Strona 55 z 328

: 13 gru 2009, 12:14
autor: KwZ
I który na tamtą trasę i tak jest 2x za duży...

: 13 gru 2009, 12:59
autor: Wolfchen
Michał W. pisze:IC inwestuje w nowy tabor?
http://rail.phototrans.eu/14,42892,0.html
Gdzie to ma jeździć? :shock:
O ile wiem, to nawet w sezonie PIC nie ma na wybrzeżu nic takiego, co by się nadawało na takie coś...

: 13 gru 2009, 13:05
autor: fik
Oczekuję tryumfalnej reaktywacji Zamościa. :p

: 13 gru 2009, 13:18
autor: Glonojad
Zamość nie jest pod drutem?

: 13 gru 2009, 13:20
autor: fik
Zdecydowanie nie.

: 13 gru 2009, 13:21
autor: Glonojad
A to przepraszam.

A IC własnych lokomotyw dieslowskich nie ma?

: 13 gru 2009, 13:36
autor: Bartini
Tylko SM42.

: 13 gru 2009, 14:25
autor: marcin3001
Bartini pisze:Tylko SM42.
Nie tylko, jakieś SU45 jeszcze mają chyba.

: 13 gru 2009, 23:58
autor: Bartini
AFAIK wszelkie SU45 czy SU46 PIC wynajmuje od Cargo.

: 14 gru 2009, 0:49
autor: marcin3001
Mnie się nadal wydaje, że mają około 20 sztuk SU45, ale to niech się bardziej zorientowani wypowiedzą, bo ja już się w tym podziale taborowym pogubiłem ;-)

: 14 gru 2009, 2:15
autor: jasiu
Mają SU45, choćby w Suwałkach (2 obiegi)

: 14 gru 2009, 11:00
autor: Wolfchen
W Gdyni też z estakady widać dobrze PICowską lokomotywę spalinową. Jednak z tej odległości nie zidentyfikuję, czy to SM czy też SP. Granatowo-pomarańczowa. :P

: 14 gru 2009, 12:51
autor: jasiu
ICowskie SM42 obsługują sezonowy ruch na Hel

: 14 gru 2009, 14:05
autor: Jarek
I to jest wstyd, żeby pociąg kwalifikowany prowadziły takie lokomotywy. W dodatku mają one niewystarczającą moc do prowadzenia długich składów wagonowych. NA odcinku z Pucka do Redy jest wzniesienie i tam to widać najwyraźniej.

: 14 gru 2009, 14:19
autor: przewoz
Dlatego czesto prowadzą w trakcji podwójnej. Z resztą PRy tak samo...