Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 13 maja 2008, 23:21

Zrobić połączenie linii 101 i 144 na trasie Żerań FSO - Buków, albo nawet jeszcze w to włączyć 133 i powstałaby silna dowozówka objeżdżająca cały Tarchomin, nowodwory i Buków, a za to dać 516 na nowej, dłuższej trasie z minimalną liczbą przystanków i z dobrą częstotliwością kursowania.

Tylko trzeba by wymyślić rozsądną trasę takiego 5XX (516)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 13 maja 2008, 23:26

No to 516 będzie na dłuższej trasie, przez Milenijną. :D

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 13 maja 2008, 23:28

zeus pisze:Zrobić połączenie linii 101 i 144 na trasie Żerań FSO - Buków, albo nawet jeszcze w to włączyć 133 i powstałaby silna dowozówka objeżdżająca cały Tarchomin, nowodwory i Buków, a za to dać 516 na nowej, dłuższej trasie z minimalną liczbą przystanków i z dobrą częstotliwością kursowania.

Tylko trzeba by wymyślić rozsądną trasę takiego 5XX (516)
Nie starczy wozów. Poza tym dowozówka musi być atrakcyjna a nie jechac z Choszczówki przez Buków i Tarchomin do Żerania. Że też nie wspomnę o niedopasowaniu częstotliwości na poszczególnych odcinkach do realnego popytu i zamianie 516 w linię kompletnie bez rozkładu.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 13 maja 2008, 23:31

istvanek pisze:Z Tarchomina wgłąb miasta jest np. 510
510 ma żałosną częstotliwość kursowania.

510 miało naprawdę znaczenie kilka lat temu, kiedy kursowało co 6-7 min w szczycie popołudniowym, który rozciągał sie pomiędzy 13-18, a rano to już w ogóle co chwilę

[ Dodano: 2008-05-13, 23:34 ]
A linia 133 to kompletne nieporozumienie, szczególnie z częstotliwością od 1 czerwca ub. roku co 20/30/30 - muchowóz do sześcianu
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 13 maja 2008, 23:36

zeus pisze:510 ma żałosną częstotliwość kursowania.
Żałosną? Powiedz to pasażerom korzystającym np.z przystanków Solec. Oni powiedzą Ci czy ten rozkład np. zaimplementowany na 118 byłby żałosny.

Co nie zmienia faktu, ze z Tarchomina 510 wyjeżdża po dach pełne - pytanie zatem czemu ci ludzie z niego wysiadają, bo porównując napełnienie na Jana Pawła to tam jeżdzi puste (oczywiście po godzinie 6.50,bo wczęśniej rzeczywiście ludzie tym jadą). Hmm,no czemu? Bo jak widzisz częstotliwośc nie ma tu nic do rzeczy.
zeus pisze:A linia 133 to kompletne nieporozumienie, szczególnie z częstotliwością od 1 czerwca ub. roku co 20/30/30 - muchowóz do sześcianu
Podobie jak: 134, 163, 164, 120(północny odcinek), 152, 104, 161 i jeszcze parę inncyh. Skasujmy te linie albo zróbmy gorszy rozkład, a wozy dajmy na 510.Przecież Ci ludzie, którzy mają tylko jedna z tych linii na przystanku uciszą się, że poprawiamy "żałosny rozkład" 510 ich kosztem. Oni moga miec autobus co 2h.

Opanujmy się... No sa pewne lini socjalne i zawsze będą.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 13 maja 2008, 23:39

Żałosną? Powiedz to pasażerom korzystającym np.z przystanków Solec. Oni powiedzą Ci czy ten rozkład np. zaimplementowany na 118 byłby żałosny.
A co ma 118 do tematu Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach?
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 13 maja 2008, 23:44

zeus pisze:A co ma 118 do tematu Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach?
Żałosny rozkład - no po prostu iście jak na 510. Sam wywołałeś ten temat...

