105tki mogą sobie jeździć nocami jako PT bez pasażerów. dopóki nie będzie potrzeby ich ponownego wykorzystania liniowo.
Tramwaje Hyundai Rotem
- ZielonyJamnik
- Posty: 704
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No, ale na bieżąco są wysyłane, więc te które są przed można by wysłać na Obozową
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Jak się nie odwrócić, dupa z tyłu. Kiedy w takim razie robić remonty doraźne i przeglądy torów i sieci?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Proponuje 105N2k, 105Ni czy 105N2k/00 z planem remontu na 2024 odstawić. By potem po NG powrót na macierzyste zajezdnie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
T3 raczej nie wyrobi tyle wagonów na raz. A wzrost planu nie będzie stopniowy, tylko skokowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Są rozwiązania. Ale przejściowo możemy dojść do nietypowej sytuacji, że będą jeździć wysokie w jakiejś tam niezbyt wysokiej liczbie, choć teoretycznie można by jeździć tylko niskimi. Ale na zachodzie też znajdą takie przypadki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wystarczyło rozpisać terminy dostaw pod kątem realizacji poszczególnych etapów tramwaju do Wilanowa...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
I Annopola. W międzyczasie były pandemie i inne takie, wiec obudzilibysmy się z 5 nowymi Hyundaiami na przecięcie wstęgi.
ŁK
Trzeba było zbudować Annopol. A Wilanów to do końca obecnego roku miał być rozliczony przecież - i wyobrażam sobie, że ten termin obowiązywał w momencie rozpisywania przetargu na tramwaje w 2017, a opóźnienie Wilanowa jest oficjalnie przez pandemię.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- ZielonyJamnik
- Posty: 704
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A nie można by było zaparkować na noc po 10 stozłomek na PKP Służewiec i na Młocinach? Dodatkowo 5 do NG wysłać na Obozową i jakoś to będzie
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Ostatnia siedemnastka jest o północy, a pierwsza o 5. Nie wiem, czy tak krótki sen jest zdrowy. Jeśli zostawisz wolny tor, to zmieści się ich góra 5.ZielonyJamnik pisze:A nie można by było zaparkować na noc po 10 stozłomek na PKP Służewiec i na Młocinach? Dodatkowo 5 do NG wysłać na Obozową i jakoś to będzie
Ale może łatwiej dobudować tymczasowy tor wzdłuż Wołoskiej czy Woronicza niż całą zajezdnię.
ŁK
Ale są wolne nieużytkowane tory (Os. Górczewska), a nawet pętle (Aleja Zieleniecka, Koło, Plac Starynkiewicza, Ratuszowa-ZOO, Woronicza)...
-
- Posty: 4110
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Metro kiedyś foliowało nieużywane wagony serii 81 i ustawiało je bezpośrednio na trawniku, było to w czasie dostaw Inspiro, kiedy nie oddano do użytku jeszcze nowej elektrowozowni. Jak widać, rozwiązania są.
Tylko, że te nieużywane liniowo pętle przydają się na niespodziewane objazdy, zaś pozostawienie taboru na pastwę losu na mieście to tak średni pomysł. W teorii można po odbiorach wagony wywieźć na jakiś dozorowany plac.