: 14 maja 2012, 22:18
Miały NG dawniej, niż obecne wymagania ZTM. Tak mi się przynajmniej wydaje, że pierwszy "rfnowski" uboot objawił się, gdy znaczna część stoszesnastek była już po remoncie.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Tak, ale ZTM "przymknął oko" na all-yellow, zrobiony dla uproszczenia wszelkich napraw powypadkowych (na zajezdniach dorobienie czerwonego paska w odpowiednim odcieniu i odpowiednim miejscu nie zawsze dobrze wychodziło).MeWa pisze:No tak, ale oryginalnie te u-booty miały czerwony pas, który straciły. Przed obecnymi wymaganiami ZTM-u też chyba obowiązywała wersja czerwono-żółta, a nie tylko całościowo żółta?
Tu z kolei wynika to z faktu że falki są naklejane i niektóre z nich złaziły razem ze zdejmowaną folią reklamową.Desert pisze:Niektóre bulwy też są full yellow.
O rany, to czemu jeszcze nie odkleili tego syfu ze wszystkich wozów? Falki. Co jeszcze, KJM?!mkm101 pisze:Tu z kolei wynika to z faktu że falki są naklejane i niektóre z nich złaziły razem ze zdejmowaną folią reklamową.Desert pisze:Niektóre bulwy też są full yellow.
Widocznie szczotki myjek są niedokładnegrzegorz pisze:O rany, to czemu jeszcze nie odkleili tego syfu ze wszystkich wozów? Falki. Co jeszcze, KJM?!
Tylko, że 1006 zabiera osoby tylko na miejscach siedzących, a zabytki mogą również na stojąco.beni pisze: Co to ku... ma być profanacja 105. A kolorów lepszych już nie było bez mózgowie w tym UM wolę jakąś 102N lub Na na Tetce niż to badziewie. 28 osób pomieści a jak wiadomo w N było nieraz więcej chętnych do przejażdżki niż miejsc w N.
Toruńscy miłośnicy mają bardzo złe zdanie o tym wagonie (#100).MichalJ pisze:Pozazdrościli tego
Już dałem mniejsze.Glonojad pisze:@Bywalec: nie dało się tego jakoś zmniejszyć ?! Ledwie mi się zdjęcia na widescreenie mieszczą!