu wyjaśniłem).
Mong pisze:A tak w ogóle to 9 zjeżdżające na Pragę powinno jechać jako 7... żenada.
Była na ten temat dawno temu dyskusja - niedasię
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 20 paź 2014, 9:36

MisiekK pisze:
Mong pisze:Zero wyszczególnienia, że jest to jakiś inny kurs. Żenada. Dlaczego kurs skrócony da się ładnie i wyraźnie oznaczyć, a zjazdowego już niedasię?
Jak to zero? Przód, bok, środek - są dobrze oznaczone - widać wyraźnie dokąd wagon jedzie. Problem jest jedynie z tyłem pojazdu (genezę dawno temu wyjaśniłem).
Chodziło mi o to, że oznaczenie tego kursu niczym nie różni się od odznaczenia zwyczajnego kursu. W kursach skróconych i trasach zmienionych masz dodatkowe napisy na kwadratach, które moim zdaniem są bardzo dobrym rozwiązaniem, bo od razu dają ludziom do myślenia, że nie jest to zwykły kurs. Dlaczego więc na kwadratach zjazdu do zajezdni nie może być dodatkowego napisu? Poza tym kursy skrócone i trasy zmienione mają też dodatkowy napis na elektrokoralach (TZ mają napis na żółtym tle, a KS na czerwonym tle). Przy zjazdach też taki napis powinien się wyświetlać. No i KS mają napis w negatywie na czole, napis "kurs skrócony" na czerwonym tle na wyświetlaczu sufitowym i zapowiedzi głosowe. Dlaczego zjazdy nie mogą tego mieć? Bardzo dobrym rozwiązaniem byłoby gdyby w zjazdach na 5 przystanków przed zjazdem z podstawowej trasy linii odzywała się zapowiedź "uwaga, zjazd do zajezdni (np.) Praga".

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 paź 2014, 9:41

Bo tak zostało zamówione i teraz na złość tego nie poprawią.

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 paź 2014, 9:43

Dowiemy się kiedyś, kto mądry tak zamówił?
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 paź 2014, 9:44

ZTM chyba, bo niby kto?

ODPOWIEDZ