Tramwaje Hyundai Rotem

Moderatorzy: JacekM, Dantte

fraktal
Posty: 5483
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 kwie 2023, 20:41

pawcio pisze:
30 kwie 2023, 13:32
ZielonyJamnik pisze:
30 kwie 2023, 11:40
A to problem wywieźć na Obozową do ZET?
Wywieźć nie problem. Ale jeśli taki wagon postawisz na rok, to zanim go ponownie wyślesz na miasto, to będzie trzeba zaliczyć po drodze NG na T3.
105tki mogą sobie jeździć nocami jako PT bez pasażerów. :P dopóki nie będzie potrzeby ich ponownego wykorzystania liniowo. ;)

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 704
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 30 kwie 2023, 20:43

No, ale na bieżąco są wysyłane, więc te które są przed można by wysłać na Obozową
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25371
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 kwie 2023, 21:12

fraktal pisze:
30 kwie 2023, 20:41
pawcio pisze:
30 kwie 2023, 13:32

Wywieźć nie problem. Ale jeśli taki wagon postawisz na rok, to zanim go ponownie wyślesz na miasto, to będzie trzeba zaliczyć po drodze NG na T3.
105tki mogą sobie jeździć nocami jako PT bez pasażerów. :P dopóki nie będzie potrzeby ich ponownego wykorzystania liniowo. ;)
Jak się nie odwrócić, dupa z tyłu. Kiedy w takim razie robić remonty doraźne i przeglądy torów i sieci?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 maja 2023, 18:11

Proponuje 105N2k, 105Ni czy 105N2k/00 z planem remontu na 2024 odstawić. By potem po NG powrót na macierzyste zajezdnie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25371
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 maja 2023, 18:39

T3 raczej nie wyrobi tyle wagonów na raz. A wzrost planu nie będzie stopniowy, tylko skokowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 01 maja 2023, 20:18

pawcio pisze:
01 maja 2023, 18:39
T3 raczej nie wyrobi tyle wagonów na raz. A wzrost planu nie będzie stopniowy, tylko skokowy.
W Polsce po staremu - co by nie było, same problemy. Nigdy rozwiązań. Nie ma wagonów - straszna tragedia. Są wagony - jeszcze gorzej!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25371
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 maja 2023, 21:48

Są rozwiązania. Ale przejściowo możemy dojść do nietypowej sytuacji, że będą jeździć wysokie w jakiejś tam niezbyt wysokiej liczbie, choć teoretycznie można by jeździć tylko niskimi. Ale na zachodzie też znajdą takie przypadki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

wincenty
Posty: 1335
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 01 maja 2023, 22:06

Pablo-waw pisze:
01 maja 2023, 20:18
pawcio pisze:
01 maja 2023, 18:39
T3 raczej nie wyrobi tyle wagonów na raz. A wzrost planu nie będzie stopniowy, tylko skokowy.
W Polsce po staremu - co by nie było, same problemy. Nigdy rozwiązań. Nie ma wagonów - straszna tragedia. Są wagony - jeszcze gorzej!
Wystarczyło rozpisać terminy dostaw pod kątem realizacji poszczególnych etapów tramwaju do Wilanowa...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Łukasz
Posty: 10636
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 maja 2023, 22:24

wincenty pisze:
Pablo-waw pisze:
01 maja 2023, 20:18
W Polsce po staremu - co by nie było, same problemy. Nigdy rozwiązań. Nie ma wagonów - straszna tragedia. Są wagony - jeszcze gorzej!
Wystarczyło rozpisać terminy dostaw pod kątem realizacji poszczególnych etapów tramwaju do Wilanowa...
I Annopola. W międzyczasie były pandemie i inne takie, wiec obudzilibysmy się z 5 nowymi Hyundaiami na przecięcie wstęgi.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 01 maja 2023, 22:29

Trzeba było zbudować Annopol. A Wilanów to do końca obecnego roku miał być rozliczony przecież - i wyobrażam sobie, że ten termin obowiązywał w momencie rozpisywania przetargu na tramwaje w 2017, a opóźnienie Wilanowa jest oficjalnie przez pandemię.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 704
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 02 maja 2023, 7:20

A nie można by było zaparkować na noc po 10 stozłomek na PKP Służewiec i na Młocinach? Dodatkowo 5 do NG wysłać na Obozową i jakoś to będzie :wink:
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 10636
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 maja 2023, 8:07

ZielonyJamnik pisze:A nie można by było zaparkować na noc po 10 stozłomek na PKP Służewiec i na Młocinach? Dodatkowo 5 do NG wysłać na Obozową i jakoś to będzie :wink:
Ostatnia siedemnastka jest o północy, a pierwsza o 5. Nie wiem, czy tak krótki sen jest zdrowy. Jeśli zostawisz wolny tor, to zmieści się ich góra 5.

Ale może łatwiej dobudować tymczasowy tor wzdłuż Wołoskiej czy Woronicza niż całą zajezdnię.
ŁK

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 maja 2023, 8:35

Ale są wolne nieużytkowane tory (Os. Górczewska), a nawet pętle (Aleja Zieleniecka, Koło, Plac Starynkiewicza, Ratuszowa-ZOO, Woronicza)...

Autobus Czerwon
Posty: 4110
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 02 maja 2023, 8:39

Metro kiedyś foliowało nieużywane wagony serii 81 i ustawiało je bezpośrednio na trawniku, było to w czasie dostaw Inspiro, kiedy nie oddano do użytku jeszcze nowej elektrowozowni. Jak widać, rozwiązania są.

Paweł D.
Posty: 5292
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 maja 2023, 9:21

Tylko, że te nieużywane liniowo pętle przydają się na niespodziewane objazdy, zaś pozostawienie taboru na pastwę losu na mieście to tak średni pomysł. W teorii można po odbiorach wagony wywieźć na jakiś dozorowany plac.

ODPOWIEDZ