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 13 maja 2008, 23:50

Aha ;-)

No cóż chyba ciężko będzie przekonać kogoś do moich pomysłów :-k

[ Dodano: 2008-05-13, 23:54 ]
istvanek pisze:Podobie jak: 134, 163, 164, 120(północny odcinek), 152, 104, 161 i jeszcze parę inncyh. Skasujmy te linie albo zróbmy gorszy rozkład, a wozy dajmy na 510.Przecież Ci ludzie, którzy mają tylko jedna z tych linii na przystanku uciszą się, że poprawiamy "żałosny rozkład" 510 ich kosztem. Oni moga miec autobus co 2h.
Mi nie chodzi o wycinanie innych linii tylko wygospodarowanie dobrych rozwiązań z tych linii i brygad które jężdżą obecnie po Tarchominie i okolicach
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 maja 2008, 1:33

Tylko że bilans ci się chyba nie zamyka.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 14 maja 2008, 6:32

istvanek pisze:Co nie zmienia faktu, ze z Tarchomina 510 wyjeżdża po dach pełne - pytanie zatem czemu ci ludzie z niego wysiadają, bo porównując napełnienie na Jana Pawła to tam jeżdzi puste (oczywiście po godzinie 6.50,bo wczęśniej rzeczywiście ludzie tym jadą). Hmm,no czemu?
Może tak jak rok, pięć, piętnaście lat temu... przesiadają się przy Potockiej i jadą w kier. Bielan?
Polityka złym doradcą w pracy!

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 14 maja 2008, 8:44

istvanek pisze:Z Tarchomina wgłąb miasta jest np. 510. Opóźnienia w szczytach dochodzą do 40 minut. Jakieś 20 to już właściwie standard. No i popyt: 510 na Jana Pawła przed 8 - napełnienie średnio 30 osób (Anielewicza), to samo 510 na Konwaliowej - 150. No, czemu nie jadą do centrum? Przecież to jedna z zaledwie dwóch linii bezpośrednich przyspieszonych do centrum. Czemu E-4 bije rekordy napełnień w Warszawie? Bo 3000 mieszkańców na godzinę z Białołeki jeździ w sobie tylko znanych sprawach do wielkiego generatora celów jakim jest plac Wilsona?
sprawdź kolego zapełnienie wieczornych kursów z Arkadii na Nowodwory, które dobrotliwie i popytowygaszająco pocieliście
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 14 maja 2008, 9:38

Linia 510 cieszy się dużą popularnością przez cały tydzień jest zatłoczona niemówiąc już przy Arkadii w stronę Nowodworów gdzie zwłaszcza w weekendy po 21 ludzie się nie mieszczą bo kursują już o tej godzinie co 30 minut częstotliwość wieczorem jest żałosna. ](*,)

istvanek
Posty: 65
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:05
Lokalizacja: W-wa Ndw

Post autor: istvanek » 14 maja 2008, 10:38

JacekM pisze:sprawdź kolego zapełnienie wieczornych kursów z Arkadii na Nowodwory, które dobrotliwie i popytowygaszająco pocieliście
Paweł C. pisze:Linia 510 cieszy się dużą popularnością przez cały tydzień jest zatłoczona niemówiąc już przy Arkadii w stronę Nowodworów gdzie zwłaszcza w weekendy po 21 ludzie się nie mieszczą bo kursują już o tej godzinie co 30 minut częstotliwość wieczorem jest żałosna.
Czy ja pisałem o Arkadii? Gdzie? Pisałem o Jana Pawła i przystanku Anielewicza. Arkadia to duży generator potoków i o tym wiemy. Ale pustych autobusów na Jana Pawła trzymać nie ma po co, więc i rozkładu się nie poprawi - tym bardziej, że są niebezpośrednie alternatywy i to wcale nierzadko. Wybiera pasażer.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 14 maja 2008, 10:53

istvanek pisze:Czy ja pisałem o Arkadii? Gdzie? Pisałem o Jana Pawła i przystanku Anielewicza. Arkadia to duży generator potoków i o tym wiemy. Ale pustych autobusów na Jana Pawła trzymać nie ma po co, więc i rozkładu się nie poprawi - tym bardziej, że są niebezpośrednie alternatywy i to wcale nierzadko. Wybiera pasażer.
I dlatego właśnie powinna być linia wspomagająca 510 na odcinku Arkadia - Nowodwory
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Paweł C.
Posty: 232
Rejestracja: 21 mar 2008, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł C. » 14 maja 2008, 10:53

A ja jestem ciekawy w jakich godzinach na Jana Pawła autobusy jeżdżą puste.Od Dw.centralnego i na Jana Pawła miejsca siedzące są zajęte na pewno na linii 510 szczególnie.Więc na pewno nie wozi powietrza doskonale wiem o tym bo jadę często własnie
tą linią. (-X

Zablokowany