Strona 535 z 563

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 12:51
autor: Paweł D.
Zastanawia mnie czemu ZM1 w obu kierunkach nie jedzie Świętokrzyską i Marszałkowską (tylko w stronę Kabat, powrót Grzybowską).

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 12:54
autor: bartoni722
Hmm, może brak bezpiecznego wyjazdu z przystanku Metro Świętokrzyska 03 na lewy pas?

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 13:00
autor: Paweł D.
Ciekawe jak będzie z lewoskrętem w Koszykową. Nowy program z fazą do skrętu?

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 13:11
autor: Autobus Czerwon
Na dobrą sprawę dałoby radę wytrasować ZM1 tak żeby zaliczyło wszystkie wyłączone z użytku stacje metra, natomiast domyślam się że czas przejazdu byłby wtedy dalece odbiegający od atrakcyjności. No i w sumie trasa przez JP II zapewnia dokladnie te same przesiadki, a jak już kilka razy padło na forum, Metro Centrum bardzo rzadko jest docelowym punktem podróży.

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 13:15
autor: Łukasz
Paweł D. pisze:Wytłumaczy mi ktoś ideę 75? Już szczególnie w piątek wieczorem...
Metro Politechnika, może przerzucenie jakichś potoków z kawałka Ochoty, ogólnie wyglada to na skróconą 15 z BWL.
bartoni722 pisze:Hmm, może brak bezpiecznego wyjazdu z przystanku Metro Świętokrzyska 03 na lewy pas?
Nocne jeżdżą, ale w nocy…

Paweł D. pisze:Ciekawe jak będzie z lewoskrętem w Koszykową. Nowy program z fazą do skrętu?
Pewnie jakis tymczasowy z wycięciem wszystkiego kolizyjnego na czas skrętu.

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 13:21
autor: Paweł D.
Łukasz pisze:
17 lis 2021, 13:15
Paweł D. pisze:Wytłumaczy mi ktoś ideę 75? Już szczególnie w piątek wieczorem...
Metro Politechnika, może przerzucenie jakichś potoków z kawałka Ochoty, ogólnie wyglada to na skróconą 15 z BWL.
W teorii... Stacja jest spokojnie w zasięgu 71 z Pl. Zbawiciela i autobusów na Waryńskiego. Ale jeśli dla łącznika ZM1 z Politechniką uruchamia się tramwaj przez spory kawałek miasta, to chyba nie mam co wnikać :)

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 13:23
autor: bartoni722
Nie no, nie tylko. To także zwiększenie podaży na Marszałkowskiej mniejszą ilością brygad niż by miały jeździć na 71 oraz zastąpienie 14 na Nowowiejskiej.

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 13:24
autor: Paweł D.
Mam nadzieję, że 71 nie będzie rzadsze niż w zeszły weekend. Bo o dziwo po Puławskiej puste nie jeździło.

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 15:01
autor: fraktal
Paweł D. pisze:
17 lis 2021, 13:24
Mam nadzieję, że 71 nie będzie rzadsze niż w zeszły weekend. Bo o dziwo po Puławskiej puste nie jeździło.
Rozkład będzie ten sam. Ale nie ma to jak koordynacja remontów w Warszawie. :P

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 16:37
autor: pawcio
Nie będzie. 71 i 75 będą obie co 7,5.
Zakładam że 75 jest po to by zapewnić styk ZM1 z Niepodległości do tramwaju do Centrum.

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 16:55
autor: Paweł D.
No i super. Wreszcie tramwaje na Puławskiej będą zapełnione. Zobaczymy jak z koordynacją tylko będzie.
Ps. Osobiście wybrałbym dojazd Jerozolimskimi do Centrum, niż Nowowiejską. O ile ZM1 górą nie pojedzie ;)

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 18:31
autor: Łukasz
Generalnie jest jakoś totalnie to popieprzone, w piątek po 18 z mordoru już nie będzie na pewno tłoku, wiec 17/18/31, mogłyby spokojnie jeździć normalnie, a zamiast tego 71, dla czytelności.

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 21:06
autor: Glonojad
Ciekawe, czy 75 będzie co 7-8 czy 5-10, z dziurą na 15?

71 było co 5 w zeszły weekend chyba.

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 21:08
autor: Łukasz
7-8 bez dziury na 15, obstawiam :)

Informacja pasażerska

: 17 lis 2021, 21:16
autor: Tyrystor
Autobus Czerwon pisze:
17 lis 2021, 13:11
Na dobrą sprawę dałoby radę wytrasować ZM1 tak żeby zaliczyło wszystkie wyłączone z użytku stacje metra, natomiast domyślam się że czas przejazdu byłby wtedy dalece odbiegający od atrakcyjności.
Przypomniałeś mi tym obserwację z wrześniowych wakacji. Miałem wtedy styczność z budapeszteńskim M3 zastępującym trzecią linię lokalnego metra. I jakoś to metropotlo (dosł. zametro) było wytrasowane tak, by zatrzymać się nad każdą zamkniętą stacją metra, nie gdzieś nieopodal, na okolicznym wiadukcie, tylko tuż obok wejścia do stacji.

Nie można zapomnieć również o dwujęzycznej głosowej informacji pasażerskiej, aż za dużo tego było, ale za to co kilka przystanków wygłaszany był komunikat i nie można zarzucić organizatorowi, że nie zadbał o to, by pasażer się nie zgubił. Nawet ten, co po węgiersku ani słowa nie zna.

(Szkoda, że o wiele gorzej wypada poziom informacji pasażerskiej na zwykłych liniach. Po prostu zatrzymujemy sterownik, pomijamy każdy przystanek na objeździe i zatrzymujemy się dopiero po powrocie na stałą trasę, ale to już zupełnie inna kwestia)