Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
Czy ktoś może potwierdzić, że w Korczaku bezprzedziałówka to 111Arow?
Czy często zdarzają się odstępstwa?
I jeszcze jedno pytanie: nie można wybrać wagonu bezprzedziałowego w e-ic.
Czy to więc przypadek, że wagon 18 to bezprzedziałówka?
Czy często zdarzają się odstępstwa?
I jeszcze jedno pytanie: nie można wybrać wagonu bezprzedziałowego w e-ic.
Czy to więc przypadek, że wagon 18 to bezprzedziałówka?
ŁK
81120/1 Portowiec z WG przyjeżdża przez Jagiellonkę, Targówek i Michałów na WWO, obraca się i zjeżdża przez Michałów, Targówek, WPT i WPA na WPB. Ten skład po obrocie na WPB wyjeżdża później na 13102/3 (1-4 i 6) lub 13112/3 (5 i 7) Matejko.Paweł_K pisze:IR Matejko - w sobotę stał dość długo (przynajmniej 2 h) na torach w okolicy W-wa Praga (potem widziałem go na wiadukcie nad Wybrzeżem Szczecińskim w kierunku Centralnej). Pytanie - co robił na Pradze? Chyba PR-y nie przygotowują tam składów do odjazdu?
Witam;
Czy jest jakaś strona która informuje o prędkościach dopuszczalnych i planowanych na linii z Warszawy do Gdańska?
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
Łukasz
Czy jest jakaś strona która informuje o prędkościach dopuszczalnych i planowanych na linii z Warszawy do Gdańska?
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
Łukasz
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
A tu spis wszystkich prędkości aktualnych:
http://www.plk-sa.pl/dla-klientow-i-kon ... -20142015/
oraz planowanych (wersja zero) na rozkład 2015-2016:
http://www.plk-sa.pl/dla-klientow-i-kon ... -20152016/
Ta ostatnia wersja będzie się zmieniała kilka razy w ciągu roku. Ostatecznego kształtu nabierze w grudniu.
http://www.plk-sa.pl/dla-klientow-i-kon ... -20142015/
oraz planowanych (wersja zero) na rozkład 2015-2016:
http://www.plk-sa.pl/dla-klientow-i-kon ... -20152016/
Ta ostatnia wersja będzie się zmieniała kilka razy w ciągu roku. Ostatecznego kształtu nabierze w grudniu.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 26 maja 2013, 14:24
- Lokalizacja: Konin (Wlkp.)
Czy ktoś wie dlaczego czasami w pociągu tylko "wybijają" (nie wiem jak to określić) te napisy przy kontroli, a czasem dodatkowo jeszcze skanują takim urządzeniem?
Wiem, że nie zależy to od przewoźnika (obie sytuacje podczas podróży KW), więc od czego?
Wiem, że nie zależy to od przewoźnika (obie sytuacje podczas podróży KW), więc od czego?
Z ciekawostek - dziś w Warszawie mamy takiego gościa.
A czy coś takiego dla EIP odcinek Warszawa - Kraków?
Z góry dzięki.
W formie takiego rysunku? Trzeba by skleić to, co jest na CMK i na kolejnych liniach, chyba nikt tego nie zrobił.
Mam zrzut prędkości z GPSa, ale mało dokładny. W skrócie dla EIP: Zachodnia - Włochy 90, przejazd przez Włochy 100, do Grodziska 120, dalej do Olszamowic 160 (z ograniczeniem na czas robót do 100 w rejonie Pilicy i Strzałek oraz stałe 120 w Idzikowicach), do Psar 200 (z ograniczeniami na dwóch przejazdach), od Psar do Starzyn 100, do Kozłowa 160, dalej to przeplatanka głównie 100-110 praktycznie do samego Krakowa.
Mam zrzut prędkości z GPSa, ale mało dokładny. W skrócie dla EIP: Zachodnia - Włochy 90, przejazd przez Włochy 100, do Grodziska 120, dalej do Olszamowic 160 (z ograniczeniem na czas robót do 100 w rejonie Pilicy i Strzałek oraz stałe 120 w Idzikowicach), do Psar 200 (z ograniczeniami na dwóch przejazdach), od Psar do Starzyn 100, do Kozłowa 160, dalej to przeplatanka głównie 100-110 praktycznie do samego Krakowa.
Z przejazdu CMK to ja mam taki obrazek:
![Obrazek](http://users.fuw.edu.pl/~michalj/kolej/20150223120602-83073-profile.png)
Wcale nie było 'do Psar 200'...
![Obrazek](http://users.fuw.edu.pl/~michalj/kolej/20150223120602-83073-profile.png)
Wcale nie było 'do Psar 200'...
Te 160 pomiędzy to właśnie te przejazdy kolejowe, nie ma sensu się chyba pomiędzy nimi rozpędzać za bardzo, pociągi i tak przed czasem jadą sporo. W zasadzie w ogóle można by nie przekraczać 160.
U mnie ten wykres wyszedł gorzej![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
Do Katowic za to jest trochę więcej tego 200.
U mnie ten wykres wyszedł gorzej
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
Do Katowic za to jest trochę więcej tego 200.
To wystarczy - dziękuje za wykres i opis.
Ja miałem okazję jechać EIP w Niedzielę. Z Centralnego odjechał 5 minut po czasie. W Krakowie był 8 minut przed. 13 minut rezerwy to dużo.
Ja miałem okazję jechać EIP w Niedzielę. Z Centralnego odjechał 5 minut po czasie. W Krakowie był 8 minut przed. 13 minut rezerwy to dużo.
10-13 minut to tak lekką ręką potrafią nadrobić. Póki nie skończą obu części mostu nad Pilicą i w otoczeniu, to raczej z tej rezerwy nie zrezygnują, ten kawałek jednotoru może jeszcze dać się we znaki.
Na trasie do Gdańska też jest prawie 15 minut rezerw, oczywiście, jak nic nie stoi na drodze (pod postacią planowo jadących regionalek, wtedy nawet jak ma te 5 minut przed planem, to na Wschodnia wpada planowo lub tylko 1-2 przed czasem, bo przed nim np jechał KM/S3.
Na trasie do Gdańska też jest prawie 15 minut rezerw, oczywiście, jak nic nie stoi na drodze (pod postacią planowo jadących regionalek, wtedy nawet jak ma te 5 minut przed planem, to na Wschodnia wpada planowo lub tylko 1-2 przed czasem, bo przed nim np jechał KM/S3.