Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)
Moderator: Wiliam
Zrobić połączenie linii 101 i 144 na trasie Żerań FSO - Buków, albo nawet jeszcze w to włączyć 133 i powstałaby silna dowozówka objeżdżająca cały Tarchomin, nowodwory i Buków, a za to dać 516 na nowej, dłuższej trasie z minimalną liczbą przystanków i z dobrą częstotliwością kursowania.
Tylko trzeba by wymyślić rozsądną trasę takiego 5XX (516)
Tylko trzeba by wymyślić rozsądną trasę takiego 5XX (516)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Nie starczy wozów. Poza tym dowozówka musi być atrakcyjna a nie jechac z Choszczówki przez Buków i Tarchomin do Żerania. Że też nie wspomnę o niedopasowaniu częstotliwości na poszczególnych odcinkach do realnego popytu i zamianie 516 w linię kompletnie bez rozkładu.zeus pisze:Zrobić połączenie linii 101 i 144 na trasie Żerań FSO - Buków, albo nawet jeszcze w to włączyć 133 i powstałaby silna dowozówka objeżdżająca cały Tarchomin, nowodwory i Buków, a za to dać 516 na nowej, dłuższej trasie z minimalną liczbą przystanków i z dobrą częstotliwością kursowania.
Tylko trzeba by wymyślić rozsądną trasę takiego 5XX (516)
510 ma żałosną częstotliwość kursowania.istvanek pisze:Z Tarchomina wgłąb miasta jest np. 510
510 miało naprawdę znaczenie kilka lat temu, kiedy kursowało co 6-7 min w szczycie popołudniowym, który rozciągał sie pomiędzy 13-18, a rano to już w ogóle co chwilę
[ Dodano: 2008-05-13, 23:34 ]
A linia 133 to kompletne nieporozumienie, szczególnie z częstotliwością od 1 czerwca ub. roku co 20/30/30 - muchowóz do sześcianu
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Żałosną? Powiedz to pasażerom korzystającym np.z przystanków Solec. Oni powiedzą Ci czy ten rozkład np. zaimplementowany na 118 byłby żałosny.zeus pisze:510 ma żałosną częstotliwość kursowania.
Co nie zmienia faktu, ze z Tarchomina 510 wyjeżdża po dach pełne - pytanie zatem czemu ci ludzie z niego wysiadają, bo porównując napełnienie na Jana Pawła to tam jeżdzi puste (oczywiście po godzinie 6.50,bo wczęśniej rzeczywiście ludzie tym jadą). Hmm,no czemu? Bo jak widzisz częstotliwośc nie ma tu nic do rzeczy.
Podobie jak: 134, 163, 164, 120(północny odcinek), 152, 104, 161 i jeszcze parę inncyh. Skasujmy te linie albo zróbmy gorszy rozkład, a wozy dajmy na 510.Przecież Ci ludzie, którzy mają tylko jedna z tych linii na przystanku uciszą się, że poprawiamy "żałosny rozkład" 510 ich kosztem. Oni moga miec autobus co 2h.zeus pisze:A linia 133 to kompletne nieporozumienie, szczególnie z częstotliwością od 1 czerwca ub. roku co 20/30/30 - muchowóz do sześcianu
Opanujmy się... No sa pewne lini socjalne i zawsze będą.
A co ma 118 do tematu Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach?Żałosną? Powiedz to pasażerom korzystającym np.z przystanków Solec. Oni powiedzą Ci czy ten rozkład np. zaimplementowany na 118 byłby żałosny.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Aha
No cóż chyba ciężko będzie przekonać kogoś do moich pomysłów
[ Dodano: 2008-05-13, 23:54 ]
No cóż chyba ciężko będzie przekonać kogoś do moich pomysłów
[ Dodano: 2008-05-13, 23:54 ]
Mi nie chodzi o wycinanie innych linii tylko wygospodarowanie dobrych rozwiązań z tych linii i brygad które jężdżą obecnie po Tarchominie i okolicachistvanek pisze:Podobie jak: 134, 163, 164, 120(północny odcinek), 152, 104, 161 i jeszcze parę inncyh. Skasujmy te linie albo zróbmy gorszy rozkład, a wozy dajmy na 510.Przecież Ci ludzie, którzy mają tylko jedna z tych linii na przystanku uciszą się, że poprawiamy "żałosny rozkład" 510 ich kosztem. Oni moga miec autobus co 2h.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tylko że bilans ci się chyba nie zamyka.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Może tak jak rok, pięć, piętnaście lat temu... przesiadają się przy Potockiej i jadą w kier. Bielan?istvanek pisze:Co nie zmienia faktu, ze z Tarchomina 510 wyjeżdża po dach pełne - pytanie zatem czemu ci ludzie z niego wysiadają, bo porównując napełnienie na Jana Pawła to tam jeżdzi puste (oczywiście po godzinie 6.50,bo wczęśniej rzeczywiście ludzie tym jadą). Hmm,no czemu?
Polityka złym doradcą w pracy!
sprawdź kolego zapełnienie wieczornych kursów z Arkadii na Nowodwory, które dobrotliwie i popytowygaszająco pocieliścieistvanek pisze:Z Tarchomina wgłąb miasta jest np. 510. Opóźnienia w szczytach dochodzą do 40 minut. Jakieś 20 to już właściwie standard. No i popyt: 510 na Jana Pawła przed 8 - napełnienie średnio 30 osób (Anielewicza), to samo 510 na Konwaliowej - 150. No, czemu nie jadą do centrum? Przecież to jedna z zaledwie dwóch linii bezpośrednich przyspieszonych do centrum. Czemu E-4 bije rekordy napełnień w Warszawie? Bo 3000 mieszkańców na godzinę z Białołeki jeździ w sobie tylko znanych sprawach do wielkiego generatora celów jakim jest plac Wilsona?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
JacekM pisze:sprawdź kolego zapełnienie wieczornych kursów z Arkadii na Nowodwory, które dobrotliwie i popytowygaszająco pocieliście
Czy ja pisałem o Arkadii? Gdzie? Pisałem o Jana Pawła i przystanku Anielewicza. Arkadia to duży generator potoków i o tym wiemy. Ale pustych autobusów na Jana Pawła trzymać nie ma po co, więc i rozkładu się nie poprawi - tym bardziej, że są niebezpośrednie alternatywy i to wcale nierzadko. Wybiera pasażer.Paweł C. pisze:Linia 510 cieszy się dużą popularnością przez cały tydzień jest zatłoczona niemówiąc już przy Arkadii w stronę Nowodworów gdzie zwłaszcza w weekendy po 21 ludzie się nie mieszczą bo kursują już o tej godzinie co 30 minut częstotliwość wieczorem jest żałosna.
I dlatego właśnie powinna być linia wspomagająca 510 na odcinku Arkadia - Nowodworyistvanek pisze:Czy ja pisałem o Arkadii? Gdzie? Pisałem o Jana Pawła i przystanku Anielewicza. Arkadia to duży generator potoków i o tym wiemy. Ale pustych autobusów na Jana Pawła trzymać nie ma po co, więc i rozkładu się nie poprawi - tym bardziej, że są niebezpośrednie alternatywy i to wcale nierzadko. Wybiera pasażer.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride